× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Sarajevo

l_465ae5514fe8bc3d8cb2ca8dafe54107.jpg

Prije više od četvrt vijeka, točnije 1997. godine, redakcija magazina  „Turistička prizma“ pokrenula je međunarodnu  akciju pod nazivom - Za novi kvalitet u turizmu, koja je prvo vođena  na prostorima Srbije, Crne Gore i BiH, da bi je ubrzo proširili na ukupan prostor EX YU, zatim na Mađarsku, Rumuniju, Bugarsku i Albaniju.

Od početka pa do danas, ideja vodilja je bila da se na jedan poseban način, doprinese podizanju nivoa turističkih usluga i podstakne inovativnost u turističkom gospodarstvu.

Specifičnost ove akcije je da je vode turistički novinari iz zemalja  regije kao dobri poznavaoci događanja na terenu. Naime, novinari članovi žirija su jedini predlagači i donositelja odluka o nagrađenima, a PRIZMA i povelja se dodeljuje u 12 kategorija, međutim, praksa je pokazala  da žiri  nikada nije dodijelio priznanja u svim kategorijama u jednoj  godini, što dovoljno govori o oštrim kriterijumima prilikom nominacije i odlučivanja. Međunarodni novinarski žiri je tako i ove godine dodijelio samo 10 priznanja.

Nagrade u vidu statua koje simbolizuju zarotiranu prizmu u prostoru i povelja, svečano su uručene  dobitnicima danas na Beogradskom turističkom & MICE forumu održanom na Beogradskom sajmu.

Nagrađeni po kategorijama:

kategorija ­– DMO – Destinacijska menadžment organizacija

  Prizme su dodeljene turističkim organizacijama Grada Novog Sada i Opštine Kotor, kao i      Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo

- kategorija – Zdravstveni turizam

  Daruvarske toplice, Hrvatska -

- kategorija – Wellness i Spa centri i hoteli   

Hotel Borovi,  Sjenica, Srbija

- kategorija – Nautički turizam  

  Biograd na moru, Hrvatska

- kategorija – Poslovni hoteli

  Hotel „Jelena”, Banja Luka, BiH

- kategorija – Mali hoteli

  Hotel Rozka, Krvavec, Slovenija

- kategorija – Manifestacijski turizam

  Turistička organizacija Općine Kučevo, Srbija

- kategorija – Prateće delatnosti, usluge i proizvodi u turizmu

  Info center SOS Proteus, Kranj, Slovenija

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Sarajevo

l_465ae5514fe8bc3d8cb2ca8dafe54107.jpg

Prije više od četvrt vijeka, točnije 1997. godine, redakcija magazina  „Turistička prizma“ pokrenula je međunarodnu  akciju pod nazivom - Za novi kvalitet u turizmu, koja je prvo vođena  na prostorima Srbije, Crne Gore i BiH, da bi je ubrzo proširili na ukupan prostor EX YU, zatim na Mađarsku, Rumuniju, Bugarsku i Albaniju.

Od početka pa do danas, ideja vodilja je bila da se na jedan poseban način, doprinese podizanju nivoa turističkih usluga i podstakne inovativnost u turističkom gospodarstvu.

Specifičnost ove akcije je da je vode turistički novinari iz zemalja  regije kao dobri poznavaoci događanja na terenu. Naime, novinari članovi žirija su jedini predlagači i donositelja odluka o nagrađenima, a PRIZMA i povelja se dodeljuje u 12 kategorija, međutim, praksa je pokazala  da žiri  nikada nije dodijelio priznanja u svim kategorijama u jednoj  godini, što dovoljno govori o oštrim kriterijumima prilikom nominacije i odlučivanja. Međunarodni novinarski žiri je tako i ove godine dodijelio samo 10 priznanja.

Nagrade u vidu statua koje simbolizuju zarotiranu prizmu u prostoru i povelja, svečano su uručene  dobitnicima danas na Beogradskom turističkom & MICE forumu održanom na Beogradskom sajmu.

Nagrađeni po kategorijama:

kategorija ­– DMO – Destinacijska menadžment organizacija

  Prizme su dodeljene turističkim organizacijama Grada Novog Sada i Opštine Kotor, kao i      Turističkoj zajednici Kantona Sarajevo

- kategorija – Zdravstveni turizam

  Daruvarske toplice, Hrvatska -

- kategorija – Wellness i Spa centri i hoteli   

Hotel Borovi,  Sjenica, Srbija

- kategorija – Nautički turizam  

  Biograd na moru, Hrvatska

- kategorija – Poslovni hoteli

  Hotel „Jelena”, Banja Luka, BiH

- kategorija – Mali hoteli

  Hotel Rozka, Krvavec, Slovenija

- kategorija – Manifestacijski turizam

  Turistička organizacija Općine Kučevo, Srbija

- kategorija – Prateće delatnosti, usluge i proizvodi u turizmu

  Info center SOS Proteus, Kranj, Slovenija

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više