× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Mostarski sajam

podravka-sajama.jpg

Izaslanstvo visokih uzvanika, predvođeno direktoricom Mostarskoga sajma Dalfinom Bošnjak, te premijer Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, premijerka Republike Srbije Ana Brnabić, predsjedateljica Vijeća ministara Bosne i Hercegovine Borjana Krišto, predsjednica Federacije Bosne i Hercegovine Lidija Bradara,  dopredsjedatelj Doma naroda BiH i predsjednik HNS-a BiH Dragan Čović, nakon svečanog otvaranja 24. Međunarodnog sajma gospodarstva u Mostar, posjetilo je Podravkin izložbeni prostor.

''Radujemo se nastavku tradicije partnerstva s Mostarskim sajmom, jednim od najutjecajnijih i najznačajnijih međunarodnih gospodarskih susreta u ovom dijelu svijeta. Ovo je još jedna prigoda za važne susrete i razgovore gospodarstvenika, ali i posebna prilika za susrete s našim vjernim bh. potrošačima jer i ovaj će Sajam biti prilika posjetiti Podravkin izložbeni prostor i uvjerit se u kvalitetu naših proizvoda'', istaknula je predsjednica Uprave Podravke dr. sc. Martina Dalić.

Ovogodišnji je nastup kompanije fokus stavio na predstavljanje nove ''Nutritivne strategije''.

Podravkina nova Nutritivna strategija do 2027. vodič je kompaniji u razvoju novih i obnavljanju postojećih receptura proizvoda, kako bi potrošačima u svim prilikama osigurali dostupne zdrave i visokokvalitetne proizvode adekvatne hranjive vrijednosti i provjereno izvrsnog okusa. Strategijom Podravka potvrđuje posvećenost društvenoj odgovornosti i usmjerenost na zdravu, uravnoteženu, visokokvalitetnu i održivu prehranu kroz razvoj novih i inoviranih proizvoda te će svoju široku ponudu proizvoda nastaviti prilagođavati i nadopunjavati u skladu sa zdravstvenim preporukama, prehrambenim trendovima te potrebama i željama potrošač, navodi se u priopćenju iz Podravke.

To uključuje, kako se navodi, proizvode s manjim udjelom soli i dodanih šećera, obogaćene vlaknima, bjelančevinama, vitaminima i mineralima, kao i proizvode bazirane na voću, povrću, mahunarkama, cjelovitim žitaricama, biljnim izvorima proteina i slično.

Svoju vezu s potrošačima u BiH Podravka njeguje kroz razne programe vjernosti i brojne društveno odgovorne aktivnosti i projekte, kakav je netom realizirani projekt ''Ugostiteljskim školama doniramo i buduće kuhare podržavamo'', u okviru koga su osigurane donacije za 10 kabineta praktične nastave za ugostiteljske smjerove u školama na području cijele BiH, kao i donacije u proizvodima za unapređenje i olakšavanje procesa praktične nastave.

Međunarodni sajam gospodarstva okupit će, kao i proteklih godina, veliki broj izlagača te biti popraćen mnoštvom poslovnih foruma, konferencijskim programom i b2b susretima, na kojima će gospodarstvenici imati priliku razmijeniti iskustva, proširiti krug poznanstava, unaprijediti vlastito poslovanje kroz sklapanje ugovora, kao i mnoštvo edukacija koje će biti na raspolaganju. Važan dio Sajma, uz susrete gospodarstvenika, svakako će biti susreti visokih izaslanstava zemlje partnera i zemlje domaćina kao i izaslanstava iz regije.

