× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Mostar

l_f71c4fe7ceae37cc82781e4d6a8eb212.jpg

Osmo izdanje Međunarodne znanstveno-stručne konferencije "PR, Media & Sports Days" posvećeno umjetnoj inteligenciji u odnosima s javnošću, medijima i sportu, počelo je bogatim programom na Sveučilištu u Mostaru.

"Mi smo ovu godinu posvetili umjetnoj inteligenciji, smatrajući da umjetna inteligencija generira nove promjene. Mi je gledamo kao šansu, kao priliku, a ne kao prijetnju, ali razmišljamo i o etičkim standardima", naglasio je u uvodnom obraćanju rektor Sveučilišta u Mostaru prof. dr. Zoran Tomić.

Uime suorganizatora video obraćanjem sudionike konferencije pozdravili su rektor Sveučilišta Sjever prof. dr. Marin Milković te prorektorica za znanost Sveučilišta primijenjenih znanosti Inland Norveška prof. dr. sc. Stine Grønvold, dok je predsjednik Organizacijskog odbora doc. dr. Marijan Primorac službeno otvorio konferenciju.

"AI i PR: nova era kreativnosti?“ tema je kojom je prof. dr. Tomislav Volarić otvorio radni dio konferencije s naglaskom na odnos umjetne inteligencije i odnosa s javnošću, ali i drugih industrija.

PR sekcija obilježena je panelom na temu "Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću – trendovi i perspektive" u kojem su sudjelovali prof. dr. Zoran Tomić, prof. dr. Gordana Tkalec sa Sveučilišta Sjever i doc. dr. Đorđe Obradović sa Sveučilišta u Dubrovniku.

Kao i svake godine, posebna pozornost posvećena je studentima, priopćili su organizatori.

Devet studentskih timova iz Mostara, Beograda, Dubrovnika, Zagreba i Koprivnice sudjelovalo je u Studentskoj sekciji te su zanimljivim studijama slučaja i različitim pristupima istražili fenomen umjetne inteligencije.

Na marginama konferencije, uoči svečanoga otvaranja, predstavljena je knjiga "Umjetna inteligencija u obrazovanju i robotici", prof. dr. Tomislava Volarića i prof. dr. Borisa Crnokića, a uz autore o knjizi je govorio doc. dr. Daniel Vasić.

Organizacijski odbor konferencije je i ove godine nagradio istaknute pojedince.

Plaketu za izniman doprinos razvoju odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija u jugoistočnoj Europi dobili su prof. dr. Miro Radalj, prof. dr. Tomislav Volarić, Vladimir Vegar, Tonina Ibrulj i Tomislav Damnjanović, dok je plaketu za dugogodišnju potporu i promociju u organiziranju PR, Media & Sports Days University of Mostar konferencije dodijeljena prof. dr. Draženu Barbariću i prof. dr. Marinu Milkoviću.

U okviru prvoga dana održana je i radionica "Alati umjetne inteligencije u odnosima s javnošću" koju je vodio Hrvoje Ljubić, voditelj Centra za umjetnu inteligenciju Sveučilišta u Mostaru. On je tom prigodom predstavio različite alate umjetne inteligencije koji se mogu koristiti u svakodnevnom radu s posebnim naglaskom na aspekt odnosa s javnošću i novinarstva, ali i alate koji studentima mogu biti korisni.

Program konferencije traje tri dana te je prijenos moguće pratiti putem Livestreama s linkom dostupnim na službenoj web stranici konferencije prdays.sum.ba i društvenim mrežama konferencije, priopćili su organizatori.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Mostar

l_f71c4fe7ceae37cc82781e4d6a8eb212.jpg

Osmo izdanje Međunarodne znanstveno-stručne konferencije "PR, Media & Sports Days" posvećeno umjetnoj inteligenciji u odnosima s javnošću, medijima i sportu, počelo je bogatim programom na Sveučilištu u Mostaru.

"Mi smo ovu godinu posvetili umjetnoj inteligenciji, smatrajući da umjetna inteligencija generira nove promjene. Mi je gledamo kao šansu, kao priliku, a ne kao prijetnju, ali razmišljamo i o etičkim standardima", naglasio je u uvodnom obraćanju rektor Sveučilišta u Mostaru prof. dr. Zoran Tomić.

Uime suorganizatora video obraćanjem sudionike konferencije pozdravili su rektor Sveučilišta Sjever prof. dr. Marin Milković te prorektorica za znanost Sveučilišta primijenjenih znanosti Inland Norveška prof. dr. sc. Stine Grønvold, dok je predsjednik Organizacijskog odbora doc. dr. Marijan Primorac službeno otvorio konferenciju.

"AI i PR: nova era kreativnosti?“ tema je kojom je prof. dr. Tomislav Volarić otvorio radni dio konferencije s naglaskom na odnos umjetne inteligencije i odnosa s javnošću, ali i drugih industrija.

PR sekcija obilježena je panelom na temu "Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću – trendovi i perspektive" u kojem su sudjelovali prof. dr. Zoran Tomić, prof. dr. Gordana Tkalec sa Sveučilišta Sjever i doc. dr. Đorđe Obradović sa Sveučilišta u Dubrovniku.

Kao i svake godine, posebna pozornost posvećena je studentima, priopćili su organizatori.

Devet studentskih timova iz Mostara, Beograda, Dubrovnika, Zagreba i Koprivnice sudjelovalo je u Studentskoj sekciji te su zanimljivim studijama slučaja i različitim pristupima istražili fenomen umjetne inteligencije.

Na marginama konferencije, uoči svečanoga otvaranja, predstavljena je knjiga "Umjetna inteligencija u obrazovanju i robotici", prof. dr. Tomislava Volarića i prof. dr. Borisa Crnokića, a uz autore o knjizi je govorio doc. dr. Daniel Vasić.

Organizacijski odbor konferencije je i ove godine nagradio istaknute pojedince.

Plaketu za izniman doprinos razvoju odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija u jugoistočnoj Europi dobili su prof. dr. Miro Radalj, prof. dr. Tomislav Volarić, Vladimir Vegar, Tonina Ibrulj i Tomislav Damnjanović, dok je plaketu za dugogodišnju potporu i promociju u organiziranju PR, Media & Sports Days University of Mostar konferencije dodijeljena prof. dr. Draženu Barbariću i prof. dr. Marinu Milkoviću.

U okviru prvoga dana održana je i radionica "Alati umjetne inteligencije u odnosima s javnošću" koju je vodio Hrvoje Ljubić, voditelj Centra za umjetnu inteligenciju Sveučilišta u Mostaru. On je tom prigodom predstavio različite alate umjetne inteligencije koji se mogu koristiti u svakodnevnom radu s posebnim naglaskom na aspekt odnosa s javnošću i novinarstva, ali i alate koji studentima mogu biti korisni.

Program konferencije traje tri dana te je prijenos moguće pratiti putem Livestreama s linkom dostupnim na službenoj web stranici konferencije prdays.sum.ba i društvenim mrežama konferencije, priopćili su organizatori.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.