× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Javna kampanja

Prevent Gorazde tvornica odjec zene

 Na Međunarodni dan rada - 1. svibnja u BiH je pokrenuta javna kampanja "Plaća za život" radi skretanja pažnje na problem siromašnih plaća i prava radništva u tekstilnoj industriji.

Kampanja je dio međunarodne inicijative koju vodi Kampanja za čistu odjeću (Clean Clothes Campaign - CCC - VIDEO)  - globalna mreža organizacija i sindikata koja se bavi zaštitom radnih i ljudskih prava. Vođenje kampanja i javno zagovaranje ključni su alati koje ova međunarodna inicijativa koristi da bi poboljšala uvjete rada u tekstilnoj industriji na globalnoj razini.

Kampanju u Bosni i Hercegovini vodi Fondacija za lokalni ekonomski razvoj (FLER), a istovremeno će biti provođena u cijeloj regiji, uključujući i Hrvatsku i Srbiju. Koristeći regionalni pristup cilj je unaprijediti borbu koja se vodi za postizanje plaće za život, te ojačati pregovaračku moć radnika i sindikata kao predstavnika radničkih interesa.

Također, cilj je utjecati i na poslodavce i pozvati ih na odgovornost za preniske plate radnika. 

UN kao i drugi europski organi priznali su pravo na plaću za život kao ljudsko pravo. Ipak, realne plaće radništva su daleko ispod ove razine u Središnjoj, Istočnoj i Jugoistočnoj Europi - one čak, prema konceptu mjerenja granične linije siromaštva u Europskoj uniji, padaju značajno ispod tog nivoa. U Bosni i Hercegovini minimalna plaća iznosi 27 posto plate za život, što znači da ogroman broj radnika ima sirotinjsku platu koja je nedovoljna za dostojanstven život. 

Zakonski propisana minimalna zarada u ovim zemljama nije nikakvo jamstvo da radništvo neće zapasti u siromaštvo već je, naprotiv, garancija da će ostati siromašno, priopćeno je.  

 

artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
Sarajevski kiseljak - novi 28.6.
  • Javna kampanja

Prevent Gorazde tvornica odjec zene

 Na Međunarodni dan rada - 1. svibnja u BiH je pokrenuta javna kampanja "Plaća za život" radi skretanja pažnje na problem siromašnih plaća i prava radništva u tekstilnoj industriji.

Kampanja je dio međunarodne inicijative koju vodi Kampanja za čistu odjeću (Clean Clothes Campaign - CCC - VIDEO)  - globalna mreža organizacija i sindikata koja se bavi zaštitom radnih i ljudskih prava. Vođenje kampanja i javno zagovaranje ključni su alati koje ova međunarodna inicijativa koristi da bi poboljšala uvjete rada u tekstilnoj industriji na globalnoj razini.

Kampanju u Bosni i Hercegovini vodi Fondacija za lokalni ekonomski razvoj (FLER), a istovremeno će biti provođena u cijeloj regiji, uključujući i Hrvatsku i Srbiju. Koristeći regionalni pristup cilj je unaprijediti borbu koja se vodi za postizanje plaće za život, te ojačati pregovaračku moć radnika i sindikata kao predstavnika radničkih interesa.

Također, cilj je utjecati i na poslodavce i pozvati ih na odgovornost za preniske plate radnika. 

UN kao i drugi europski organi priznali su pravo na plaću za život kao ljudsko pravo. Ipak, realne plaće radništva su daleko ispod ove razine u Središnjoj, Istočnoj i Jugoistočnoj Europi - one čak, prema konceptu mjerenja granične linije siromaštva u Europskoj uniji, padaju značajno ispod tog nivoa. U Bosni i Hercegovini minimalna plaća iznosi 27 posto plate za život, što znači da ogroman broj radnika ima sirotinjsku platu koja je nedovoljna za dostojanstven život. 

Zakonski propisana minimalna zarada u ovim zemljama nije nikakvo jamstvo da radništvo neće zapasti u siromaštvo već je, naprotiv, garancija da će ostati siromašno, priopćeno je.  

 

artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.