× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

aerodrom sar

Međunarodni aerodrom Sarajevo danas je predstavio novu navigacijsku proceduru za slijetanje, koja će, prema riječima Nermina Zijadića, direktora Sektora prometa i usluga u zračnom prometu, između ostalog donijeti veću sigurnost, manje gužve i ekonomsku korist.

Uvođenje procedure rezultat je zajedničkog rada aviokompanije FlyDubai, pružatelja usluga u zračnom prometu NATS iz Velike Britanije, Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH (BHANSA), Međunarodnog aerodroma Sarajevo i Direkcije za civilno zrakoplovstvo BiH.

Zijadić je kazao da je tijekom realizacije projekta, koja je trajala skoro tri godine, bilo raznih prepreka i nepoznanica.

Iz ove procedure neće imati samo beneficiju aerodrom Sarajevo, već i aerodromi Banja Luka i Mostar, za koje se izrađuju iste procedure. Ovo je jedan veliki iskorak u budućnosti, koji radi aerodrom Sarajevo i BiH, kazao je Zijadić i dodao:

Poboljšat ćemo sigurnost, imat ćemo bolje vertikalno i horizontalno navođenje i samim tim će se smanjiti mogućnost eventualnih nesreća. Povećat ćemo kapacitet, zato što će novi način letenja omogućavati uže putanje, samim time ćemo povećati mogući broj letova. Kašnjenje i gužve će biti smanjeni, a ono što je možda i velika prednost za aerodrom Sarajevo, kroz ovu proceduru smanjuje se potrošnja goriva i mogućnost smanjenja buke u svim fazama, i u prilazu i u odletu. Benificija ovoga može se posmatrati kao ekonomski element, jer imamo već zabilježene primjere u svijetu da se samo u toku jedne godine napravila ušteda u gorivu od preko 30 milijuna dolara, što i mi očekujemo.

Vlado Jurić, safety menager BHANSA-e naglasio je da je BiH uvođenjem spomenute procedure ušla u krug država koje kao izvor navigacijskog signala koriste globalni sustav satelitske navigacije (GNSS).

Do sada su se u BiH koristile isključivo konvencionalne procedure, koje kao izvor navigacijskog signala koriste zemaljske radio-navigacijske uređaje, koji se postavljaju i instaliraju na zemlji, rekao je Jurić i nastavio:

Ova procedura je prva ovog tipa implementirana u BiH i koja će omogućiti slijetanje zrakoplova i u eventualnom slučaju kvarova naših radio-navigacijskih uređaja na zemlji te će na taj način izravno doprinijeti povećanju dostupnosti i osigurati kontinuitet odvijanja operacija na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.

Istaknuo je da su na razini BHANSA ažurirani operativni priručnici i dokumentacija te izvršena obuka za sve prilazne radarske i aerodromske kontrolore zračnog prometa.

Na pistu Međunarodnog aerodroma Sarajevo danas je uz pomoć nove procedure prvi put sletio avion kompanije FlyDubai.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

aerodrom sar

Međunarodni aerodrom Sarajevo danas je predstavio novu navigacijsku proceduru za slijetanje, koja će, prema riječima Nermina Zijadića, direktora Sektora prometa i usluga u zračnom prometu, između ostalog donijeti veću sigurnost, manje gužve i ekonomsku korist.

Uvođenje procedure rezultat je zajedničkog rada aviokompanije FlyDubai, pružatelja usluga u zračnom prometu NATS iz Velike Britanije, Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH (BHANSA), Međunarodnog aerodroma Sarajevo i Direkcije za civilno zrakoplovstvo BiH.

Zijadić je kazao da je tijekom realizacije projekta, koja je trajala skoro tri godine, bilo raznih prepreka i nepoznanica.

Iz ove procedure neće imati samo beneficiju aerodrom Sarajevo, već i aerodromi Banja Luka i Mostar, za koje se izrađuju iste procedure. Ovo je jedan veliki iskorak u budućnosti, koji radi aerodrom Sarajevo i BiH, kazao je Zijadić i dodao:

Poboljšat ćemo sigurnost, imat ćemo bolje vertikalno i horizontalno navođenje i samim tim će se smanjiti mogućnost eventualnih nesreća. Povećat ćemo kapacitet, zato što će novi način letenja omogućavati uže putanje, samim time ćemo povećati mogući broj letova. Kašnjenje i gužve će biti smanjeni, a ono što je možda i velika prednost za aerodrom Sarajevo, kroz ovu proceduru smanjuje se potrošnja goriva i mogućnost smanjenja buke u svim fazama, i u prilazu i u odletu. Benificija ovoga može se posmatrati kao ekonomski element, jer imamo već zabilježene primjere u svijetu da se samo u toku jedne godine napravila ušteda u gorivu od preko 30 milijuna dolara, što i mi očekujemo.

Vlado Jurić, safety menager BHANSA-e naglasio je da je BiH uvođenjem spomenute procedure ušla u krug država koje kao izvor navigacijskog signala koriste globalni sustav satelitske navigacije (GNSS).

Do sada su se u BiH koristile isključivo konvencionalne procedure, koje kao izvor navigacijskog signala koriste zemaljske radio-navigacijske uređaje, koji se postavljaju i instaliraju na zemlji, rekao je Jurić i nastavio:

Ova procedura je prva ovog tipa implementirana u BiH i koja će omogućiti slijetanje zrakoplova i u eventualnom slučaju kvarova naših radio-navigacijskih uređaja na zemlji te će na taj način izravno doprinijeti povećanju dostupnosti i osigurati kontinuitet odvijanja operacija na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.

Istaknuo je da su na razini BHANSA ažurirani operativni priručnici i dokumentacija te izvršena obuka za sve prilazne radarske i aerodromske kontrolore zračnog prometa.

Na pistu Međunarodnog aerodroma Sarajevo danas je uz pomoć nove procedure prvi put sletio avion kompanije FlyDubai.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više