× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Sveučilište u Mostaru

vizual PRM Days 1 820

Peto izdanje međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija „PR & Media Days Mostariensis“ održat će se 19. i 20. studenog u online televizijskom prijenosu.

Zbog pandemije koronavirusa i prilagodbe konferencije online okruženju, skup koji je do sada okupljao oko 80 stručnjaka ovaj put ugostit će više od deset odabranih predavača koji će predstaviti svoje radove na temu „Integrirana komunikacija – Mediji i odnosi s medijima“. 


Događaj će započeti u četvrtak studentskom sekcijom u kojoj će studije slučaja izlagati studenti iz pet gradova. Program se potom nastavlja svečanim otvaranjem gdje će se prisutnima obratiti rektor Sveučilišta u Mostaru (SUM) prof. dr. sc. Zoran Tomić, dekan
Ekonomskog fakulteta Sveučilišta Al Ghurair prof. dr. sc. Gerry Muuka, partner i direktor za znanje u tvrtki Herman & Partners i predavač Sveučilišta u Ljubljani prof. dr. sc. Dejan Verčič, kao i premijer Vlade Hercegovačko-neretvanske županije prof. dr. sc. Nevenko Herceg.


Prvoga dana bit će predstavljen i znanstveni časopis Filozofskog fakulteta SUM-a „South Eastern European Journal of Communication“, a bit će i dodijeljena priznanja za doprinos pojedincima koji su svojim djelovanjem doprinijeli razvoju profesije.
Izlaganja stručnjaka održat će se drugog dana konferencije, a predavanja će biti podijeljena u sekcije pod nazivom „Integrirana komunikacija“ i „Mediji i odnosi s medijima“.

Nakon predavanja uslijedit će medijski panel gdje će novinari iz različitih medijskih kuća diskutirati na temu „Od informacije do objave“. Detaljan program dostupan je na web stranici konferencije.


Organizatori pete po redu „PR & Media Days Mostariensis“ konferencije je Studij odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta, Sveučilište u Mostaru u suradnji s međunarodnim partnerom - Ekonomskim fakultetom Sveučilišta Al Ghurair iz Dubaija. Poveznica za online prijenos bit će oglašena na web stranici Sveučilišta u Mostaru i web stranici konferencije 


Medijski partneri konferencije su Večernji list, SUM TV, RTV HB, BHRT, Nezavisne novine, Federalna novinska agencija, Media marketing, Mostarska panorama, Dalmatinski portal, ArtInfo, dnevnik.ba, radiosarajevo.ba i pogled.ba. 
Pokrovitelji ovogodišnje konferencije su FEAL d.o.o. Široki Brijeg i Podravka d.o.o. Sarajevo, stoji u priopćenju za medije.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Sveučilište u Mostaru

vizual PRM Days 1 820

Peto izdanje međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija „PR & Media Days Mostariensis“ održat će se 19. i 20. studenog u online televizijskom prijenosu.

Zbog pandemije koronavirusa i prilagodbe konferencije online okruženju, skup koji je do sada okupljao oko 80 stručnjaka ovaj put ugostit će više od deset odabranih predavača koji će predstaviti svoje radove na temu „Integrirana komunikacija – Mediji i odnosi s medijima“. 


Događaj će započeti u četvrtak studentskom sekcijom u kojoj će studije slučaja izlagati studenti iz pet gradova. Program se potom nastavlja svečanim otvaranjem gdje će se prisutnima obratiti rektor Sveučilišta u Mostaru (SUM) prof. dr. sc. Zoran Tomić, dekan
Ekonomskog fakulteta Sveučilišta Al Ghurair prof. dr. sc. Gerry Muuka, partner i direktor za znanje u tvrtki Herman & Partners i predavač Sveučilišta u Ljubljani prof. dr. sc. Dejan Verčič, kao i premijer Vlade Hercegovačko-neretvanske županije prof. dr. sc. Nevenko Herceg.


Prvoga dana bit će predstavljen i znanstveni časopis Filozofskog fakulteta SUM-a „South Eastern European Journal of Communication“, a bit će i dodijeljena priznanja za doprinos pojedincima koji su svojim djelovanjem doprinijeli razvoju profesije.
Izlaganja stručnjaka održat će se drugog dana konferencije, a predavanja će biti podijeljena u sekcije pod nazivom „Integrirana komunikacija“ i „Mediji i odnosi s medijima“.

Nakon predavanja uslijedit će medijski panel gdje će novinari iz različitih medijskih kuća diskutirati na temu „Od informacije do objave“. Detaljan program dostupan je na web stranici konferencije.


Organizatori pete po redu „PR & Media Days Mostariensis“ konferencije je Studij odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta, Sveučilište u Mostaru u suradnji s međunarodnim partnerom - Ekonomskim fakultetom Sveučilišta Al Ghurair iz Dubaija. Poveznica za online prijenos bit će oglašena na web stranici Sveučilišta u Mostaru i web stranici konferencije 


Medijski partneri konferencije su Večernji list, SUM TV, RTV HB, BHRT, Nezavisne novine, Federalna novinska agencija, Media marketing, Mostarska panorama, Dalmatinski portal, ArtInfo, dnevnik.ba, radiosarajevo.ba i pogled.ba. 
Pokrovitelji ovogodišnje konferencije su FEAL d.o.o. Široki Brijeg i Podravka d.o.o. Sarajevo, stoji u priopćenju za medije.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.