Poštovani/e građani/ke općine Kiseljak,
Zadovoljstvo nam je pozvati vas na informativnu sesiju predstavljanja EU projekta podrške oporavku od poplava u Bosni i Hercegovini koji financira Europska unija, a provode Razvojni program Ujedinjenih naroda (UNDP) i Međunarodna organizacija za migracije (IOM).
Tijekom sesije će biti predstavljen i Javni poziv za odabir korisnika/ca za izgradnju i sanaciju stambenih jedinica uništenih ili oštećenih u poplavama 2024. godine, koji se realizira u okviru ovog projekta. Tom prigodom će biti detaljno prezentirani kriteriji za sudjelovanje u programu stambenog zbrinjavanja, standardi za sanaciju ili izgradnju novih stambenih objekata, te će biti date informacije o dokumentaciji potrebnoj za prijavu. Zainteresirani će imati priliku da postave pitanja projektnom timu UNDP-a i IOM-a u vezi s realizacijom navedenog projekta.
Informativna sesija će biti održana za sve zainteresirane stanovnike/ce općine Kiseljak u prostorijama Vijećnice, u ponedeljak 17.02.2025. s početkom u 13:30 sati.
Kontakt osobe za komunikaciju s građanima/kama ispred Općine Kiseljak su gospodin Nikola Grubešić i gospodin Samir Halilović, s kojima u kontakt možete stupiti putem e-mailova:
Molimo vas da svoju nazočnost potvrdite direktno kontakt osobama.
PROGRAM INFO SESIJE:
Informativne sesije o predstavljanju
EU projekta podrške oporavku od poplava u Bosni i Hercegovini koji financira Europska unija, a provode Razvojni program Ujedinjenih naroda (UNDP) i Međunarodna organizacija za migracije (IOM) i
Javnom pozivu za odabir korisnika za izgradnju i rehabilitaciju stambenih jedinica uništenih ili oštećenih u poplavama 2024. godine u općinama/gradovima: Jablanica, Konjic, Kreševo, Kiseljak, Fojnica, Vareš, Mostar i Drvar
Program
17.02.2025., ponedeljak , prostorije Vijećnice Općine Kiseljak
13:30 – 13:40 | Dobrodošlica |
13:40 – 14:00 | Uvod u projekt i javni poziv |
Predstavljanje projekta, projektnog osoblja, tehničkih stručnjaka, predstavnika lokalne vlasti i kontakt osoba. | |
14:00 – 14:30 | Prezentacija kriterija za prijavu |
Detaljno objašnjenje kriterija za prijavu za buduće korisnike i procesa za pribavljanje potrebne dokumentacije i dozvola. | |
14:30 – 15:30 | Sesija pitanja i odgovora |
Nakon prezentacije, sesija pitanja i odgovora za rješavanje svih pitanja ili nedoumica građana/potencijalnih korisnika. | |
15:30 – 15:45 | Mehanizmi komunikacije i razmjene informacija |
Objašnjenje uloga i odgovornosti različitih aktera. | |
15:45 – 16:00 | Završne riječi |