× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Poslovni iskorak

 a3b9229c078ff674dbe9.jpeg

Tvrtka “Profil – isolation” iz Žepčajedna je od onih koja snažno doprinosi reputaciji Zeničko-dobojske županije kao jednog od industrijskih lidera u Bosni i Hercegovini. Ova tvrtka obilježila je godinu izuzetnim poslovnim iskorakom – otvaranjem nove tvornice u Žepču, vrijedne 10 miliona eura.

U 25. godini postojanja, kompanija je ovom investicijom dodatno unaprijedila bonitetnu vrijednost i povećala broj zaposlenih na više od 100 radnika.

Osnivač i vlasnik tvrke, Tadija Filipović, prepoznat je kao menadžer vizionarskog duha, koji je još 2001. godine, kada je kompanija započela rad, pokazao hrabrost i poduzetnički instinkt. “Profil – isolation” je u svojim počecima bio fokusiran na termičke izolacije, no uspjeh je došao zahvaljujući kombinaciji dobre ideje, hrabrosti i kvalitetnih poslovnih partnera, izvijestio je Zenicainfo.ba.

– Suradnju smo započeli sa slovenačkom firmom Eho, najvećim proizvođačem komora za hlađenje na ovim prostorima. Trenutno za njih radimo projekte poput Lidla u Sarajevu, a bavimo se termičkim izolacijama s poliuretanom. Oni su tada imali manju proizvodnju panela i radili za austrijsku tvrtku Containex, za koju i mi danas proizvodimo. Kada sam saznao da žele prodati svoju tvornicu, odlučio sam je kupiti – ispričao je Filipović.

Nedugo nakon kupovine, proizvodnja je preseljena u Bosnu i Hercegovinu, gdje je usavršavanjem procesa povećana čak tri puta u odnosu na period prije preuzimanja. Kompanija je ubrzo stekla status velike tvrtke i danas se ponosi certifikatom A+, koji dobijaju kompanije bez znakova rizičnog poslovanja.

“Profil – isolation” trenutno zapošljava više od stotinu radnika, a strategija razvoja fokusirana je na zapošljavanje mladih stručnjaka.

– Prosječna starost zaposlenih u našoj kompaniji je 40 godina. Vjerujemo da ulaganje u mlade ljude znači i ulaganje u budućnost BiH – naglasio je Filipović.

Ova investicija potvrđuje da domaće kompanije mogu biti nositelji pozitivnih ekonomskih promjena i primjer uspješnog poslovanja koje doprinosi zadržavanju mladih u zemlji.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Poslovni iskorak

 a3b9229c078ff674dbe9.jpeg

Tvrtka “Profil – isolation” iz Žepčajedna je od onih koja snažno doprinosi reputaciji Zeničko-dobojske županije kao jednog od industrijskih lidera u Bosni i Hercegovini. Ova tvrtka obilježila je godinu izuzetnim poslovnim iskorakom – otvaranjem nove tvornice u Žepču, vrijedne 10 miliona eura.

U 25. godini postojanja, kompanija je ovom investicijom dodatno unaprijedila bonitetnu vrijednost i povećala broj zaposlenih na više od 100 radnika.

Osnivač i vlasnik tvrke, Tadija Filipović, prepoznat je kao menadžer vizionarskog duha, koji je još 2001. godine, kada je kompanija započela rad, pokazao hrabrost i poduzetnički instinkt. “Profil – isolation” je u svojim počecima bio fokusiran na termičke izolacije, no uspjeh je došao zahvaljujući kombinaciji dobre ideje, hrabrosti i kvalitetnih poslovnih partnera, izvijestio je Zenicainfo.ba.

– Suradnju smo započeli sa slovenačkom firmom Eho, najvećim proizvođačem komora za hlađenje na ovim prostorima. Trenutno za njih radimo projekte poput Lidla u Sarajevu, a bavimo se termičkim izolacijama s poliuretanom. Oni su tada imali manju proizvodnju panela i radili za austrijsku tvrtku Containex, za koju i mi danas proizvodimo. Kada sam saznao da žele prodati svoju tvornicu, odlučio sam je kupiti – ispričao je Filipović.

Nedugo nakon kupovine, proizvodnja je preseljena u Bosnu i Hercegovinu, gdje je usavršavanjem procesa povećana čak tri puta u odnosu na period prije preuzimanja. Kompanija je ubrzo stekla status velike tvrtke i danas se ponosi certifikatom A+, koji dobijaju kompanije bez znakova rizičnog poslovanja.

“Profil – isolation” trenutno zapošljava više od stotinu radnika, a strategija razvoja fokusirana je na zapošljavanje mladih stručnjaka.

– Prosječna starost zaposlenih u našoj kompaniji je 40 godina. Vjerujemo da ulaganje u mlade ljude znači i ulaganje u budućnost BiH – naglasio je Filipović.

Ova investicija potvrđuje da domaće kompanije mogu biti nositelji pozitivnih ekonomskih promjena i primjer uspješnog poslovanja koje doprinosi zadržavanju mladih u zemlji.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum