× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Afera "Arena sport"

telemach rak bradara

Tema "Arena sport" kanala odnosno ukidanje istih korisnicima Telemach usluga ne jenjava. Tim povodom, Lidija Bradara, predsjednica Kluba hrvatskih izaslanika u Domu naroda PSBIH na jednoj od nedavnih sjednica ovog Doma uputila je pitanje Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH glede mogućnosti svojevrsnog "primoravanja" spomenute tvrtke da ispoštuje ugovorene obaveze odnosno, tko i kako može omogućiti nezadovoljnim korisnicima da prekinu ugovore koje su potpisali (bez plaćanja ugovorenih obaveza do isteka istog) jer isti nije ispoštovan od strane ponuđača.

Također, Bradara se pisanim putem izjasnila kako je očito da su se telekom operateri "izmakli kontroli" te da RAK ne radi svoj posao čim su korisnici dovedeni u ovu situaciju kojom su i prije bili nezadovoljni prilikom "zatamnjivanja" brojnih kanala i sadržaja istih te upitala za odgovornost nadležnih.

 Odgovor prenosimo u cijelosti:

Regulatorna agencija za komunikacije je zaprimila prigovore krajnjih korisnika usluga operatora Telemach BH d.o.o. Sarajevo radi prekida emitiranja televizijskih kanala "Arena sport" odnosno  povodom izmjena sadržaja programske liste od strane Operatora.

Izvršene obaveze

U cilju provjere poštivanja pravila i propisa Agencija je zatražila izjašnjenje Operatera koje je zaprimljeno 18. siječnja.

Analizom dostavljenog izjašnjenja a u skladu sa odredbama relevantnih pravnih propisa Agencija je ustanovila sljedeće:

Pravilom 79/2016 ne propisuje se sadržaj programske liste kanala koji distributeri nude svojim pretplatnicima. Korisnici dozvola za distribuciju audiovizualnih medijskih usluga i medijskih usluga radija samostalno sastavljaju programsku ponudu u skladu sa svojim komercijalnim interesima i mogućnošću pribavljanja pismenih suglasnosti o riješenim autorskim pravima nad programima.

Operater je obavijestio javnost i korisnike o izmjeni programske liste odnosno prestanku emitiranja televizijskih kanala Arena sport na svojoj službenoj stranici dana 31.prosinca, svom info kanalu te obavijestio Agenciju o navedenom dana 4.siječnja, dostavljajući Izjavu o stečenim pravima na distribuciju audiovizualnih medijskih usluga i usluga radija. Navedenim obavještenjima Operator je izvršio svoje obaveze propisane gore spomenutim Pravilom o Općim uvjetima poslovanja u slučaju izmjena programske liste.

Prijevremeni raskid ugovora

U vezi sa pitanjima o pravu korisnika na prijevremeni raskid pretplatničkog ugovora bez plaćanja naknade operateru, Agencija je ustanovila sljedeće:

U dijelu prigovora korisnika koji se odnose na primjenu odredbi člana 13.Pravila 69/2013. odnosno na pravo korisnika na prijevremeni raskid ugovora sa obaveznim trajanjem bez plaćanja naknade, ističemo da se konkretna odredba odnosi na slučaj izmjene uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga. Potpisivanjem pretplatničkog ugovora sa Operaterom korisnici prihvaćaju prava, obaveze i uvjete iz ugovora, Općih usluga i Cjenovnika Operatora u kojima je, između ostlaoga, navedeno pravo Operatora na samostalno kreiranje i izmjene programske liste. Dakle, u konkretnom slučaju se ne radi o izmjeni Općih uvjeta poslovanja niti Cjenovnika već o izmjeni sadržaja programske sheme koja nema za posljedicu pravo na raskid ugovora bez naknade.

Podsjećanja radi, opće obaveze operatora u pogledu objave uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga, kao i svih njihovih izmjena, te prava korisnika u slučaju izmjena, propisane su Pravilom 69/2013.

