× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • FMT

Brasno 696x392

Foto: Ilustracija

Trgovci koji sudjeluju u dobrovoljnoj akciji  ''zaključavamo cijene'' predložili su dodatno smanjenje cijene brašna u pakiranju od 25 kg. U dosadašnjoj akciji snižena i zaključana cijena brašna pakiranog po 25 kg iznosila je 23,95 KM, a nova cijena je 22,20 KM, izvijestio je Federalno ministarstvo trgovine (FMT).

Ovo dodatno sniženje omogućili su domaći mlinari koji su snizili nabavnu cijenu brašna.

Domaći proizvođači koji su do sada sudjelovali u ovom projektu, na posljednjem sastanku na kojem je dogovoreno produženje akcije, izrazili su zadovoljstvo rezultatima i ocijenili da su svi akteri zabilježili pozitivne efekte akcije. Stoga su pozvali i svoje kolege proizvođače iz drugih sektora da se pridruže i daju svoj doprinos društveno odgovornom poslovanju.

Akcija ''zaključavamo cijene'' nastavlja se i nakon 15. ožujka i trajat će do 15 lipnja. U drugom krugu akcije biće sniženo 50 + proizvoda.

Federalno ministarstvo trgovine u dogovorima je s trgovcima da se na prošireni popis uvrste i određeni prehrambeni proizvodi neophodni za ishranu oboljelih od dijabetesa, celijakije, kako bi se izašlo u susret i ovim specifičnim kategorijama kupaca.

U akciji sudjeluju 32 trgovačka subjekta, koji imaju više od 2.500 prodavaonica. Poziv je otvoren i u drugom krugu akcije da se pridruže i trgovci i domaći proizvođači i budu dio ove partnerske pozitivne priče.

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • FMT

Brasno 696x392

Foto: Ilustracija

Trgovci koji sudjeluju u dobrovoljnoj akciji  ''zaključavamo cijene'' predložili su dodatno smanjenje cijene brašna u pakiranju od 25 kg. U dosadašnjoj akciji snižena i zaključana cijena brašna pakiranog po 25 kg iznosila je 23,95 KM, a nova cijena je 22,20 KM, izvijestio je Federalno ministarstvo trgovine (FMT).

Ovo dodatno sniženje omogućili su domaći mlinari koji su snizili nabavnu cijenu brašna.

Domaći proizvođači koji su do sada sudjelovali u ovom projektu, na posljednjem sastanku na kojem je dogovoreno produženje akcije, izrazili su zadovoljstvo rezultatima i ocijenili da su svi akteri zabilježili pozitivne efekte akcije. Stoga su pozvali i svoje kolege proizvođače iz drugih sektora da se pridruže i daju svoj doprinos društveno odgovornom poslovanju.

Akcija ''zaključavamo cijene'' nastavlja se i nakon 15. ožujka i trajat će do 15 lipnja. U drugom krugu akcije biće sniženo 50 + proizvoda.

Federalno ministarstvo trgovine u dogovorima je s trgovcima da se na prošireni popis uvrste i određeni prehrambeni proizvodi neophodni za ishranu oboljelih od dijabetesa, celijakije, kako bi se izašlo u susret i ovim specifičnim kategorijama kupaca.

U akciji sudjeluju 32 trgovačka subjekta, koji imaju više od 2.500 prodavaonica. Poziv je otvoren i u drugom krugu akcije da se pridruže i trgovci i domaći proizvođači i budu dio ove partnerske pozitivne priče.

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.