× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Izgradnja autoceste

 tuzla-gradilisteeee.jpeg

Izlazak Tuzlanske županije, ali i šireg područja sjeveroistoka Bosne iz svojevrsne prometne blokade koja se očituje trenutačnim nepostojanjem autoceste, vrlo brzo bi trebao postati realnost. Razlog leži u činjenici da postoji visoka razina suglasja o potrebi izgradnje autoceste koja će povezati Tuzlu s jedne i Orašje s druge strane, a istodobno omogućiti i povezivanje s koridorom X koji prolazi kroz Republiku Hrvatsku,prenosi Večernji.

Gospodarske prednosti jednog takvog projekta bile bi brojne i iznimno vidljive kroz daljnje pozicioniranje izvozno orijentiranih gospodarstava ovoga dijela Bosne i Hercegovine, a koja bi kroz brzu i sigurnu prometnu povezanost imala bolji izlazak na tržišta Europske unije, ali i povezanost s drugim važnim gradskim središtima.
Kako je nedavno za BHRT izjavio ministar trgovine, turizma i prometa u Vladi Tuzlanske županije Mustafa Šakić, u ovom trenutku u fazi je projektiranje, odnosno izrada projektne dokumentacije za dionicu od Šičkog do Maoče dugu oko 30 kilometara. Idejni projekt je već završen do Previla, oko deset kilometara.

Glavni projekt

- Nakon toga trebao bi slijediti elaborat o eksproprijaciji, potom glavni projekt i nadamo se da će u ovoj godini Tuzlanska županija konačno dobiti prve metre autoceste - kazao je Šakić.


Prema informacijama koje su se mogle čuti na nedavnom sastanku predstavnika JP Autoceste Federacije s predstavnicima Grada Tuzle, gradnja prvih kilometara mogla bi uslijediti u drugoj polovini ove godine, a vršitelj dužnosti gradonačelnika Tuzle dr. sc. Zijad Lugavić tom je prilikom naglasio izniman značaj kapitalnog projekta.

- Siguran sam da je ovo povijesni dan za Tuzlu. Budući da smo više od dva desetljeća u putnoj blokadi, počinjemo priču o izgradnji autoceste koja počinje od Tuzle prema Brčkom i Orašju - kazao je, između ostaloga, Lugavić. Danijel Nikolić, predsjednik Županijskog odbora HDZ-a BiH Soli, u razgovoru za Večernji list ističe kako je izgradnja autoceste dugoočekivani projekt cestovne deblokade Tuzlanske županije i bržeg spajanja s EU-om, projekt koji će donijeti velike mogućnosti i za ekonomiju te je za očekivati, ako dođe do realizacije izgradnje, i veći broj stranih ulaganja.

Proizvodne djelatnosti

- Tuzlanska županija je zbog svoje brojnosti i iskustva s proizvodnim djelatnostima i danas jako zanimljiva i svakako će biti velike koristi kada jednog dana projekt bude okončan - dodao je Nikolić. Preporučio je također da se više pozornosti posveti upoznavanju i dogovoru oko parcela kroz koje je planirana gradnja buduće autoceste. U kontekstu samog prolaska buduće autoceste Nikolić kaže i kako ne postoji jedinstven stav općina i gradova oko trase ceste kako prema Brčkom tako i prema Sarajevu.

Inače, pitanje prometne povezanosti Tuzlanske županije treba gledati i u okviru buduće autoceste koja će ići od Sarajeva, a isto tako važno je napomenuti i kako se već prije govorilo da će autocesta ići i od Žepča prema Tuzli. Sve navedeno govori o tomu kako Tuzlanska županija dobiva pozornost koju zaslužuje te kako će gospodarski subjekti s navedenog područja u budućnosti imati prijeko potrebnu, bolju prometnu povezanost s drugim središtima u BiH, ali i tržištima s kojima se obavlja većina vanjskotrgovinske djelatnosti. U konačnici, postati regionalno prometno čvorište znači i biti konkurentniji u međunarodnim okvirima,prenosi Večernji.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Izgradnja autoceste

 tuzla-gradilisteeee.jpeg

Izlazak Tuzlanske županije, ali i šireg područja sjeveroistoka Bosne iz svojevrsne prometne blokade koja se očituje trenutačnim nepostojanjem autoceste, vrlo brzo bi trebao postati realnost. Razlog leži u činjenici da postoji visoka razina suglasja o potrebi izgradnje autoceste koja će povezati Tuzlu s jedne i Orašje s druge strane, a istodobno omogućiti i povezivanje s koridorom X koji prolazi kroz Republiku Hrvatsku,prenosi Večernji.

