× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • MEHANIZACIJA NA TERENU

bager

 

Neumsko zaleđe trenutno je jedno od najvećih gradilišta u Bosni i Hercegovini. Na tom području stotine radnika i teška mehanizacija, gotovo bez predaha, rade na izgradnji ceste Stolac-Neum koja će, u konačnici, povezati jedini bh. grad na moru s unutrašnjošću zemlje.

Dok se izvode završni radovi u tunelu Žaba, koji je bio najveća prirodna prepreka u projektu, paralelno se gradi i na ostalim lokacijama ceste, a potpisan je ugovor i za posljednju dionicu Hutovica-Cerovo-Stolovi u ukupnoj dužini 10 kilometara. 

Kako su kazali iz Javnog poduzeća “Ceste FBiH”, ovu dionicu, koja je podijeljena u dva lota, Hutovo-Cerovica i Cerovica-Stolovi, gradit će širokobriješki “Hering”, a vrijednost posla je 17,7 milijuna KM.

U okviru izgradnje ove dionice, također, bit će urađena i rekonstrukcija pristupnog puta za mjesto Hutovo. Očekivani završetak svih radova na ovoj dionici je kraj 2021. godine.

Iz “Cesta FBiH” potvrdili su da se punom parom gradi dionica Boraćanac-Prapratnica u dužini tri kilometra, koja vodi do tunela Žaba, dok se s druge strane, one stolačke, gradi devet kilometara ceste Stolovi-Drenovac.  

Do sada je izgrađeno skoro 13 kilometara, što brojnim vozačima olakšava prometnu komunikaciju prema Neumu.   Projekt izgradnje ceste Neum-Stolac koštat će oko 72 milijuna KM, piše Avaz.ba.

Očekivani završetak svih radova je do kraja 2021. godine.

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • MEHANIZACIJA NA TERENU

bager

 

Neumsko zaleđe trenutno je jedno od najvećih gradilišta u Bosni i Hercegovini. Na tom području stotine radnika i teška mehanizacija, gotovo bez predaha, rade na izgradnji ceste Stolac-Neum koja će, u konačnici, povezati jedini bh. grad na moru s unutrašnjošću zemlje.

Dok se izvode završni radovi u tunelu Žaba, koji je bio najveća prirodna prepreka u projektu, paralelno se gradi i na ostalim lokacijama ceste, a potpisan je ugovor i za posljednju dionicu Hutovica-Cerovo-Stolovi u ukupnoj dužini 10 kilometara. 

Kako su kazali iz Javnog poduzeća “Ceste FBiH”, ovu dionicu, koja je podijeljena u dva lota, Hutovo-Cerovica i Cerovica-Stolovi, gradit će širokobriješki “Hering”, a vrijednost posla je 17,7 milijuna KM.

U okviru izgradnje ove dionice, također, bit će urađena i rekonstrukcija pristupnog puta za mjesto Hutovo. Očekivani završetak svih radova na ovoj dionici je kraj 2021. godine.

Iz “Cesta FBiH” potvrdili su da se punom parom gradi dionica Boraćanac-Prapratnica u dužini tri kilometra, koja vodi do tunela Žaba, dok se s druge strane, one stolačke, gradi devet kilometara ceste Stolovi-Drenovac.  

Do sada je izgrađeno skoro 13 kilometara, što brojnim vozačima olakšava prometnu komunikaciju prema Neumu.   Projekt izgradnje ceste Neum-Stolac koštat će oko 72 milijuna KM, piše Avaz.ba.

Očekivani završetak svih radova je do kraja 2021. godine.

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.