"Petrichor" predstavlja miris tla poslije kiše. Inspirisana različitostima unutar jednog karaktera, metamorfozama kroz koje jedna osoba prolazi na svom stilskom putu, kolekcija ima svoje čvrste i ozbiljne strane, no i one zaigrane, lepršave, ujedno je i provokativna i romantična, što dizajnerice najviše potenciraju kroz materijale i njihovo kombiniranje.
Nova kampanja u potpunosti vizualizira značenje riječi "Petrichor", snimljena je između dvije kiše, u magli, na jezeru nadomak Beča, u predivnoj prirodi. Za fotografiju je zaslužan Stefan Koković, s kojim su dizajnerice sarađivale i na kolekciji Retro Restart, šminka je djelo Dajane Pajkić, a kosa Mije Majhena.
"Htjele smo da editorial prenese sjetno ozračje jeseni i nepotpunu razbuđenost u hladnom jutru, što mislimo da je Stefan uspio zabilježiti na idealan način. Kaputi od kašmira, kožni setovi, odijela od vune i svile i ovog su puta našli svoje mjesto u kolekciji koja je predstavljena na revijama u Zagrebu, Sarajevu i Ljubljani, gdje je nagrađena od stručnog žirija priznanjem WOW za najbolji internacionalni dizajn", poručile su Mateja i Neira.
Nova kampanja u potpunosti vizualizira značenje riječi "Petrichor", snimljena je između dvije kiše, u magli, na jezeru nadomak Beča, u predivnoj prirodi. Za fotografiju je zaslužan Stefan Koković, s kojim su dizajnerice sarađivale i na kolekciji Retro Restart, šminka je djelo Dajane Pajkić, a kosa Mije Majhena.
"Htjele smo da editorial prenese sjetno ozračje jeseni i nepotpunu razbuđenost u hladnom jutru, što mislimo da je Stefan uspio zabilježiti na idealan način. Kaputi od kašmira, kožni setovi, odijela od vune i svile i ovog su puta našli svoje mjesto u kolekciji koja je predstavljena na revijama u Zagrebu, Sarajevu i Ljubljani, gdje je nagrađena od stručnog žirija priznanjem WOW za najbolji internacionalni dizajn", poručile su Mateja i Neira.
klix.ba