Gospodarske prednosti jednog takvog projekta bile bi brojne i iznimno vidljive kroz daljnje pozicioniranje izvozno orijentiranih gospodarstava ovoga dijela Bosne i Hercegovine, a koja bi kroz brzu i sigurnu prometnu povezanost imala bolji izlazak na tržišta Europske unije, ali i povezanost s drugim važnim gradskim središtima.
Kako je nedavno za BHRT izjavio ministar trgovine, turizma i prometa u Vladi Tuzlanske županije Mustafa Šakić, u ovom trenutku u fazi je projektiranje, odnosno izrada projektne dokumentacije za dionicu od Šičkog do Maoče dugu oko 30 kilometara. Idejni projekt je već završen do Previla, oko deset kilometara.

Glavni projekt

- Nakon toga trebao bi slijediti elaborat o eksproprijaciji, potom glavni projekt i nadamo se da će u ovoj godini Tuzlanska županija konačno dobiti prve metre autoceste - kazao je Šakić.


Prema informacijama koje su se mogle čuti na nedavnom sastanku predstavnika JP Autoceste Federacije s predstavnicima Grada Tuzle, gradnja prvih kilometara mogla bi uslijediti u drugoj polovini ove godine, a vršitelj dužnosti gradonačelnika Tuzle dr. sc. Zijad Lugavić tom je prilikom naglasio izniman značaj kapitalnog projekta.

- Siguran sam da je ovo povijesni dan za Tuzlu. Budući da smo više od dva desetljeća u putnoj blokadi, počinjemo priču o izgradnji autoceste koja počinje od Tuzle prema Brčkom i Orašju - kazao je, između ostaloga, Lugavić. Danijel Nikolić, predsjednik Županijskog odbora HDZ-a BiH Soli, u razgovoru za Večernji list ističe kako je izgradnja autoceste dugoočekivani projekt cestovne deblokade Tuzlanske županije i bržeg spajanja s EU-om, projekt koji će donijeti velike mogućnosti i za ekonomiju te je za očekivati, ako dođe do realizacije izgradnje, i veći broj stranih ulaganja.

Proizvodne djelatnosti

- Tuzlanska županija je zbog svoje brojnosti i iskustva s proizvodnim djelatnostima i danas jako zanimljiva i svakako će biti velike koristi kada jednog dana projekt bude okončan - dodao je Nikolić. Preporučio je također da se više pozornosti posveti upoznavanju i dogovoru oko parcela kroz koje je planirana gradnja buduće autoceste. U kontekstu samog prolaska buduće autoceste Nikolić kaže i kako ne postoji jedinstven stav općina i gradova oko trase ceste kako prema Brčkom tako i prema Sarajevu.

Inače, pitanje prometne povezanosti Tuzlanske županije treba gledati i u okviru buduće autoceste koja će ići od Sarajeva, a isto tako važno je napomenuti i kako se već prije govorilo da će autocesta ići i od Žepča prema Tuzli. Sve navedeno govori o tomu kako Tuzlanska županija dobiva pozornost koju zaslužuje te kako će gospodarski subjekti s navedenog područja u budućnosti imati prijeko potrebnu, bolju prometnu povezanost s drugim središtima u BiH, ali i tržištima s kojima se obavlja većina vanjskotrgovinske djelatnosti. U konačnici, postati regionalno prometno čvorište znači i biti konkurentniji u međunarodnim okvirima,prenosi Večernji.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.