× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Koridor VC

 vc-armatura251.jpeg

Direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder bio je domaćin posjete Koridora Vc, na čelu s predsjednicom Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Odile Renaud-Basso, šefom Delegacije EU u BiH Johannom Sattlerom i direktorom JP Autoputeva RS Nedeljkom Ćorićem. Oni su posjetili tunel Ivan, koji je otvoren u listopadu 2022. godine.

Voloder je ocijenio kako postoji snažno partnerstvo s međunarodnim europskim financijskim institucijama i EU uz čiju podršku Autoceste FBiH nastavljaju realizaciju razvojnog i izuzetno važnog projekta za Bosnu i Hercegovinu kao što je autocesta na Koridoru Vc.

– Ove godine počinje gradnje kompletnog sjevernog dijela Koridora Vc, odnosno ukupno 50 kilometara, a uz to još ugovaranje dvije dionice na jugu, 14,5 kilometara od Mostara jug do Bune. Ono što je u ovom trenutku najvažnije na Koridoru Vc, jeste činjenica da su za dva najkompleksnija projekta, tunel Prenj i Mostarska obilaznica, raspisani natječaji, a početak izgradnje planiran je sredinom ove godine. U ovoj godini u Federaciji BiH ćemo imati u izgradnji 110 kilometara autoceste – istaknuo je Voloder, piše Biznis.info.

Podsjetio je i da je tunel Prenj najduža je i najsloženija građevina na cijelom Koridoru Vc, s dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Europi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara.

Dalje je naveo kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje. Usporedbe radi, trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 kilometara, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 kilometara.

Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sata vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 kilometara i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u priopćenju.

– Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva sa Mostarom, odnosno jače unutarnje povezivanje Bosne sa Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora Vc kroz Federaciju BiH – naglasio je Voloder.

On je istaknuo da radovi na tunelu Prenj počinju sredinom ove godine i trajat će šest godina.

Predsjednica EBRD-a Odile Renaud-Basso podsjetila je da je ova banka, od početka rada u BiH, investirala tri milijardne eura i da će nastaviti pružati podršku BiH putem različitih projekata.

– EBRD realizira tri prioritea u BiH, a to su razvoj privatnog sektora, s obzirom da postoji zdrav privatni sektor sa malim i srednjim poduzećima, na drugom mjestu prioriteta su infrastrukturni projekti, kao što je autocesta na Koridoru Vc, dok je treći prioritet takozvana „zelena agenda“, odnosno zelena transformacija u procesu dekarbonizacije – naglasila je Basso.

Ona je izrazila zadovoljstvo svojom prvom posjetom BiH i to je bila u prilici da se uvjeri u realizaciju „ovog veličanstvenog projekta i izgradnje modernog tunela“, jer je to ujedno i najbolji i najkonkretniji dokaz utjecaja EBRD, koja sa EU i drugim financijskim institucijama ostvaruje na terenu u BiH.

– Imala sam priliku da sa predstavnicima vlasti u BiH razgovaram o zajedničkim prioritetima i planovima, tako da sam zadovoljna pozitivnim koracima, koji se odvijaju u BiH u procesu pristupanja EU u smislu kandidatskog statusa – poručila je ona.

Šef Delegacije EU u BiH  Johann Sattler je zadovoljan posjetom i viđenim na terenu, ali i razgovorima s predstavnicima vlasti u BiH, kao i sa direktorima JP Autoceste FBiH Elmedinom Voloderom i JP Autoputevi  RS Nedeljkom Ćorićem.

– Ovdje govorimo o projektu Koridora Vc, čiju izgradnju financiraju različite institucije, a govorimo o četiri milijarde ukupne investicije. Sva ta sredstva dolaze putem povoljnih kredita ili grantova i to je ono što ih čini vrlo privlačnim – ukazao je Sattler, izrazivši zahvalnost svim razinama vlasti u BiH, te direktorima i vrijednim radnicima oba javna poduzeća, koji sudjeluju u realizaciji projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc.

On smatra da će završetak izgradnje Koridora Vc u velikoj mjeri nabolje promijeniti život građana u BiH, od kojih čak 60 posto živi i radi duž ove autoceste, a poseban benefit osjetit će poslovni ljudi, koji surađuju sa partnerima iz EU. Satler je izrazio nadu da će svi uključeni u realizaciju ovog projekta dati sve od sebe da Koridor Vc u BiH bude završen do 2028. ili 2029. godine.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Koridor VC

 vc-armatura251.jpeg

Direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder bio je domaćin posjete Koridora Vc, na čelu s predsjednicom Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) Odile Renaud-Basso, šefom Delegacije EU u BiH Johannom Sattlerom i direktorom JP Autoputeva RS Nedeljkom Ćorićem. Oni su posjetili tunel Ivan, koji je otvoren u listopadu 2022. godine.

