× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Keep Walking. Keep Planting.

nagrada boreas

 

Inovativni projekat Keep Walking. Keep Planting nastao u suradnji između kompanije Diageo i Boreasa, najveće članice Stanić Group, osvojio je prestižnu nagradu DIAGEO Society 2030. Ovaj projekt predstavlja integraciju održive prakse i društvene odgovornosti u industriji pića, s posebnim naglaskom na očuvanje okoliša i obnovu prirode. Johnnie Walker, najpoznatiji proizvođač viskija u svijetu, na različite načine pokušava ukazati na značaj zdrave i čiste okoline. Upravo su požari su najveći neprijatelji šuma koje su pluća Zemlje. U kolovozu 2021. godine na području Homolja u općini Konjic u svega nekoliko sati, požari su uništili više od 150 hektara šume crnog bora, sa stablima starijim od 70 godina.

Napori Boreasa u okviru projekta Keep Walking. Keep Planting prepoznati su i nagrađeni nagradom DIAGEO Society 2030. Ova nagrada je priznanje za inovaciju i društvenu odgovornost u industriji pića. Diageo je pokazao da je moguće postići uspješnu ravnotežu između poslovnih ciljeva i očuvanja okoliša, te pružio primjer drugim kompanijama u industriji. „Prvo želim istaknuti koliko sam ponosna na cijeli tim koji je radio na ovom projektu. Bez njihove posvećenosti i napornog rada, ovo nikada ne bi bilo moguće. Što se samog projekta tiče, sadimo 15.000 sadnica i stalno ponavljam kako će te sadnice, kada postanu odrasla stabla, godišnje doprinositi apsorpciji 315.000 kg ugljičnog dioksida, što je ekvivalent godišnjem karbonskom otisku 78 prosječnih pojedinaca, mislim da ne moram više objašnjavati utjecaj koji će ovaj projekt ostaviti na okoliš. No, naš projekt se ne zaustavlja samo na fizičkom činu sadnje stabala. Primarni cilj je podizanje svijesti o zajedničkoj odgovornosti za Planetu. Inspirirani snagom kolektivnih akcija, uključili smo zajednicu, naše zaposlenike i sugrađane u ovaj projekt. Samo zajedničkim naporima možemo ostvariti značajan napredak i pomoći našem planetu u borbi protiv globalnog zatopljenja. Ovo je naša zajednička borba, borba koja nas sve povezuje i koja ima dalekosežne posljedice za buduće generacije.“, izjavila je Nina-Christina Stanić, članica uprave Stanić Group i izvršna direktorica marketinga.

Diageo je postavio cilj sadnje milijun stabala širom svijeta u sljedećih deset godina kako bi doprinijeli obnovi šuma i smanjenju emisija stakleničkih plinova. Stalna predanost ka smanjenju ugljičnog otiska i zaštiti prirodnih resursa, rezultirala je sadnjom više od 389.000 stabala diljem domovine rođenja Johnnie Walkera, Škotske, a do 2025. godine ukupna brojka sadnica će iznositi milijun. „Više od stotinu ljudi je radilo na ovom projektu i iznimno smo ponosni na ovu nagradu. Međutim, ono što nam je važno jeste utjecaj koji vršimo i poruka koju šaljemo našim javnostima. Naime, Boreas posluje u skladu s principima održivosti koja brine o tri komponente: planeta, ljudi i profit. Svaka od ovih komponenti je podjednako važna za našu sadašnjost i budućnost. U projektu Keep Walking, Keep Planting Johnnie Walker nam je pomogao da ne šetamo sami na putu održivog razvoja planete, ljudi i profita.“, pojasnila je Amra Skrobo-Berberović, direktorica marketinga u kompaniji Boreas d.o.o., najvećem bosanskohercegovačkom distributeru.

Ovaj projekt nije samo početak, već i putokaz ka održivoj budućnosti u kojoj su ljudi svjesni svog utjecaja na okoliš i poduzimaju akciju kako bi ga sačuvali i obnovili.

