Sarajevski kiseljak promijenio je vizualni identitet i na tržište stigao u novom ruhu.
''Time se pravi značajan iskorak u evolucijskom napretku jednog od najpoznatijih bh. brendova i istovremeno ga moderniziramo. Vrhunska kvaliteta i prepoznatljiv okus Sarajevskog kiseljaka ostaju isti. Od početka punjenja 1891. godine, boca i etikete Sarajevskog kiseljaka mijenjale su oblik i oslikavale duh vremena jer je promjena prirodna. Promjena je sama po sebi i inspirativna jer nas podsjeća na život koji se mijenja i na vodu koja stalno teče: na vrelu u Kiseljaku i u nama'', pojasnila je Dunja Durmo, voditeljica robnih marki u Sarajevskom kiseljaku.
Novi dizajn zadržao je simboliku brenda koja traje više od 130 godina, te čuva i oslikava njegove temeljne vrijednosti na moderan način u skladu sa današnjim suvremenim dobom.
Lansiranje novog dizajna pratit će i medijska kampanja pod sloganom „U najboljim godinama“.
artinfo.ba