× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Uvijek kaskaju

ap-bg-sa.jpg

Putevi Srbije izvijestili su kako je više od 400 radnika i inžinjera iz Srbije i Turske zajedničkim snagama premostilo rijeku Savu kod Sremske Rače na graničnom prijelazu između Srbije i Bosne i Hercegovine na dionici budućeg autoputa Beograd - Sarajevo.

Dok Bosna i Hercegovina još nije u potpunosti riješila pitanje odabira trase, niti model financiranja izgradnje autoputa Sarajevo-Beograd na svom teritoriju, Srbija uveliko napreduje s radovima na ovom međudržavnom projektu.

Putevi Srbije izvijestili su kako je više od 400 radnika i inžinjera iz Srbije i Turske zajedničkim snagama premostilo rijeku Savu kod Sremske Rače na graničnom prijelazu između Srbije i Bosne i Hercegovine na dionici budućeg autoputa Beograd - Sarajevo od Kuzmina do Sremske Rače.

U razdoblju od 31.12.2021. godine zaključno sa 04.01.2022., radnici i inžinjeri izvođača radova (tuski Tasyapi), službe nadzora i predstavnika investitora, izvršili su prevlačenje desne mostovske konstrukcije mosta preko rijeke Save i postavili je u konačan položaj, priopćili su Putevi Srbije, prenosi Indikator.ba

Na taj način konstrukcija teška oko 2700 tona završila je svoje putovanje dugo više od 350 m i dospjela u završnu poziciju čime je rijeka Sava premošćena.

- Tijekom božićnih blagdana, obavit će se prevlačenje i lijeve mostovske konstrukcije kako bi sa 11.01.2022.. čelični most u cijelom autoputskom profilu bio doveden na svoju završnu poziciju, naveli su u Putevima Srbije.

Da je u pitanju izuzetan podvig, potvrđuje i podatak kako je cijela konstrukcija dopremljena iz Turske, sklopljena, montirana, zaštićena i podužno prevučena u konačni položaj za manje od 8 mjeseci.

Most na Rači, nazahtjevniji dio dionice Kuzmin-Sremska Rača, dug je 1.320 metara, od čega je čelična konstrukcija iznad rijeke 330 metara.

Na bh. strani još nije riješeno pitanje trase autoputa kod Brčkog i dalje prema središnjoj Bosni, a nije ispregovarano ni financiranje nakon što je Turska, a koja je prije tri godine obećala da će u potpunosti financirati gradnju puta, odustala pa bh. vlasti pregovaraju o kreditu s Ruskom agencijom za osiguranje izvoznih kredita i investicija.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Uvijek kaskaju

ap-bg-sa.jpg

Putevi Srbije izvijestili su kako je više od 400 radnika i inžinjera iz Srbije i Turske zajedničkim snagama premostilo rijeku Savu kod Sremske Rače na graničnom prijelazu između Srbije i Bosne i Hercegovine na dionici budućeg autoputa Beograd - Sarajevo.

Dok Bosna i Hercegovina još nije u potpunosti riješila pitanje odabira trase, niti model financiranja izgradnje autoputa Sarajevo-Beograd na svom teritoriju, Srbija uveliko napreduje s radovima na ovom međudržavnom projektu.

Putevi Srbije izvijestili su kako je više od 400 radnika i inžinjera iz Srbije i Turske zajedničkim snagama premostilo rijeku Savu kod Sremske Rače na graničnom prijelazu između Srbije i Bosne i Hercegovine na dionici budućeg autoputa Beograd - Sarajevo od Kuzmina do Sremske Rače.

U razdoblju od 31.12.2021. godine zaključno sa 04.01.2022., radnici i inžinjeri izvođača radova (tuski Tasyapi), službe nadzora i predstavnika investitora, izvršili su prevlačenje desne mostovske konstrukcije mosta preko rijeke Save i postavili je u konačan položaj, priopćili su Putevi Srbije, prenosi Indikator.ba

Na taj način konstrukcija teška oko 2700 tona završila je svoje putovanje dugo više od 350 m i dospjela u završnu poziciju čime je rijeka Sava premošćena.

- Tijekom božićnih blagdana, obavit će se prevlačenje i lijeve mostovske konstrukcije kako bi sa 11.01.2022.. čelični most u cijelom autoputskom profilu bio doveden na svoju završnu poziciju, naveli su u Putevima Srbije.

Da je u pitanju izuzetan podvig, potvrđuje i podatak kako je cijela konstrukcija dopremljena iz Turske, sklopljena, montirana, zaštićena i podužno prevučena u konačni položaj za manje od 8 mjeseci.

Most na Rači, nazahtjevniji dio dionice Kuzmin-Sremska Rača, dug je 1.320 metara, od čega je čelična konstrukcija iznad rijeke 330 metara.

Na bh. strani još nije riješeno pitanje trase autoputa kod Brčkog i dalje prema središnjoj Bosni, a nije ispregovarano ni financiranje nakon što je Turska, a koja je prije tri godine obećala da će u potpunosti financirati gradnju puta, odustala pa bh. vlasti pregovaraju o kreditu s Ruskom agencijom za osiguranje izvoznih kredita i investicija.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.