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Keep Walking. Keep Planting.

nagrada boreas

 

Inovativni projekat Keep Walking. Keep Planting nastao u suradnji između kompanije Diageo i Boreasa, najveće članice Stanić Group, osvojio je prestižnu nagradu DIAGEO Society 2030. Ovaj projekt predstavlja integraciju održive prakse i društvene odgovornosti u industriji pića, s posebnim naglaskom na očuvanje okoliša i obnovu prirode. Johnnie Walker, najpoznatiji proizvođač viskija u svijetu, na različite načine pokušava ukazati na značaj zdrave i čiste okoline. Upravo su požari su najveći neprijatelji šuma koje su pluća Zemlje. U kolovozu 2021. godine na području Homolja u općini Konjic u svega nekoliko sati, požari su uništili više od 150 hektara šume crnog bora, sa stablima starijim od 70 godina.

Napori Boreasa u okviru projekta Keep Walking. Keep Planting prepoznati su i nagrađeni nagradom DIAGEO Society 2030. Ova nagrada je priznanje za inovaciju i društvenu odgovornost u industriji pića. Diageo je pokazao da je moguće postići uspješnu ravnotežu između poslovnih ciljeva i očuvanja okoliša, te pružio primjer drugim kompanijama u industriji. „Prvo želim istaknuti koliko sam ponosna na cijeli tim koji je radio na ovom projektu. Bez njihove posvećenosti i napornog rada, ovo nikada ne bi bilo moguće. Što se samog projekta tiče, sadimo 15.000 sadnica i stalno ponavljam kako će te sadnice, kada postanu odrasla stabla, godišnje doprinositi apsorpciji 315.000 kg ugljičnog dioksida, što je ekvivalent godišnjem karbonskom otisku 78 prosječnih pojedinaca, mislim da ne moram više objašnjavati utjecaj koji će ovaj projekt ostaviti na okoliš. No, naš projekt se ne zaustavlja samo na fizičkom činu sadnje stabala. Primarni cilj je podizanje svijesti o zajedničkoj odgovornosti za Planetu. Inspirirani snagom kolektivnih akcija, uključili smo zajednicu, naše zaposlenike i sugrađane u ovaj projekt. Samo zajedničkim naporima možemo ostvariti značajan napredak i pomoći našem planetu u borbi protiv globalnog zatopljenja. Ovo je naša zajednička borba, borba koja nas sve povezuje i koja ima dalekosežne posljedice za buduće generacije.“, izjavila je Nina-Christina Stanić, članica uprave Stanić Group i izvršna direktorica marketinga.

Diageo je postavio cilj sadnje milijun stabala širom svijeta u sljedećih deset godina kako bi doprinijeli obnovi šuma i smanjenju emisija stakleničkih plinova. Stalna predanost ka smanjenju ugljičnog otiska i zaštiti prirodnih resursa, rezultirala je sadnjom više od 389.000 stabala diljem domovine rođenja Johnnie Walkera, Škotske, a do 2025. godine ukupna brojka sadnica će iznositi milijun. „Više od stotinu ljudi je radilo na ovom projektu i iznimno smo ponosni na ovu nagradu. Međutim, ono što nam je važno jeste utjecaj koji vršimo i poruka koju šaljemo našim javnostima. Naime, Boreas posluje u skladu s principima održivosti koja brine o tri komponente: planeta, ljudi i profit. Svaka od ovih komponenti je podjednako važna za našu sadašnjost i budućnost. U projektu Keep Walking, Keep Planting Johnnie Walker nam je pomogao da ne šetamo sami na putu održivog razvoja planete, ljudi i profita.“, pojasnila je Amra Skrobo-Berberović, direktorica marketinga u kompaniji Boreas d.o.o., najvećem bosanskohercegovačkom distributeru.

Ovaj projekt nije samo početak, već i putokaz ka održivoj budućnosti u kojoj su ljudi svjesni svog utjecaja na okoliš i poduzimaju akciju kako bi ga sačuvali i obnovili.

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više