vw tdi

 

Afera Dieselgate i najave pojedinih gradova o zabrani pristupa dizelašima urbanim sredinama gotovo potpuno su paralizirale prodaju donedavno najpopularnijih vozila u najvećem europskom gospodarstvu. Poplava automobila koji se "ne mogu" prodati moglo bi dovesti do inflacije vozila, pa i smanjenja cijene ove vrste automobila. Također, moguće je da dođe do njihovog jeftinog plasmana u izvoz, ili čak uništenja.

Čak 4,5 milijardi eura u neprodanim dizelskim automobilima trenutno stvara glavobolju njemačkim trgovcima. Nepopularnih dizelaša ne mogu se riješiti čak ni uz diskontnu cijenu, piše Bloomberg.

Njemačka udruga automobilskih distributera ZDK objavila je podatak prema kojem na skladištima trenutno leži čak 300.000 automobila opremljenih motorima koji zadovoljavaju norme Euro 5.

Premda su njemački proizvođači automobila krenuli u provođenje servisnih akcija kojima su unaprijedili softver vlastitih automobila, njemačka ministrica okoliša Barbara Hendricks minulog tjedna je rekla kako spomenuta rješenja nisu dovoljna za zadovoljavanje zakonom propisanih ograničenja o emisijama dušikovog oksida u mnogim gradovima.

artinfo.ba | preuzeto s portala dnevnik.ba

 

 

ART BLOG NAŠA DIJASPORA NATJEČAJI MARKETING POŠALJITE VIJEST

vw tdi

 

Afera Dieselgate i najave pojedinih gradova o zabrani pristupa dizelašima urbanim sredinama gotovo potpuno su paralizirale prodaju donedavno najpopularnijih vozila u najvećem europskom gospodarstvu. Poplava automobila koji se "ne mogu" prodati moglo bi dovesti do inflacije vozila, pa i smanjenja cijene ove vrste automobila. Također, moguće je da dođe do njihovog jeftinog plasmana u izvoz, ili čak uništenja.

Čak 4,5 milijardi eura u neprodanim dizelskim automobilima trenutno stvara glavobolju njemačkim trgovcima. Nepopularnih dizelaša ne mogu se riješiti čak ni uz diskontnu cijenu, piše Bloomberg.

Njemačka udruga automobilskih distributera ZDK objavila je podatak prema kojem na skladištima trenutno leži čak 300.000 automobila opremljenih motorima koji zadovoljavaju norme Euro 5.

Premda su njemački proizvođači automobila krenuli u provođenje servisnih akcija kojima su unaprijedili softver vlastitih automobila, njemačka ministrica okoliša Barbara Hendricks minulog tjedna je rekla kako spomenuta rješenja nisu dovoljna za zadovoljavanje zakonom propisanih ograničenja o emisijama dušikovog oksida u mnogim gradovima.

artinfo.ba | preuzeto s portala dnevnik.ba

 

 

artinfo2019-footer-logo.png

REDAKCIJA PORTALA

E-mail

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

POSTANITE DIO TIMA

Copyright 2007-2022 ART  Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17