× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Upitna isplativost vožnji

globtour.jpg

 

Zbog pandemije koronavirusa, svi su na udaru. Pa tako i prijevoznici, koji su pretrpjeli ogromne gubitke. Javni prijevoz je stao od 15. ožujka, te je skoro dva mjeseca van pogona. No, iz Federalnog stožera ističu da bi uskoro, uz posebne mjere, ponovo trebao biti aktivan.

Tvrtka Globtour ima sjedište u Međugorju, te je jedna od onih koje su pogođene pandemijom. Razgovarali smo sa rukovoditeljem PJ Kiseljak, gospodinom Ivicom Tolom.

Tolo ističe da još ne znaju kada će ponovo početi s radom, ali okvirno se spominje početak lipnja.

"Kako sada stvari stoje, naše linije bi ponovo trebali početi voziti od  01.06.2020 godine. Još nemamo točan datum niti službene potvrde od nadležnih institucija. Prestali smo sa radom 15.03.2020 godine, što je evo već dva mjeseca da su svi naši autobusi i firme unutar grupacije stale sa radom", ističe Tolo za Artinfo.

Ni u vremenu pandemije nije se sjedilo skrštenih ruku. Navedeni vremenski period iskorišten je za popravke autobusa, farbanja, unutarnja uređivanja, detaljno pranje, dezinfekciju i čišćenje.

"Naravno da jedva čekamo da početak rada i da smo spremni. Osigurali smo za sve nase buseve , koji budu prometovali,  dezinfekcijska sredsta. Isto tako i poslije svake vožnje autobus će se potpuno dezinficirati i očistiti", dodaje rukovoditelj PJ Kiseljak.

Gubici cijele grupacije su nemjerljivi, i teško da se mogu nadoknaditi. Konkretno u Kiseljaku, parkirana su 32 autobusa i minibusa, a 65 vozača sjedi kod svojić kuća umjesto za volanom. Poslovnice su zatvorene i radnici bez posla. Poslovnoservisni centar radi sa 50 posto radnika.Autobusi ne voze, te automatski nemaju što raditi.

"Sve ugovorene vožnje su otkazane, prijevoz učenika, sve međunarodne linije pa sami možete procijeniti koliki su gubici. A mislim da je i cijela godina upitna glede ugovorenih vožnji, hodočašća, ekskurzija. Mi do sada nismo niti jednom radniku dali otkaz niti ga otpustili, i iznašli smo sredstva i plaće podjelili Sve radnike garaže i vozače planiramo zadržati i nikoga ne otpustiti", kaže Tolo.

Donesen je niz mjera koje bi trebale pomoći tvrtkama i poduzetnicima. Iz Globtoura ističu da konkretnu pomoć još uvijek nisu dobili niti na federalnom, niti na županijskom ni općinskom nivou. No, isto tako se nadaju da će se usvojenim mjerama pomoći poslodavcima, da će biti efikasne, te da će aplicirati na sva tri nivoa.

Na sjednicama FSCZ često se spominju posebne mjere, pod kojima će teći život nakon pandemije. Konkretno, o mjerama kojima će biti podvrgnut javni prijevoz, još uvijek nema niti slova.

"Još nam nitko nije službeno dao uputstva kako postupati kada se krene voziti. Upitna je i sama isplativost vožnje , ako u busu može biti samo 50 % popunjenosti. Jer kolika cijena karte mora biti? Bojimo se da ćemo tada imati veće gubitke nego sada. Jer tada moramo trošiti i ulagati a zarade neće biti," zaključuje naš sugovornik.

Za kraj razgovora, Tolo je istaknuo da misli da je Globtour Kiseljak jedina tvrtka u općini koja od početka pandemije nije nikako radila , niti imala ikakvog prometa, te se zahvalio portalu Artinfo koji je jedini iskazao zanimanje i podršku u teškom vremenu.

