× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • AUTOCESTE FBiH

l_4aae68239ae222180988f21f93632313.jpg

Foto: Fena

Počeo je izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc. Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u povijesti građevinarstva Bosne i Hercegovine.

Tunel je lociran u središnjem masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Europi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara, priopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

Dalje se navodi kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje.

Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 km, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 km. Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sat vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 km i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u priopćenju.  

Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva s Mostarom, odnosno jače unutrašnje povezivanje Bosne s Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora 5c kroz Federaciju BiH.

Tunel Prenj je dio mozaika koji će kvalitetnije pozicionirati BiH u europske tokove jer će međunarodni koridor privući promet putnika i roba od Budimpešte prema Jadranu.

Tunel Prenj je projekt koji mijenja Bosnu i Hercegovinu, a radovi počinju u prvoj polovici sljedeće godine, kaže se u priopćenju JP Autoceste FBiH.

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • AUTOCESTE FBiH

l_4aae68239ae222180988f21f93632313.jpg

Foto: Fena

Počeo je izbor izvođača radova za tunel Prenj, najsloženijeg građevinskog poduhvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc. Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i sa stajališta struke jedan od najkompleksnijih objekata u povijesti građevinarstva Bosne i Hercegovine.

Tunel je lociran u središnjem masivu planine Prenj i s dužinom od 10,45 kilometara radit će se o devetom najdužem cestovnom tunelu u Europi, a prvi je ovakav tunel u Bosni i Hercegovini koji prelazi granicu od šest kilometara, priopćeno je iz JP Autoceste FBiH.

Dalje se navodi kako će autocesta od Sarajeva do Mostara uvelike skratiti putovanje.

Poređenja radi trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 km, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 km. Preciznije, vrijeme putovanja će se skratiti s dosadašnjih dva sat na nešto manje od jednog sat vožnje, što u konačnici dovodi do skraćenja puta od 31 km i uštede vremena za više od jednog sata, navodi se u priopćenju.  

Tunel će biti dio dionice autoceste Ovčari – tunel Prenj – Mostar sjever i ključni je za povezivanje Sarajeva s Mostarom, odnosno jače unutrašnje povezivanje Bosne s Hercegovinom, što je i strateški cilj, odnosno kompletiranje izgradnje cijelog koridora 5c kroz Federaciju BiH.

Tunel Prenj je dio mozaika koji će kvalitetnije pozicionirati BiH u europske tokove jer će međunarodni koridor privući promet putnika i roba od Budimpešte prema Jadranu.

Tunel Prenj je projekt koji mijenja Bosnu i Hercegovinu, a radovi počinju u prvoj polovici sljedeće godine, kaže se u priopćenju JP Autoceste FBiH.

 

artinfo.ba

U sklopu Dana općine
Rally susret u Novom Travniku
Prije 10 sati
Drugo mjesto na Eurosongu
Grad Zagreb organizira doček Baby Lasagne
Prije 11 sati
BIHAMK
Stanje na cestama (12.05.)
Prije 11 sati
FHMZ
Bioprognoza povoljna
Prije 11 sati
Bolić,Musić,Šabić,Vlaović,Krstanović
Novi Travnik se sprema za neviđen spektakl
Prije 11 sati

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.