Podravka zauzima jedno od najznačajnijih mjesta u gospodarstvu BiH, ali i Hercegovačko-neretvanskoj županiji, što se tradicionalno potvrđuje na svim sajamskim priredbama, posebice na Sajmu gospodarstva u Mostaru, već više od dva desetljeća, stoji u priopćenju.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Mostarski sajam

podravka-sajama.jpg

Izaslanstvo visokih uzvanika, predvođeno direktoricom Mostarskoga sajma Dalfinom Bošnjak, te premijer Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković, premijerka Republike Srbije Ana Brnabić, predsjedateljica Vijeća ministara Bosne i Hercegovine Borjana Krišto, predsjednica Federacije Bosne i Hercegovine Lidija Bradara,  dopredsjedatelj Doma naroda BiH i predsjednik HNS-a BiH Dragan Čović, nakon svečanog otvaranja 24. Međunarodnog sajma gospodarstva u Mostar, posjetilo je Podravkin izložbeni prostor.

''Radujemo se nastavku tradicije partnerstva s Mostarskim sajmom, jednim od najutjecajnijih i najznačajnijih međunarodnih gospodarskih susreta u ovom dijelu svijeta. Ovo je još jedna prigoda za važne susrete i razgovore gospodarstvenika, ali i posebna prilika za susrete s našim vjernim bh. potrošačima jer i ovaj će Sajam biti prilika posjetiti Podravkin izložbeni prostor i uvjerit se u kvalitetu naših proizvoda'', istaknula je predsjednica Uprave Podravke dr. sc. Martina Dalić.

Ovogodišnji je nastup kompanije fokus stavio na predstavljanje nove ''Nutritivne strategije''.

Podravkina nova Nutritivna strategija do 2027. vodič je kompaniji u razvoju novih i obnavljanju postojećih receptura proizvoda, kako bi potrošačima u svim prilikama osigurali dostupne zdrave i visokokvalitetne proizvode adekvatne hranjive vrijednosti i provjereno izvrsnog okusa. Strategijom Podravka potvrđuje posvećenost društvenoj odgovornosti i usmjerenost na zdravu, uravnoteženu, visokokvalitetnu i održivu prehranu kroz razvoj novih i inoviranih proizvoda te će svoju široku ponudu proizvoda nastaviti prilagođavati i nadopunjavati u skladu sa zdravstvenim preporukama, prehrambenim trendovima te potrebama i željama potrošač, navodi se u priopćenju iz Podravke.

To uključuje, kako se navodi, proizvode s manjim udjelom soli i dodanih šećera, obogaćene vlaknima, bjelančevinama, vitaminima i mineralima, kao i proizvode bazirane na voću, povrću, mahunarkama, cjelovitim žitaricama, biljnim izvorima proteina i slično.

Svoju vezu s potrošačima u BiH Podravka njeguje kroz razne programe vjernosti i brojne društveno odgovorne aktivnosti i projekte, kakav je netom realizirani projekt ''Ugostiteljskim školama doniramo i buduće kuhare podržavamo'', u okviru koga su osigurane donacije za 10 kabineta praktične nastave za ugostiteljske smjerove u školama na području cijele BiH, kao i donacije u proizvodima za unapređenje i olakšavanje procesa praktične nastave.

Međunarodni sajam gospodarstva okupit će, kao i proteklih godina, veliki broj izlagača te biti popraćen mnoštvom poslovnih foruma, konferencijskim programom i b2b susretima, na kojima će gospodarstvenici imati priliku razmijeniti iskustva, proširiti krug poznanstava, unaprijediti vlastito poslovanje kroz sklapanje ugovora, kao i mnoštvo edukacija koje će biti na raspolaganju. Važan dio Sajma, uz susrete gospodarstvenika, svakako će biti susreti visokih izaslanstava zemlje partnera i zemlje domaćina kao i izaslanstava iz regije.

Podravka zauzima jedno od najznačajnijih mjesta u gospodarstvu BiH, ali i Hercegovačko-neretvanskoj županiji, što se tradicionalno potvrđuje na svim sajamskim priredbama, posebice na Sajmu gospodarstva u Mostaru, već više od dva desetljeća, stoji u priopćenju.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.