× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • EKONOMIJA

l_f34c68caf656a4911b5b07b74229fe52.jpg

Njemački avioprijevoznik Lufthansa nadolazećeg ljeta povećava svoje operacije šriom bivše Jugoslavije izravnim opsluživanjem šest od sedam tržišta u regiji, kao i povećanjem frekvencija i uvođenjem novih linija kako bi se suprotstavo rastućoj konkurenciji.

Zračni prijevoznik konkurira Air France - KLM grupi, posebno na hrvatskom i slovenskom tržištu, gdje se francusko-nizozemski konglomerat širi i dobro posluje, posebno s transfernim putnicima u Sjedinjenim Državama, Kanadi i zapadnoj Europi, izvještava Ex-Yu Aviaiton.

S druge strane, rastuća mreža Air Serbiae i mogućnosti transfera za regionalna tržišta s novim dugolinijskim uslugama prema Sjedinjenim Državama i Kini također predstavljaju izazove. Zbog toga njemački zračni prijevoznik ovog ljeta uvodi letove za Skoplje, kao i povećanje frekvencija za Beograd, Dubrovnik, Ljubljanu, Sarajevo i Zagreb.

Komentirajući svoje poslovanje, Lufthansa je navela da u Sarajevu uvodi dodatna tri leta tjedno iz Frankfurta na ukupno deset tjedno.

- Lufthansa proširuje usluge iz Sarajeva u Njemačku i Europsku uniju uvođenjem novih letova zajedno s Austrian Airlines, Swiss i Eurowings. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez naših partnera i kupaca. Radujemo se nastavku pružanja usluga i fleksibilnog mreže putnicima u regiji, naveli su iz Lufthasne, prenosi SEEbiz.

Glavna europska središta, poput Londona, Amsterdama i Madrida, najpopularnija su među putnicima sarajevske Lufthanse zajedno s točkama u SAD-u poput New Yorka, Bostona i Chicaga.

Na vrlo konkurentnom srpskom tržištu, Lufthansa je uspjela povećati broj prevezenih putnika između Njemačke i Srbije, što je trend za koji očekuju da će se nastaviti.

- Tržište Srbije jedno je od najvažnijih u jugoistočnoj Europi za Lufthansu i vidimo veliki potencijal, te očekujemo daljnja pozitivna kretanja, kazali siz iz Lufthanse.

Hrvatska ostaje uporište za Lufthansa Grupu zahvaljujući bliskom partnerstvu s Croatia Airlinesom. Njemački prijevoznik planira održavati do 68 tjedno letova u zemlju ovog ljeta.

- Drago nam je što imamo mnogo zadovoljnih kupaca u Hrvatskoj, što je rezultiralo našom izvrsnom reputacijom. Povezujemo Hrvatsku sa svijetom preko naših glavnih zračnih luka i pridonosimo njezinom razvoju - priopćili su.

U Ljubljani Lufthansa sada čini 15 posto svih putnika. Europa dominira među slovenskim transferima njemačkog prijevoznika, a prednjače odredišta kao što su London Heathrow, Amsterdam, Berlin, Helsinki, Prag i Oslo.

Lufthansa grupa,je, kako navode,  prepoznala  veliku potrebu za povezivanjem u Sloveniji. Prijevoznik će ovog ljeta ostvariti rekordnih 35 tjednih rotacija prema glavnom gradu Slovenije.

Lufthansa za tri mjeseca pokreće letove za Skoplje.

- Lufthansa prvi put nudi Skoplje od 23. travnja i povezivat će glavni grad Sjeverne Makedonije do dva puta dnevno. Predviđeno je da letovi budu atraktivni i za poslovne putnike i za turiste, naveo je avionski prijevoznik.

Notra.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • EKONOMIJA

l_f34c68caf656a4911b5b07b74229fe52.jpg

Njemački avioprijevoznik Lufthansa nadolazećeg ljeta povećava svoje operacije šriom bivše Jugoslavije izravnim opsluživanjem šest od sedam tržišta u regiji, kao i povećanjem frekvencija i uvođenjem novih linija kako bi se suprotstavo rastućoj konkurenciji.

Zračni prijevoznik konkurira Air France - KLM grupi, posebno na hrvatskom i slovenskom tržištu, gdje se francusko-nizozemski konglomerat širi i dobro posluje, posebno s transfernim putnicima u Sjedinjenim Državama, Kanadi i zapadnoj Europi, izvještava Ex-Yu Aviaiton.

S druge strane, rastuća mreža Air Serbiae i mogućnosti transfera za regionalna tržišta s novim dugolinijskim uslugama prema Sjedinjenim Državama i Kini također predstavljaju izazove. Zbog toga njemački zračni prijevoznik ovog ljeta uvodi letove za Skoplje, kao i povećanje frekvencija za Beograd, Dubrovnik, Ljubljanu, Sarajevo i Zagreb.

Komentirajući svoje poslovanje, Lufthansa je navela da u Sarajevu uvodi dodatna tri leta tjedno iz Frankfurta na ukupno deset tjedno.

- Lufthansa proširuje usluge iz Sarajeva u Njemačku i Europsku uniju uvođenjem novih letova zajedno s Austrian Airlines, Swiss i Eurowings. Naš uspjeh ne bi bio moguć bez naših partnera i kupaca. Radujemo se nastavku pružanja usluga i fleksibilnog mreže putnicima u regiji, naveli su iz Lufthasne, prenosi SEEbiz.

Glavna europska središta, poput Londona, Amsterdama i Madrida, najpopularnija su među putnicima sarajevske Lufthanse zajedno s točkama u SAD-u poput New Yorka, Bostona i Chicaga.

Na vrlo konkurentnom srpskom tržištu, Lufthansa je uspjela povećati broj prevezenih putnika između Njemačke i Srbije, što je trend za koji očekuju da će se nastaviti.

- Tržište Srbije jedno je od najvažnijih u jugoistočnoj Europi za Lufthansu i vidimo veliki potencijal, te očekujemo daljnja pozitivna kretanja, kazali siz iz Lufthanse.

Hrvatska ostaje uporište za Lufthansa Grupu zahvaljujući bliskom partnerstvu s Croatia Airlinesom. Njemački prijevoznik planira održavati do 68 tjedno letova u zemlju ovog ljeta.

- Drago nam je što imamo mnogo zadovoljnih kupaca u Hrvatskoj, što je rezultiralo našom izvrsnom reputacijom. Povezujemo Hrvatsku sa svijetom preko naših glavnih zračnih luka i pridonosimo njezinom razvoju - priopćili su.

U Ljubljani Lufthansa sada čini 15 posto svih putnika. Europa dominira među slovenskim transferima njemačkog prijevoznika, a prednjače odredišta kao što su London Heathrow, Amsterdam, Berlin, Helsinki, Prag i Oslo.

Lufthansa grupa,je, kako navode,  prepoznala  veliku potrebu za povezivanjem u Sloveniji. Prijevoznik će ovog ljeta ostvariti rekordnih 35 tjednih rotacija prema glavnom gradu Slovenije.

Lufthansa za tri mjeseca pokreće letove za Skoplje.

- Lufthansa prvi put nudi Skoplje od 23. travnja i povezivat će glavni grad Sjeverne Makedonije do dva puta dnevno. Predviđeno je da letovi budu atraktivni i za poslovne putnike i za turiste, naveo je avionski prijevoznik.

Notra.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.