OBAVIJEST OPĆINE KISELJAK: POZIV VLASNICIMA STAMBENIH OBJEKATA NA POTPISIVANJE UGOVORA ZA NADOKNADU DIJELA ŠTETE OD POPLAVA
Pozivaju se vlasnici stambenih objekata koji su pretrpjeli štetu od nedavnih poplava, a koji se nalaze na Listi vlasnika stambenih objekata (kuća i stanova) i pripadajućih iznosa za naknadu štete od poplava, koja je objavljena 16.7.2025. godine, da dođu na potpisivanje ugovora za isplatu naknade za štetu na građevnom dijelu stambenih objekata u iznosima koje je, putem Izvješća broj: 01-04-2102-1/25 od 30.6.2025. godine, prihvatilo Općinsko vijeće na 8. sjednici održanoj 10.7.2025. godine.
Potpisivanje se vrši u zgradi Općine Kiseljak, ured broj 22, svakim radnim danom od 08:00 do 14:00 sati.
VAŽNE NAPOMENE: Vlasnici stambenih objekata čija imena su na spomenutoj Listi označena žutom bojom trebaju se javiti u ured broj 50, te su dužni dostaviti dokumente koji nedostaju u njihovom predmetu, kako bi pristupili potpisivanju ugovora o isplati sredstava.
Pravdanje doznačenih sredstava, po potpisivanju ugovora, dobitnici sredstava dužni su izvršiti u roku od 30 dana od dana uplate na transakcijske račune.
Prihvatljivim će se smatrati samo troškovi plaćenih računa za:
saniranje stambenih objekata-građevinski radovi i materijali
Neprihvatljivim će se smatrati troškovi nastali prije dana nastanka poplava (prije 4.10.2024. godine).
Kopirane račune s namjenskim utroškom, čiji zbir može prelaziti iznos sredstava doznačenih od strane Općine, kuvertirati i predati na Pisarnicu Općine Kiseljak ili poslati putem pošte na adresu:
Općina Kiseljak, Bana Josipa Jelačića 41, 71 250 Kiseljak,
s naznakom ”Pravdanje utrošenih sredstava doznačenih kao pomoć vlasnicima stambenih objekata za saniranje posljedica poplava”.
artinfo.ba