× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Najavljeno

 670_x_6704_013749.jpg

Balfin Grupa i Flying Tiger Copenhagen, globalno priznati danski maloprodajni brend poznat po svojim inovativnim i razigranim proizvodima, sklopili su strateško partnerstvo s ciljem otvaranja 50 prodavnica širom Zapadnog Balkana u naredne četiri godine.

Iz Balfina je priopćeno da ovaj sporazum potvrđuje posvećenost obje kompanije u održivom rastu i inovacijama usmjerenim na potrošače i prekograničnu suradnju.

"Odražava kontinuiranu misiju Balfin Grupe da donese globalno poznate brendove i iskustva na Zapadni Balkan i podržava ambiciju Flying Tiger Copenhagena da proširi svoju nazočnost na tržištima s visokim potencijalom", naveli su u priopćenju.

Otvaranje prve prodavnice planirano je za listopad 2025. u Skoplju, a planirana su daljnja otvaranja prodavnica širom Albanije, Kosova, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

"Nadovezujući se na naše snažnu nazočnost širom Europe i uspješan ulazak u Tursku u listopadu 2024. godine, Zapadni Balkan vidimo kao prirodan sljedeći korak u našoj ekspanziji. Apetit regije za međunarodnim brendovima i njen entuzijazam za kreativnim, pristupačnim proizvodima savršeno se poklapaju s konceptom Flying Tiger Copenhagen. Oduševljeni smo što ulazimo u ovaj dio Europe i radujemo se što ćemo uskoro angažirati kupce širom Zapadnog Balkana“, rekao je Julius Schmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski istok i Afriku (IMEA) u Flying Tiger Copenhagen.

Steven Grunerud, potpredsjednik za strateški razvoj u Balfin Grupi, opisao je partnerstvo kao snažnu konvergenciju zajedničkih vrijednosti i strateških vizija.

"Kao lider u maloprodajnom sektoru širom jugoistočne Europe, Balfin Grupa služi kao ulaz za vrhunske međunarodne brendove koji žele da se uključe u ovo živahno i brzorastuće tržište. Naša suradnja s Flying Tiger Copenhagenom je dokaz našeg vjerovanja u dugoročna partnerstva koja našim kupcima pružaju vrijednost i kvalitetu."

Pored komercijalnih dimenzija, partnerstvo je spremno generirati značajnu socioekonomsku vrijednost u regiji. Očekuje se da će biti stvoreno približno 400 novih radnih mjesta u pet zemalja, s fokusom na lokalne operativne uloge koje izravno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.

Što je Flying Tiger Copenhagen?

Osnovan 1995. godine, Flying Tiger Copenhagen ima preko 1.000 trgovina u 38 zemalja širom svijeta. Brend je poznat po svojim skandinavskim korijenima, prepoznatljivom vizuelnom identitetu i misiji da kupcima ponudi funkcionalne, jedinstvene proizvode i zanimljivo iskustvo kupovine.

Asortiman proizvoda obuhvata kategorije koje uključuju dekor za dom, kuhinjski pribor, igračke, kancelarijski materijal, pribor za zabave i sezonske artikle za proslave praznika.

Vođen filozofijom da "bogatiji život ne košta bogatstvo", brend se fokusira na proizvode i iskustva koja okupljaju ljude i stvaraju nezaboravne trenutke. Flying Tiger Copenhagen je također posvećen ciljevima održivog razvoja, što se ogleda u njegovom poslovanju i dizajnu proizvoda.

Inače u okviru Balfin Grupe u Bosni i Hercegovini godinama već posluju prodavnice Jumbo.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Najavljeno

 670_x_6704_013749.jpg

Balfin Grupa i Flying Tiger Copenhagen, globalno priznati danski maloprodajni brend poznat po svojim inovativnim i razigranim proizvodima, sklopili su strateško partnerstvo s ciljem otvaranja 50 prodavnica širom Zapadnog Balkana u naredne četiri godine.

Iz Balfina je priopćeno da ovaj sporazum potvrđuje posvećenost obje kompanije u održivom rastu i inovacijama usmjerenim na potrošače i prekograničnu suradnju.

"Odražava kontinuiranu misiju Balfin Grupe da donese globalno poznate brendove i iskustva na Zapadni Balkan i podržava ambiciju Flying Tiger Copenhagena da proširi svoju nazočnost na tržištima s visokim potencijalom", naveli su u priopćenju.

Otvaranje prve prodavnice planirano je za listopad 2025. u Skoplju, a planirana su daljnja otvaranja prodavnica širom Albanije, Kosova, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

"Nadovezujući se na naše snažnu nazočnost širom Europe i uspješan ulazak u Tursku u listopadu 2024. godine, Zapadni Balkan vidimo kao prirodan sljedeći korak u našoj ekspanziji. Apetit regije za međunarodnim brendovima i njen entuzijazam za kreativnim, pristupačnim proizvodima savršeno se poklapaju s konceptom Flying Tiger Copenhagen. Oduševljeni smo što ulazimo u ovaj dio Europe i radujemo se što ćemo uskoro angažirati kupce širom Zapadnog Balkana“, rekao je Julius Schmidt, regionalni direktor za Indiju, Bliski istok i Afriku (IMEA) u Flying Tiger Copenhagen.

Steven Grunerud, potpredsjednik za strateški razvoj u Balfin Grupi, opisao je partnerstvo kao snažnu konvergenciju zajedničkih vrijednosti i strateških vizija.

"Kao lider u maloprodajnom sektoru širom jugoistočne Europe, Balfin Grupa služi kao ulaz za vrhunske međunarodne brendove koji žele da se uključe u ovo živahno i brzorastuće tržište. Naša suradnja s Flying Tiger Copenhagenom je dokaz našeg vjerovanja u dugoročna partnerstva koja našim kupcima pružaju vrijednost i kvalitetu."

Pored komercijalnih dimenzija, partnerstvo je spremno generirati značajnu socioekonomsku vrijednost u regiji. Očekuje se da će biti stvoreno približno 400 novih radnih mjesta u pet zemalja, s fokusom na lokalne operativne uloge koje izravno doprinose ekonomskom osnaživanju i razvoju radne snage.

Što je Flying Tiger Copenhagen?

Osnovan 1995. godine, Flying Tiger Copenhagen ima preko 1.000 trgovina u 38 zemalja širom svijeta. Brend je poznat po svojim skandinavskim korijenima, prepoznatljivom vizuelnom identitetu i misiji da kupcima ponudi funkcionalne, jedinstvene proizvode i zanimljivo iskustvo kupovine.

Asortiman proizvoda obuhvata kategorije koje uključuju dekor za dom, kuhinjski pribor, igračke, kancelarijski materijal, pribor za zabave i sezonske artikle za proslave praznika.

Vođen filozofijom da "bogatiji život ne košta bogatstvo", brend se fokusira na proizvode i iskustva koja okupljaju ljude i stvaraju nezaboravne trenutke. Flying Tiger Copenhagen je također posvećen ciljevima održivog razvoja, što se ogleda u njegovom poslovanju i dizajnu proizvoda.

Inače u okviru Balfin Grupe u Bosni i Hercegovini godinama već posluju prodavnice Jumbo.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više