× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Zenica

 zeps-sajam.jpeg

Generalni BH sajam ZEPS 2024, koji je ove godine obilježio 30. godišnjicu, posjetilo je 30.000 ljudi i značajna pažnja bila je posvećena poslovnoj suradnji.

Organizatori ističu da je tijekom sajma organizirano više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora.

Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile s više od 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom potvrđena važnost tog sajma u regiji.

Menadžer ZEPS-a Sanel Ibrić istaknuo je kako su posebno ponosni na rezultate B2B susreta.

- Ovaj segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih gospodarskih subjekata u regiji - kazao je Ibrić.

Posebno ga raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima. Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o važnosti gospodarskih sajmova među mladima.

Više od 5.000 učenika srednjih škola i studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i gospodarske perspektive među mlađim generacijama, priopćili su organizatori.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Zenica

 zeps-sajam.jpeg

Generalni BH sajam ZEPS 2024, koji je ove godine obilježio 30. godišnjicu, posjetilo je 30.000 ljudi i značajna pažnja bila je posvećena poslovnoj suradnji.

Organizatori ističu da je tijekom sajma organizirano više od 1.000 B2B susreta, a dogovoreno je i potpisano oko 300 poslovnih ugovora.

Također, ovogodišnji ZEPS je okupio više od 400 kompanija koje su se predstavile s više od 1.200 brendova iz Bosne i Hercegovine i svijeta, čime je još jednom potvrđena važnost tog sajma u regiji.

Menadžer ZEPS-a Sanel Ibrić istaknuo je kako su posebno ponosni na rezultate B2B susreta.

- Ovaj segment sajma postaje sve važniji, jer kompanijama pruža priliku da u direktnim razgovorima dogovore poslovne poduhvate. Naš cilj je da svake godine unaprijedimo i proširimo ovaj dio sajma, čime će ZEPS nastaviti biti mjesto okupljanja najvažnijih gospodarskih subjekata u regiji - kazao je Ibrić.

Posebno ga raduje što je subota, posljednji dan sajma, bila posvećena mladima. Organizovani su edukativni programi kako bi se podigao nivo znanja i svijesti o važnosti gospodarskih sajmova među mladima.

Više od 5.000 učenika srednjih škola i studenata posjetilo je sajam, čime je postignut značajan cilj u promociji obrazovanja i gospodarske perspektive među mlađim generacijama, priopćili su organizatori.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više