× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Ministar prometa i veza

 lasic-avaz.jpg

FOTO : AVAZ

Iako je činjenica kako se gradnja na Koridoru 5C ne odvija planiranom dinamikom, Denis Lasić, federalni ministar prometa i veza, ipak vjeruje da će cijeli projekt biti završen kroz narednih šest godina,javlja Avaz.

Naredni mjesec

- Probudili smo, takoreći, sve dionice koje su bile „zakržljale“ - kaže Lasić u razgovoru za list Dnevni avaz i naglašava da će uskoro biti zaokružena kompletna financijska konstrukcija za sve dionice čija je izgradnja planirana i za koje su, skoro u cijelosti, raspisani tenderi.

Podsjeća na to da će sredinom narednog mjeseca u promet biti puštena dionica Tarčin – Ivan, u dužini od sedam kilometara, te da putnici više neće morati koristiti staru cestu preko prijevoja Ivan.

- Sada se ide u dobrom smjeru i trenutno je aktivno ukupno osam gradilišta na Koridoru 5C, od čega na sjeveru četiri poddionice, u središnjem dijelu dvije i na jugu dvije poddionice. To je novih 38 kilometara autoceste, ukupne investicijske vrijednosti od 1,14 milijardi KM, s različitim rokovima završetka, u ovoj, narednoj i 2024. godini - govori Lasić.

Četiri dionice

Navodi da su objavljeni tenderi za četiri dionice Medakovo – Ozimice, tunel Prenj, Mostar sjever – Mostar jug i Kvanj – Buna. Za onu na sjeveru Ozimice – Poprikuše tender će, kaže, biti objavljen do kraja godine.

Posebno je, dodaje, zadovoljan što je konačno raspisan tender za dionicu Mostar sjever – Mostar jug, u dužini od 14,2 kilometra, koja će imati pet tunela ukupne dužine od šest kilometara te 10 vijadukta i mostova.

Tunel Prenj

- Riječ je o tunelu dužine 10,45 kilometara u centralnom masivu planine Prenj, što će ga svrstati u deveti najduži tunel u Evropi, ali i prvi u BiH koji prelazi dužinu od šest kilometara. Urađene su brojne pripreme i istraživanja za taj iznimno kompleksni objekt, s ciljem da odabrani izvođač odmah može krenuti s radovima - kaže Lasić za Avaz.

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Ministar prometa i veza

 lasic-avaz.jpg

FOTO : AVAZ

Iako je činjenica kako se gradnja na Koridoru 5C ne odvija planiranom dinamikom, Denis Lasić, federalni ministar prometa i veza, ipak vjeruje da će cijeli projekt biti završen kroz narednih šest godina,javlja Avaz.

Naredni mjesec

- Probudili smo, takoreći, sve dionice koje su bile „zakržljale“ - kaže Lasić u razgovoru za list Dnevni avaz i naglašava da će uskoro biti zaokružena kompletna financijska konstrukcija za sve dionice čija je izgradnja planirana i za koje su, skoro u cijelosti, raspisani tenderi.

Podsjeća na to da će sredinom narednog mjeseca u promet biti puštena dionica Tarčin – Ivan, u dužini od sedam kilometara, te da putnici više neće morati koristiti staru cestu preko prijevoja Ivan.

- Sada se ide u dobrom smjeru i trenutno je aktivno ukupno osam gradilišta na Koridoru 5C, od čega na sjeveru četiri poddionice, u središnjem dijelu dvije i na jugu dvije poddionice. To je novih 38 kilometara autoceste, ukupne investicijske vrijednosti od 1,14 milijardi KM, s različitim rokovima završetka, u ovoj, narednoj i 2024. godini - govori Lasić.

Četiri dionice

Navodi da su objavljeni tenderi za četiri dionice Medakovo – Ozimice, tunel Prenj, Mostar sjever – Mostar jug i Kvanj – Buna. Za onu na sjeveru Ozimice – Poprikuše tender će, kaže, biti objavljen do kraja godine.

Posebno je, dodaje, zadovoljan što je konačno raspisan tender za dionicu Mostar sjever – Mostar jug, u dužini od 14,2 kilometra, koja će imati pet tunela ukupne dužine od šest kilometara te 10 vijadukta i mostova.

Tunel Prenj

- Riječ je o tunelu dužine 10,45 kilometara u centralnom masivu planine Prenj, što će ga svrstati u deveti najduži tunel u Evropi, ali i prvi u BiH koji prelazi dužinu od šest kilometara. Urađene su brojne pripreme i istraživanja za taj iznimno kompleksni objekt, s ciljem da odabrani izvođač odmah može krenuti s radovima - kaže Lasić za Avaz.

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više