× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Vozači se mole za strpljenje

novi-kruzni-kissss.jpg

Vozači se mole za strpljenje jer koristi od obilaznice bit će višestruke

Prometnim gužvama zbog gradnje obilaznice na magistalnoj prometnici na ulazu u Kiseljak iz pravca Sarajeva uskoro bi trebao doći kraj. Do kraja rujna planiran je završetak prve faze gradnje velike obilaznice koji podrazumijevaiz gradnju kružnog toka, mosta preko rijeke Lepenice te dionice od 1,1 km do tunela koji će se probijati i gradi u drugoj, znatno skupljoj i zahtjevnijoj fazi projekta.

Potvrdio nam je to Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste Federacije BiH koja je investitor gradnje obilaznice.

„Radovi su počeli u šestom mjesecu prošle i trebali su biti završeni do kraja šestog mjeseca ove godine. Kiše i poplave su ih usporile. Do kraja rujna radovi bi prema sadašnjoj dinamici trebali biti završeni“, pojasnio nam je Pravdić.

Po završetku prve faze vrijedne 4,2 milijuna KM koja su osigurana preko Europske banke za obnovu i razvoj, kreće se s planiranjem druge puno skuplje i zahtjevnije faze koja podrazumijeva gradnju tunela u duljini 650 metara te kružnog toka na regionalnoj prometnici Kiseljak- Visoko.

„Druga puno zahtjevnija faza, odnosno njezin početak ovise o iznalaženju potrebnih sredstava“, ističe direktor JC Ceste Federacije BiH. Radovi u drugoj fazi, prije svega zbog tunela trajat će puno duže, ali u ovom je trenutku najvažnije osigurati potrebna sredstva kako bi se što prije krenulo s realiziranjem i druge faze, naglašava naš sugovornik.

Obilaznica je Kiseljaku jedan je od projekata koji ima visoki stupanj opravdanosti jer središtem mjesta prolazi magistralna cesta, jedna od najprometnijih u Federaciji BiH s prometom od 12 tisuća vozila dnevno. Njome prometuju i brojna teretna vozila koja svakoga dana prolaze, uz ostalo, i pored dvije osnovne škole. Vozači koji ponekad izgube strpljenje zbog povremenih gužvi koje gradnja obilaznice stvara u prometu to bi svakako trebali imati na umu. Gužve su sastavni dio radova čijim će se završetkom Kiseljak prometno značajno rasteretiti, a sigurnost Kiseljačana i svih koji prolaze središtem ovog mjesta, značajno poboljšati.

373365573_1010318363502644_8372221956744953653_n.jpg373368149_612856001005136_4078975739657245246_n.jpg373359347_263485959844727_7392233022837603429_n.jpg373393551_973671773747777_1430342672309087060_n.jpg

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Vozači se mole za strpljenje

novi-kruzni-kissss.jpg

Vozači se mole za strpljenje jer koristi od obilaznice bit će višestruke

Prometnim gužvama zbog gradnje obilaznice na magistalnoj prometnici na ulazu u Kiseljak iz pravca Sarajeva uskoro bi trebao doći kraj. Do kraja rujna planiran je završetak prve faze gradnje velike obilaznice koji podrazumijevaiz gradnju kružnog toka, mosta preko rijeke Lepenice te dionice od 1,1 km do tunela koji će se probijati i gradi u drugoj, znatno skupljoj i zahtjevnijoj fazi projekta.

Potvrdio nam je to Ljubo Pravdić, direktor JP Ceste Federacije BiH koja je investitor gradnje obilaznice.

„Radovi su počeli u šestom mjesecu prošle i trebali su biti završeni do kraja šestog mjeseca ove godine. Kiše i poplave su ih usporile. Do kraja rujna radovi bi prema sadašnjoj dinamici trebali biti završeni“, pojasnio nam je Pravdić.

Po završetku prve faze vrijedne 4,2 milijuna KM koja su osigurana preko Europske banke za obnovu i razvoj, kreće se s planiranjem druge puno skuplje i zahtjevnije faze koja podrazumijeva gradnju tunela u duljini 650 metara te kružnog toka na regionalnoj prometnici Kiseljak- Visoko.

„Druga puno zahtjevnija faza, odnosno njezin početak ovise o iznalaženju potrebnih sredstava“, ističe direktor JC Ceste Federacije BiH. Radovi u drugoj fazi, prije svega zbog tunela trajat će puno duže, ali u ovom je trenutku najvažnije osigurati potrebna sredstva kako bi se što prije krenulo s realiziranjem i druge faze, naglašava naš sugovornik.

Obilaznica je Kiseljaku jedan je od projekata koji ima visoki stupanj opravdanosti jer središtem mjesta prolazi magistralna cesta, jedna od najprometnijih u Federaciji BiH s prometom od 12 tisuća vozila dnevno. Njome prometuju i brojna teretna vozila koja svakoga dana prolaze, uz ostalo, i pored dvije osnovne škole. Vozači koji ponekad izgube strpljenje zbog povremenih gužvi koje gradnja obilaznice stvara u prometu to bi svakako trebali imati na umu. Gužve su sastavni dio radova čijim će se završetkom Kiseljak prometno značajno rasteretiti, a sigurnost Kiseljačana i svih koji prolaze središtem ovog mjesta, značajno poboljšati.

373365573_1010318363502644_8372221956744953653_n.jpg373368149_612856001005136_4078975739657245246_n.jpg373359347_263485959844727_7392233022837603429_n.jpg373393551_973671773747777_1430342672309087060_n.jpg

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.