Voloder je ocijenio kako postoji snažno partnerstvo s međunarodnim europskim financijskim institucijama i EU uz čiju podršku Autoceste FBiH nastavljaju realizaciju razvojnog i izuzetno važnog projekta za Bosnu i Hercegovinu kao što je autocesta na Koridoru Vc.

– Ove godine počinje gradnje kompletnog sjevernog dijela Koridora Vc, odnosno ukupno 50 kilometara, a uz to još ugovaranje dvije dionice na jugu, 14,5 kilometara od Mostara jug do Bune. Ono što je u ovom trenutku najvažnije na Koridoru Vc, jeste činjenica da su za dva najkompleksnija projekta, tunel Prenj i Mostarska obilaznica, raspisani natječaji, a početak izgradnje planiran je sredinom ove godine. U ovoj godini u Federaciji BiH ćemo imati u izgradnji 110 kilometara autoceste – istaknuo je Voloder, piše Biznis.info.

Podsjetio je i da je tunel Prenj najduža je i najsloženija građevina na cijelom Koridoru Vc, s dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Europi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara.

Dalje je naveo kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje. Usporedbe radi, trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 kilometara, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 kilometara.

Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sata vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 kilometara i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u priopćenju.

– Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva sa Mostarom, odnosno jače unutarnje povezivanje Bosne sa Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora Vc kroz Federaciju BiH – naglasio je Voloder.

On je istaknuo da radovi na tunelu Prenj počinju sredinom ove godine i trajat će šest godina.

Predsjednica EBRD-a Odile Renaud-Basso podsjetila je da je ova banka, od početka rada u BiH, investirala tri milijardne eura i da će nastaviti pružati podršku BiH putem različitih projekata.

– EBRD realizira tri prioritea u BiH, a to su razvoj privatnog sektora, s obzirom da postoji zdrav privatni sektor sa malim i srednjim poduzećima, na drugom mjestu prioriteta su infrastrukturni projekti, kao što je autocesta na Koridoru Vc, dok je treći prioritet takozvana „zelena agenda“, odnosno zelena transformacija u procesu dekarbonizacije – naglasila je Basso.

Ona je izrazila zadovoljstvo svojom prvom posjetom BiH i to je bila u prilici da se uvjeri u realizaciju „ovog veličanstvenog projekta i izgradnje modernog tunela“, jer je to ujedno i najbolji i najkonkretniji dokaz utjecaja EBRD, koja sa EU i drugim financijskim institucijama ostvaruje na terenu u BiH.

– Imala sam priliku da sa predstavnicima vlasti u BiH razgovaram o zajedničkim prioritetima i planovima, tako da sam zadovoljna pozitivnim koracima, koji se odvijaju u BiH u procesu pristupanja EU u smislu kandidatskog statusa – poručila je ona.

Šef Delegacije EU u BiH  Johann Sattler je zadovoljan posjetom i viđenim na terenu, ali i razgovorima s predstavnicima vlasti u BiH, kao i sa direktorima JP Autoceste FBiH Elmedinom Voloderom i JP Autoputevi  RS Nedeljkom Ćorićem.

– Ovdje govorimo o projektu Koridora Vc, čiju izgradnju financiraju različite institucije, a govorimo o četiri milijarde ukupne investicije. Sva ta sredstva dolaze putem povoljnih kredita ili grantova i to je ono što ih čini vrlo privlačnim – ukazao je Sattler, izrazivši zahvalnost svim razinama vlasti u BiH, te direktorima i vrijednim radnicima oba javna poduzeća, koji sudjeluju u realizaciji projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc.

On smatra da će završetak izgradnje Koridora Vc u velikoj mjeri nabolje promijeniti život građana u BiH, od kojih čak 60 posto živi i radi duž ove autoceste, a poseban benefit osjetit će poslovni ljudi, koji surađuju sa partnerima iz EU. Satler je izrazio nadu da će svi uključeni u realizaciju ovog projekta dati sve od sebe da Koridor Vc u BiH bude završen do 2028. ili 2029. godine.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više