× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

ilea torbice

 


Iako nam se tako ne čini, ali iza većine uspješnih modnih priča u svijetu, kao i svjetski prepoznatljivih modnih brendova, stoji sasvim obična topla ljudska priča koja počinje prvim korakom, odnosno prvim proizvodom. Upravo je tako prije pet godina krenula i priča obitelji Litrić iz Kiseljačkog naselja Bilalovac. Almir i Elmira Litrić živjeli su od preprodaje torbi. Kupci su tražili nešto novo i drugačije. Kako im nisu uspjeli ispuniti želje, Elmira koja je znala šivati, odlučila je sama pokušati osmisliti i sašiti torbu. Bila je kažu nam Litrići, malo smiješna i više je ličila na ceker, ali susjedi se svidjela. A onda je sašila još nekoliko. Kćer Irma fotografirala je torbe, objavila ih na facebooku i tako je krenula priča o poslovnom uspjehu Ilea torbica koja je odavno prešla granice BiH. Vlastitim radom i kreativnošću obitelj Litrić stvorila je modni brend Ilea bags. Modernim dizajnom, kvalitetom i pristupačnom cijenom torbice koje proizvode pronašle su put do kupaca diljem svijeta.

Stigle su čak i do dalekog Dubaija. „Jedna od najneobičnijih narudžbi koje smo radili je upravo narudžba za prošlogodišnji sajam u Dubaiju na kojemu je BiH prvi put izlagala. Kao bh proizvod naše torbice bile su najtraženije, na što smo izuzetno ponosni“, kaže nam Irma Litrić- Boja, diplomirana ekonomistica koja je u obiteljskom poslu kreiranja i izrade Ilea torbica, uz ostalo, zadužena i za odnose s javnošću. Njezinog oca Almira našli smo u proizvodnji. Obilazio je pogone u koje su ovih dana stigli novi strojevi, zadnja riječ tehnologije koje koristi i Prevent, poznata tvornica auto presvlaka koja radi uglavnom za inozemno tržište. Uz nove strojeve, Almir Litrić otkrio nam je i dio poslovnih planova obiteljske tvrtke koja uskoro izlazi na tržište Europske unije. „Mi u BiH već imamo 50-ak svojih trgovina. Imamo i vrlo aktivnu on line prodaju u BiH kao i brojnim drugim zemljama. Početkom godine izlazimo na tržište Europske unije. S partnerom u Hrvatskoj dogovorili smo prodaju u njegovom lancu trgovina koje ima u cijeloj Hrvatskoj, uz postojeću vrlo uspješnu on line prodaju koju imamo u Hrvatskoj“, kazao nam je Almir Litrić.

Uz nove strojeve uz pomoć kojih će Ilea torbice lakše preći put od ideje do gotovog proizvoda, proizvodnju ovog već prepoznatljivog brenda, diktiraju najnoviji modni trendovi. „Mi svakodnevno pratimo što je to moderno, koji materijali se nose. Našom novom kolekcijom od materijala koje nabavljamo u Turskoj i Njemačkoj dominiraju velur, pliš i lak. Što se dezena tiče novom kolekcijom dominira životinjski uzorak koji je ove sezone izuzetno moderan. Često svoj proizvod dizajnom prilagođavamo dezenima cipela koje su trendu. Ono što naši kupci znaju i posebno cijene je jedinstvenost naših proizvoda. Svaku iz serije torbi proizvodimo u malim količinama tako da su skoro unikati“, ističe Almir Litrić. Za razliku od većine svojih vršnjaka, njegova kćer Irma ne pomišlja o odlasku iz BiH. „Nikad ne bi napustila BiH niti sam ikad razmišljala o odlasku. Smatram da se stvari mogu mijenjati, a ovdje pristojno živjeti. Tu je moj dom, obitelj, sve što mi je srcu drago, a to se nikakvim bogatstvom ne može kupiti“, kaže nam Irma. Uz pomoć društvenih mreža ona je našla put do prvih kupaca, a posebno učinkovitom u prodaji ističe facebook na kojemu imaju više od 85 tisuća pratitelja. Uz pozitivne ocjene koje dobivaju svakodnevno, njihovi kupci, kažu najbolja su im reklama. A oni se uvijek vraćaju jer Ilea torbica nikad dosta. A kako im i odoljeti jer imaju baš ono što je trenutačno u trendu i jednostavno se mora imati.

Na kraju, u obitelji Litrić ekskluzivno za artinfo.ba otkrivaju nam još jedan poslovni plan koji će posebno obradovati Kiseljačanke. Prije međunarodnog dana žena 08. ožujka otvorit će trgovinu u središtu Kiseljaka. Eto prilike svima koje svoje ljepše polovice žele razveseliti nekim darom. Ilea torbice idealan su poklon, a ovaj tekst, nadamo se, upravo ova informacija učinila je zanimljivim i našim muškim čitateljima..

