× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Ministarstvo prometa i pomorstva

 auti-parkirzi.jpg

 Polovni automobili standarda “Euro 4” koji se trenutno uvoze u Crnu Goru stari su više od 15 godina i negativno utječu na sigurnost prometa i zaštitu životne sredine, pa će Ministarstvo prometa i pomorstva (MSP) tražiti izmjene propisa tijekom 2024., kako bi zabranili njihov uvoz i kako bi novi minimalni standard bio “Euro 5”.

To je “Vijestima” potvrđeno iz spomenutog ministarstva, ne navodeći kada bi taj propis mogao stupiti na snagu. Zabrana bi se većinom odnosila na uvoz automobila starijih od 2009. godine, kada je u EU stupio na snagu “Euro 5” standard.

“Euro” standarde je tijekom 90-ih uvela Europska unija a oni predstavljaju zakonska ograničenja za emisiju štetnih plinova automobila, koji su postepeno postojali stroži. Crna Gora sada ima ograničenja da uvozni novi automobili moraju ispunjavati “Euro 6” a polovni “Euro 4” standard.

Prema podacima iz 2022. Uprave za statistiku “Monstat”, u Crnoj Gori je svako treće vozilo starije od 20 godina. Kada su u pitanju putnički automobili registrirani u srpnju, kolovozu i rujnu 2023. njih je bilo 67,4 tisuće, od čega je najveći dio proizveden tijekom 1990-ih kao i vozila proizvedena od 2005. do 2008.

Zabrana uvoza ne bi utjecala na korištenje ranije uvezenih automobila sa standardom “Euro 4”, ako ispunjavaju uvjete za registraciju.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Ministarstvo prometa i pomorstva

 auti-parkirzi.jpg

 Polovni automobili standarda “Euro 4” koji se trenutno uvoze u Crnu Goru stari su više od 15 godina i negativno utječu na sigurnost prometa i zaštitu životne sredine, pa će Ministarstvo prometa i pomorstva (MSP) tražiti izmjene propisa tijekom 2024., kako bi zabranili njihov uvoz i kako bi novi minimalni standard bio “Euro 5”.

To je “Vijestima” potvrđeno iz spomenutog ministarstva, ne navodeći kada bi taj propis mogao stupiti na snagu. Zabrana bi se većinom odnosila na uvoz automobila starijih od 2009. godine, kada je u EU stupio na snagu “Euro 5” standard.

“Euro” standarde je tijekom 90-ih uvela Europska unija a oni predstavljaju zakonska ograničenja za emisiju štetnih plinova automobila, koji su postepeno postojali stroži. Crna Gora sada ima ograničenja da uvozni novi automobili moraju ispunjavati “Euro 6” a polovni “Euro 4” standard.

Prema podacima iz 2022. Uprave za statistiku “Monstat”, u Crnoj Gori je svako treće vozilo starije od 20 godina. Kada su u pitanju putnički automobili registrirani u srpnju, kolovozu i rujnu 2023. njih je bilo 67,4 tisuće, od čega je najveći dio proizveden tijekom 1990-ih kao i vozila proizvedena od 2005. do 2008.

Zabrana uvoza ne bi utjecala na korištenje ranije uvezenih automobila sa standardom “Euro 4”, ako ispunjavaju uvjete za registraciju.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više