× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Goražde

l_c7f6e3bd36813fe4aaed84d4038fc554.jpg

Radovi na tunelu Hranjen, na dionici buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, nastavljeni su nakon višemjesečnog zastoja, a nakon što je izabrana firma koja će obavljati nadzor, što je bio osnovni razlog obustave gradnje.

Iz JP Autoceste FBiH PRIopćili su  da je za nadzor nad radovima izabran IPSA Institut iz Sarajeva, a iz kompanije Euroasfalt koja je izvođač radova, potvrdili su da su radovi sa južne strane tunela Hranjen nastavljeni ovih dana.

Dodaju da se trenutno na tom projektu brze ceste radi na probijanju tunela Hranjen (51 posto - glavne tunelske cijevi i 51,5 posto  – servisne tunelske cijevi), zatim nastavku radova na iskopu i izradi primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi kao i početku radova na LOT2 odnosno ugradnji dijela sekundarne tunelske obloge.

Prema informacijama Autocesta FBiH provode se i aktivnosti na eksproprijaciji za trasu brze ceste Sekcija I (M5 Hrenovica) - ulaz u tunel Hranjen i izlaz iz tunela Hranjen - Pobjeda).

Projektna dokumentacija za projekt brze ceste Hrenovica - Goražde u sklopu koje se nalazi i tunel Hranjen je u potpunosti završena. 

Naglašavaju  da izgradnja tunela Hranjen predstavlja povijesni projekt za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitetu nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i pol.

U martu ove godine godine potpisan je ugovor sa kompanijom Euroasfalt kao izabranim izvođačem za nastavak radova na probijanju tunela Hranjen i izradi primarne tunelske podgrade, kao i izradi dijela sekundarne tunelske obloge. Vrijednost ugovorenih radova je  122, 9 milijuna KM, bez PDV-a.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Goražde

l_c7f6e3bd36813fe4aaed84d4038fc554.jpg

Radovi na tunelu Hranjen, na dionici buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, nastavljeni su nakon višemjesečnog zastoja, a nakon što je izabrana firma koja će obavljati nadzor, što je bio osnovni razlog obustave gradnje.

Iz JP Autoceste FBiH PRIopćili su  da je za nadzor nad radovima izabran IPSA Institut iz Sarajeva, a iz kompanije Euroasfalt koja je izvođač radova, potvrdili su da su radovi sa južne strane tunela Hranjen nastavljeni ovih dana.

Dodaju da se trenutno na tom projektu brze ceste radi na probijanju tunela Hranjen (51 posto - glavne tunelske cijevi i 51,5 posto  – servisne tunelske cijevi), zatim nastavku radova na iskopu i izradi primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi kao i početku radova na LOT2 odnosno ugradnji dijela sekundarne tunelske obloge.

Prema informacijama Autocesta FBiH provode se i aktivnosti na eksproprijaciji za trasu brze ceste Sekcija I (M5 Hrenovica) - ulaz u tunel Hranjen i izlaz iz tunela Hranjen - Pobjeda).

Projektna dokumentacija za projekt brze ceste Hrenovica - Goražde u sklopu koje se nalazi i tunel Hranjen je u potpunosti završena. 

Naglašavaju  da izgradnja tunela Hranjen predstavlja povijesni projekt za Goražde jer će se cestovna udaljenost ovog grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara. S obzirom na kvalitetu nove trase, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati 45 minuta, umjesto dosadašnjih sat i pol.

U martu ove godine godine potpisan je ugovor sa kompanijom Euroasfalt kao izabranim izvođačem za nastavak radova na probijanju tunela Hranjen i izradi primarne tunelske podgrade, kao i izradi dijela sekundarne tunelske obloge. Vrijednost ugovorenih radova je  122, 9 milijuna KM, bez PDV-a.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više