× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Vanjskotrgovinska komora

voda-boce.jpeg

Uprva četiri mjeseca ove godine Bosna i Hercegovina je uvezla vode u iznosu od 66.651.352 maraka, i to najviše iz zemlja regije, potvrđeno je Feni iz Vanjskotrgovinske komore BiH.

U tom je razdoblju uvezeno ukupno 62.427.551 kilogram vode, uključujući prirodne ili umjetne mineralne i gazirane vode, najviše iz Hrvatske, Srbije i Slovenije.

Istodobno, tijekom istog razdoblja iz BiH je izvezeno ukupno 35.124.381 kilogram vode u vrijednosti od 13.593.598 maraka također najviše u zemlje regije, a prednjače Hrvatska i Srbija.

Iz spomenute komore komentirali su i često postavljano pitanje - zašto uvozimo tolike količine vode pored svojih prirodnih izvora i kada smo zemlja bogata tim prirodnim resursom, naglasivši kako "slobodno tržište, konstantna i jako skupa marketinška kampanja poznatih brendova, distribucija i efikasni kanali prodaje u mnogome olakšavaju bolji plasman uvoznih voda na domaćem tržištu".

Nadalje navode kako svijest potrošača nije dovoljno izražena kada je u pitanju značaj kupovine domaćih proizvoda. - Jedino se ovaj jaz može smanjiti većom zaštitom domaće proizvodnje u smislu kvalitetnije kontrole prilikom uvoza roba iz susjednih zemalja, povećanom marketinškom kampanjom domaćih brendova i intenzivnijom kupovinom domaćih proizvoda - kazali su iz Vanjskotrgovinske komore BiH.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Vanjskotrgovinska komora

voda-boce.jpeg

Uprva četiri mjeseca ove godine Bosna i Hercegovina je uvezla vode u iznosu od 66.651.352 maraka, i to najviše iz zemlja regije, potvrđeno je Feni iz Vanjskotrgovinske komore BiH.

U tom je razdoblju uvezeno ukupno 62.427.551 kilogram vode, uključujući prirodne ili umjetne mineralne i gazirane vode, najviše iz Hrvatske, Srbije i Slovenije.

Istodobno, tijekom istog razdoblja iz BiH je izvezeno ukupno 35.124.381 kilogram vode u vrijednosti od 13.593.598 maraka također najviše u zemlje regije, a prednjače Hrvatska i Srbija.

Iz spomenute komore komentirali su i često postavljano pitanje - zašto uvozimo tolike količine vode pored svojih prirodnih izvora i kada smo zemlja bogata tim prirodnim resursom, naglasivši kako "slobodno tržište, konstantna i jako skupa marketinška kampanja poznatih brendova, distribucija i efikasni kanali prodaje u mnogome olakšavaju bolji plasman uvoznih voda na domaćem tržištu".

Nadalje navode kako svijest potrošača nije dovoljno izražena kada je u pitanju značaj kupovine domaćih proizvoda. - Jedino se ovaj jaz može smanjiti većom zaštitom domaće proizvodnje u smislu kvalitetnije kontrole prilikom uvoza roba iz susjednih zemalja, povećanom marketinškom kampanjom domaćih brendova i intenzivnijom kupovinom domaćih proizvoda - kazali su iz Vanjskotrgovinske komore BiH.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.