96376283_1052656928462919_2723375905547223040_n.jpg

96680553_1618944534935601_5600574209374814208_n.jpg

 

BM/Artinfo.ba

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Upitna isplativost vožnji

globtour.jpg

 

Zbog pandemije koronavirusa, svi su na udaru. Pa tako i prijevoznici, koji su pretrpjeli ogromne gubitke. Javni prijevoz je stao od 15. ožujka, te je skoro dva mjeseca van pogona. No, iz Federalnog stožera ističu da bi uskoro, uz posebne mjere, ponovo trebao biti aktivan.

Tvrtka Globtour ima sjedište u Međugorju, te je jedna od onih koje su pogođene pandemijom. Razgovarali smo sa rukovoditeljem PJ Kiseljak, gospodinom Ivicom Tolom.

Tolo ističe da još ne znaju kada će ponovo početi s radom, ali okvirno se spominje početak lipnja.

"Kako sada stvari stoje, naše linije bi ponovo trebali početi voziti od  01.06.2020 godine. Još nemamo točan datum niti službene potvrde od nadležnih institucija. Prestali smo sa radom 15.03.2020 godine, što je evo već dva mjeseca da su svi naši autobusi i firme unutar grupacije stale sa radom", ističe Tolo za Artinfo.

Ni u vremenu pandemije nije se sjedilo skrštenih ruku. Navedeni vremenski period iskorišten je za popravke autobusa, farbanja, unutarnja uređivanja, detaljno pranje, dezinfekciju i čišćenje.

"Naravno da jedva čekamo da početak rada i da smo spremni. Osigurali smo za sve nase buseve , koji budu prometovali,  dezinfekcijska sredsta. Isto tako i poslije svake vožnje autobus će se potpuno dezinficirati i očistiti", dodaje rukovoditelj PJ Kiseljak.

Gubici cijele grupacije su nemjerljivi, i teško da se mogu nadoknaditi. Konkretno u Kiseljaku, parkirana su 32 autobusa i minibusa, a 65 vozača sjedi kod svojić kuća umjesto za volanom. Poslovnice su zatvorene i radnici bez posla. Poslovnoservisni centar radi sa 50 posto radnika.Autobusi ne voze, te automatski nemaju što raditi.

"Sve ugovorene vožnje su otkazane, prijevoz učenika, sve međunarodne linije pa sami možete procijeniti koliki su gubici. A mislim da je i cijela godina upitna glede ugovorenih vožnji, hodočašća, ekskurzija. Mi do sada nismo niti jednom radniku dali otkaz niti ga otpustili, i iznašli smo sredstva i plaće podjelili Sve radnike garaže i vozače planiramo zadržati i nikoga ne otpustiti", kaže Tolo.

Donesen je niz mjera koje bi trebale pomoći tvrtkama i poduzetnicima. Iz Globtoura ističu da konkretnu pomoć još uvijek nisu dobili niti na federalnom, niti na županijskom ni općinskom nivou. No, isto tako se nadaju da će se usvojenim mjerama pomoći poslodavcima, da će biti efikasne, te da će aplicirati na sva tri nivoa.

Na sjednicama FSCZ često se spominju posebne mjere, pod kojima će teći život nakon pandemije. Konkretno, o mjerama kojima će biti podvrgnut javni prijevoz, još uvijek nema niti slova.

"Još nam nitko nije službeno dao uputstva kako postupati kada se krene voziti. Upitna je i sama isplativost vožnje , ako u busu može biti samo 50 % popunjenosti. Jer kolika cijena karte mora biti? Bojimo se da ćemo tada imati veće gubitke nego sada. Jer tada moramo trošiti i ulagati a zarade neće biti," zaključuje naš sugovornik.

Za kraj razgovora, Tolo je istaknuo da misli da je Globtour Kiseljak jedina tvrtka u općini koja od početka pandemije nije nikako radila , niti imala ikakvog prometa, te se zahvalio portalu Artinfo koji je jedini iskazao zanimanje i podršku u teškom vremenu.

96376283_1052656928462919_2723375905547223040_n.jpg

96680553_1618944534935601_5600574209374814208_n.jpg

 

BM/Artinfo.ba

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više