A. Popović /artinfo.ba

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

ilea torbice

 


Iako nam se tako ne čini, ali iza većine uspješnih modnih priča u svijetu, kao i svjetski prepoznatljivih modnih brendova, stoji sasvim obična topla ljudska priča koja počinje prvim korakom, odnosno prvim proizvodom. Upravo je tako prije pet godina krenula i priča obitelji Litrić iz Kiseljačkog naselja Bilalovac. Almir i Elmira Litrić živjeli su od preprodaje torbi. Kupci su tražili nešto novo i drugačije. Kako im nisu uspjeli ispuniti želje, Elmira koja je znala šivati, odlučila je sama pokušati osmisliti i sašiti torbu. Bila je kažu nam Litrići, malo smiješna i više je ličila na ceker, ali susjedi se svidjela. A onda je sašila još nekoliko. Kćer Irma fotografirala je torbe, objavila ih na facebooku i tako je krenula priča o poslovnom uspjehu Ilea torbica koja je odavno prešla granice BiH. Vlastitim radom i kreativnošću obitelj Litrić stvorila je modni brend Ilea bags. Modernim dizajnom, kvalitetom i pristupačnom cijenom torbice koje proizvode pronašle su put do kupaca diljem svijeta.

Stigle su čak i do dalekog Dubaija. „Jedna od najneobičnijih narudžbi koje smo radili je upravo narudžba za prošlogodišnji sajam u Dubaiju na kojemu je BiH prvi put izlagala. Kao bh proizvod naše torbice bile su najtraženije, na što smo izuzetno ponosni“, kaže nam Irma Litrić- Boja, diplomirana ekonomistica koja je u obiteljskom poslu kreiranja i izrade Ilea torbica, uz ostalo, zadužena i za odnose s javnošću. Njezinog oca Almira našli smo u proizvodnji. Obilazio je pogone u koje su ovih dana stigli novi strojevi, zadnja riječ tehnologije koje koristi i Prevent, poznata tvornica auto presvlaka koja radi uglavnom za inozemno tržište. Uz nove strojeve, Almir Litrić otkrio nam je i dio poslovnih planova obiteljske tvrtke koja uskoro izlazi na tržište Europske unije. „Mi u BiH već imamo 50-ak svojih trgovina. Imamo i vrlo aktivnu on line prodaju u BiH kao i brojnim drugim zemljama. Početkom godine izlazimo na tržište Europske unije. S partnerom u Hrvatskoj dogovorili smo prodaju u njegovom lancu trgovina koje ima u cijeloj Hrvatskoj, uz postojeću vrlo uspješnu on line prodaju koju imamo u Hrvatskoj“, kazao nam je Almir Litrić.

Uz nove strojeve uz pomoć kojih će Ilea torbice lakše preći put od ideje do gotovog proizvoda, proizvodnju ovog već prepoznatljivog brenda, diktiraju najnoviji modni trendovi. „Mi svakodnevno pratimo što je to moderno, koji materijali se nose. Našom novom kolekcijom od materijala koje nabavljamo u Turskoj i Njemačkoj dominiraju velur, pliš i lak. Što se dezena tiče novom kolekcijom dominira životinjski uzorak koji je ove sezone izuzetno moderan. Često svoj proizvod dizajnom prilagođavamo dezenima cipela koje su trendu. Ono što naši kupci znaju i posebno cijene je jedinstvenost naših proizvoda. Svaku iz serije torbi proizvodimo u malim količinama tako da su skoro unikati“, ističe Almir Litrić. Za razliku od većine svojih vršnjaka, njegova kćer Irma ne pomišlja o odlasku iz BiH. „Nikad ne bi napustila BiH niti sam ikad razmišljala o odlasku. Smatram da se stvari mogu mijenjati, a ovdje pristojno živjeti. Tu je moj dom, obitelj, sve što mi je srcu drago, a to se nikakvim bogatstvom ne može kupiti“, kaže nam Irma. Uz pomoć društvenih mreža ona je našla put do prvih kupaca, a posebno učinkovitom u prodaji ističe facebook na kojemu imaju više od 85 tisuća pratitelja. Uz pozitivne ocjene koje dobivaju svakodnevno, njihovi kupci, kažu najbolja su im reklama. A oni se uvijek vraćaju jer Ilea torbica nikad dosta. A kako im i odoljeti jer imaju baš ono što je trenutačno u trendu i jednostavno se mora imati.

Na kraju, u obitelji Litrić ekskluzivno za artinfo.ba otkrivaju nam još jedan poslovni plan koji će posebno obradovati Kiseljačanke. Prije međunarodnog dana žena 08. ožujka otvorit će trgovinu u središtu Kiseljaka. Eto prilike svima koje svoje ljepše polovice žele razveseliti nekim darom. Ilea torbice idealan su poklon, a ovaj tekst, nadamo se, upravo ova informacija učinila je zanimljivim i našim muškim čitateljima..

A. Popović /artinfo.ba

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više