× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Katarina Kafadar

kafadar-cesteee.jpeg

Središnja Bosna, a osobito prostor Lašvanske doline, u skorije vrijeme bit će veliko gradilište, prvenstveno zahvaljujući realizaciji kapitalnog projekta brze ceste od Lašve do Nević Polja, a koja će biti nova žica kucavica ovoga dijela države te koja će u konačnici omogućiti spajanje područja na kojemu radi veliki broj iznimno uspješnih poslovnih subjekata s međunarodnim cestovnim pravcima - koridorom Vc na istoku, a na zapadu s planom povezivanja s Jajcem i koridorom koji će ići od Gradiške prema jugu,piše Večernji list.

Izgradnja

U ovom trenutku u tijeku je izgradnja jednog dijela dionice brze ceste Lašva – Nević Polje, LOT 5 u dužini od 4,8 kilometara. Ostala četiri LOT-a ove dionice čine Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu) te poslovna zona Vitez (petlja Vitez – od ulaza do izlaza iz poslovne zone). Buduća cesta Lašva – Nević Polje bit će ukupne dužine 24,3 kilometra. O tome što će nova prometnica značiti za gospodarske tokove ovoga dijela BiH te kakve perspektive otvara kada je riječ o razvoju ekonomskih potencijala razgovarali smo s Katarinom Kafadar, predsjednicom Udruge poslodavaca Vitez, koja ističe kako je ova tema izrazito značajna za sve koje žive, zaposleni su i posluju na području središnje Bosne, no dodaje i kako to seže i puno šire jer je ova prometnica definitivno jedna od najfrekventnijih u Bosni i Hercegovini.

 

- Prema službenim podacima, dnevni protok vozila seže iznad 16.000 vozila dnevno. U praksi, ta prometnica zbog kilometarskih kolona može se jednostavno preimenovati u zastojnicu, posebice ljeti kada je povećan broj vozila koji prolazi dionicom M5. Mišljenja sam da je time sve rečeno, da nema potrebe ulaziti u detalje kao što su izravne posljedice za gospodarstvo i stanovništvo - naglasila je Kafadar. U kontekstu trenutačnih aktivnosti kaže i kako, po onome kako izgleda na terenu, ono što se počelo graditi ima sasvim zadovoljavajući tempo te da će se izgradnjom sadašnje dionice (LOT 5) značajno ubrzati promet na toj dionici, ali navodi kako ostaje problem prolaska kroz Poslovni centar 96 u Vitezu, što je dio projekta koji je ključan.

- U njega je aktivno uključena i Udruga poslodavaca, s Općinom Vitez. Potrebno je uložiti dodatne napore u dijalogu za izgradnju dionice kroz Poslovni centar kako bi se njome osigurao brz i siguran promet, a pri tome omogućio i daljnji razvitak poslovne zone te integracija brze ceste s gospodarskim okružjem središnje Bosne - objasnila je Kafadar, dodavši kako očekuju brzo i kvalitetno rješenje od nadležnih institucija te ubrzanje procedura za početak radova na toj dionici. 

 

Konstruktivan partner

Također, nužno je nastaviti s aktivnostima na pripremi svih dokumenata i novčanih sredstava za izgradnju brze ceste do spoja s autocestom na koridoru Vc. - Neka od rješenja koja su bila aktualna su, po mišljenju lokalne zajednice (općinske vlasti i gospodarstvenika), premalo uzela specifičnosti lokacije u obzir i donekle smanjila sinergiju brze ceste i Poslovnog centra.

