Dosljedan svom putu podrške kulturi i umjetnosti, Sarajevski kiseljak nastavlja podržavati umjetnike, ovoga puta kroz natječaj pod nazivom – „Podrži umjetnost, pokreni kulturu!“. Radi se o natječaji koji je otvoren za sve kreativce iz cijele BiH koji žele prijaviti svoje projekte iz oblasti slikarstva, književnosti, drame ili glazbe.
Online prijave se mogu realizirati na web platformi prekulturna.ba u razdoblju od 1.7.2024. do 1.8.2024. Stručni žiri odabrat će po jedan najbolji rad iz svake od oblasti (slikarstvo, književnost, drama i glazba) koji će osvojiti nagradu u vrijednosti od 4.000 KM za realizaciju prijavljenog projekta. Ukupan fond nagrada, za sve četiri oblasti iznosi 16.000 KM. Dodatno, u sklopu ovog projekta bit će lansirana i limitirana edicija gazirane prirodne mineralne vode Sarajevski kiseljak u staklenoj boci, od čije će se prodaje izdvojiti sredstva za ove umjetničke projekte.
Natječaj je namijenjen svima onima koji se profesionalno ili amaterski bave nekim vidom umjetničkog izražaja kroz slikarstvo, književnost, dramu ili glazbu i imaju projekt koji još nije realiziran, a za koji im je potrebna financijska podrška.
„Naš brend Sarajevski kiseljak već duži niz godina radi sa mladim umjetnicima, i pokazalo se da ima jako puno talentiranih pojedinaca i grupa sa odličnim idejama, no nažalost, nikada ne dobiju priliku da pokažu svoj talenat i da njihove ideje ugledaju svjetlo dana. Zbog toga smo pokretanjem platforme prekulturna.ba željeli dati doprinos kulturnom bogatstvu naše zemlje i inspirirati daljnji razvoj umjetničkih projekata jer smo svjesni koliko kultura i umjetnost imaju veliki značaj u razvoju društva“ – ističe Dunja Durmo, viši voditelj robnih marki Sarajevskog kiseljaka.
Sarajevski kiseljak kontinuirano ulaže u kulturu i surađuje sa mladim umjetnicima. Podržava ih, inspirira i čini da njihov rad bude dostupan široj publici. Tako je Sarajevski kiseljak prije dvije godine pokrenuo projekt pod nazivom #preKULturna boca koji je uspješno realiziran sa Akademijom likovnih umjetnosti iz Sarajeva i Akademijom umjetnosti iz Banje Luke. Studenti ove dvije akademije su kreirali etiketu Sarajevskog kiseljaka po mjeri svoje generacije i pokazali svoju viziju brenda u budućnosti., stoji u priopćenju.
Artinfo. ba