Instagram je predstavio novu checkout funkciju koja korisnicima omogućava izravnukupovinu proizvoda, bez preusmjeravanja na web stranicu brenda.
Prije predstavljanja ove funkcije korisnici su mogli vidjeti oznake o proizvodu, a klik na poveznicu bi ih preusmjeravao na novu adresu na kojoj bi mogli vidjeti na koji način mogu kupiti proizvod. Sada, pomoću opcije "Checkout on Instagram" kupci jednostavnim klikom na fotografiju brenda mogu kupovati željene proizvode, prenosi klix.ba
Ova funkcija nudi opciju biranja veličine i boje prije plaćanja. Aplikacija će vam tražiti osobne podatke i informaciju o računu koji će biti sačuvani do narednog puta. Plaćanje je moguće izvršiti Visom, Mastercardom, Discoverom i Paypalom.
"Mogućnost izravne kupovine putem aplikacije povećat će kupovinu i stvoriti uslove za idealan shopping koji počinje i završava na Instagramu", naveli su iz Instagrama.
Ovu aplikaciju za sada koriste 23 brenda, među kojima su MAC, Burberry, Prada, Oscar de la Renta, Balmain, Michael Kors, H&M, Zara, KKW Beauty i Nars.
Aplikacija je trenutno dostupna samo na području SAD-a.