Smatramo da je najbolje rješenje ono koje zadovoljava najveći broj svih sudionika procesa, a najprije lokalne zajednice - navela je Kafadar. Poručila je i kako su Udruga poslodavaca Vitez i općinske vlasti na raspolaganju kao konstruktivan partner u svim razgovorima koji bi rješavali eventualna sporna pitanja ili na bilo koji način doprinijeli ubrzavanju procesa izgradnje brze ceste Lašva – Nević Polje.

artinfi,ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Katarina Kafadar

kafadar-cesteee.jpeg

Središnja Bosna, a osobito prostor Lašvanske doline, u skorije vrijeme bit će veliko gradilište, prvenstveno zahvaljujući realizaciji kapitalnog projekta brze ceste od Lašve do Nević Polja, a koja će biti nova žica kucavica ovoga dijela države te koja će u konačnici omogućiti spajanje područja na kojemu radi veliki broj iznimno uspješnih poslovnih subjekata s međunarodnim cestovnim pravcima - koridorom Vc na istoku, a na zapadu s planom povezivanja s Jajcem i koridorom koji će ići od Gradiške prema jugu,piše Večernji list.

Izgradnja

U ovom trenutku u tijeku je izgradnja jednog dijela dionice brze ceste Lašva – Nević Polje, LOT 5 u dužini od 4,8 kilometara. Ostala četiri LOT-a ove dionice čine Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu) te poslovna zona Vitez (petlja Vitez – od ulaza do izlaza iz poslovne zone). Buduća cesta Lašva – Nević Polje bit će ukupne dužine 24,3 kilometra. O tome što će nova prometnica značiti za gospodarske tokove ovoga dijela BiH te kakve perspektive otvara kada je riječ o razvoju ekonomskih potencijala razgovarali smo s Katarinom Kafadar, predsjednicom Udruge poslodavaca Vitez, koja ističe kako je ova tema izrazito značajna za sve koje žive, zaposleni su i posluju na području središnje Bosne, no dodaje i kako to seže i puno šire jer je ova prometnica definitivno jedna od najfrekventnijih u Bosni i Hercegovini.

 

- Prema službenim podacima, dnevni protok vozila seže iznad 16.000 vozila dnevno. U praksi, ta prometnica zbog kilometarskih kolona može se jednostavno preimenovati u zastojnicu, posebice ljeti kada je povećan broj vozila koji prolazi dionicom M5. Mišljenja sam da je time sve rečeno, da nema potrebe ulaziti u detalje kao što su izravne posljedice za gospodarstvo i stanovništvo - naglasila je Kafadar. U kontekstu trenutačnih aktivnosti kaže i kako, po onome kako izgleda na terenu, ono što se počelo graditi ima sasvim zadovoljavajući tempo te da će se izgradnjom sadašnje dionice (LOT 5) značajno ubrzati promet na toj dionici, ali navodi kako ostaje problem prolaska kroz Poslovni centar 96 u Vitezu, što je dio projekta koji je ključan.

- U njega je aktivno uključena i Udruga poslodavaca, s Općinom Vitez. Potrebno je uložiti dodatne napore u dijalogu za izgradnju dionice kroz Poslovni centar kako bi se njome osigurao brz i siguran promet, a pri tome omogućio i daljnji razvitak poslovne zone te integracija brze ceste s gospodarskim okružjem središnje Bosne - objasnila je Kafadar, dodavši kako očekuju brzo i kvalitetno rješenje od nadležnih institucija te ubrzanje procedura za početak radova na toj dionici. 

 

Konstruktivan partner

Također, nužno je nastaviti s aktivnostima na pripremi svih dokumenata i novčanih sredstava za izgradnju brze ceste do spoja s autocestom na koridoru Vc. - Neka od rješenja koja su bila aktualna su, po mišljenju lokalne zajednice (općinske vlasti i gospodarstvenika), premalo uzela specifičnosti lokacije u obzir i donekle smanjila sinergiju brze ceste i Poslovnog centra.

Smatramo da je najbolje rješenje ono koje zadovoljava najveći broj svih sudionika procesa, a najprije lokalne zajednice - navela je Kafadar. Poručila je i kako su Udruga poslodavaca Vitez i općinske vlasti na raspolaganju kao konstruktivan partner u svim razgovorima koji bi rješavali eventualna sporna pitanja ili na bilo koji način doprinijeli ubrzavanju procesa izgradnje brze ceste Lašva – Nević Polje.

artinfi,ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više