U svojim Općim uvjetima poslovanja, donesenim u skladu s članom 9. spomenutog Pravila, Operator u točki 0.14. navoda da programsku listu za uslugu osnovnih televizijskih paketa kreira u skladu sa vlastitim tehničkim mogućnostima te vlastitim procjenama poduzima aktivnosti kako bi svoju programsku listu učinio što kvalitetnijom i gledanijom. Programsku listu Operator objavljuje na svojoj službenoj internet stranici i info kanalu.

Točkom 11.9. Općih uvjeta Operator je propisao da zadržava pravo izmjene sadržaja programskih paketa kao i pravo izmjena naknada navedenih u Cjenovniku. Nadalje, članom 5. Ugovora o zasnivanju pretplatničkog odnosa Operator utvrđuje da će u slučaju promjene Uvjeta poslovanja ili Cjenovnika, Telemach obavijestiti Pretplatnika 30 dana unaprijed i to slanjem pisane obavijesti uz ispostavljeni račun ili na ispostavljenom računu preko web stranice te putem dnevnih novina. U razdoblju od navedenog obavještenja, pa do stupanja na snagu izmjena koje bitno mijenjaju uvjete pod kojima je Ugovor zaključen na način koji nije na korist Pretplatnika, isti ima pravo raskinuti Ugovor uz izmirenje svih dospjelih obaveza osim u slučajevima definiranim Uvjetima poslovanja. Telemach zadržava pravo izmjene programa i programskih paketa.

Žalbe

U skladu sa navedenim, Agencija konstatira da su u konkretnom slučaju primijenjena relevantna pravila i propisi Agencije te da predmetni prigovori ne sadrže elemente koji bi ukazali na potrebu pokretanja postupka protiv Operatera te, kako stoji u odgovoru, Agencija u ovom dijelu neće poduzimati dalje korake.

Ukoliko korisnik ima namjeru zatražiti pokretanje postupka pred Agencijom, dužan je da se prigovorom prvo obrati Operatoru sa kojim je zaključen ugovor. Nakon što dobije odgovor (koji je operater dužan poslati u pisanoj formi), može se ponovno obratiti Agenciji.

 

artinfo.ba

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Afera "Arena sport"

telemach rak bradara

Tema "Arena sport" kanala odnosno ukidanje istih korisnicima Telemach usluga ne jenjava. Tim povodom, Lidija Bradara, predsjednica Kluba hrvatskih izaslanika u Domu naroda PSBIH na jednoj od nedavnih sjednica ovog Doma uputila je pitanje Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH glede mogućnosti svojevrsnog "primoravanja" spomenute tvrtke da ispoštuje ugovorene obaveze odnosno, tko i kako može omogućiti nezadovoljnim korisnicima da prekinu ugovore koje su potpisali (bez plaćanja ugovorenih obaveza do isteka istog) jer isti nije ispoštovan od strane ponuđača.

Također, Bradara se pisanim putem izjasnila kako je očito da su se telekom operateri "izmakli kontroli" te da RAK ne radi svoj posao čim su korisnici dovedeni u ovu situaciju kojom su i prije bili nezadovoljni prilikom "zatamnjivanja" brojnih kanala i sadržaja istih te upitala za odgovornost nadležnih.

 Odgovor prenosimo u cijelosti:

Regulatorna agencija za komunikacije je zaprimila prigovore krajnjih korisnika usluga operatora Telemach BH d.o.o. Sarajevo radi prekida emitiranja televizijskih kanala "Arena sport" odnosno  povodom izmjena sadržaja programske liste od strane Operatora.

Izvršene obaveze

U cilju provjere poštivanja pravila i propisa Agencija je zatražila izjašnjenje Operatera koje je zaprimljeno 18. siječnja.

Analizom dostavljenog izjašnjenja a u skladu sa odredbama relevantnih pravnih propisa Agencija je ustanovila sljedeće:

Pravilom 79/2016 ne propisuje se sadržaj programske liste kanala koji distributeri nude svojim pretplatnicima. Korisnici dozvola za distribuciju audiovizualnih medijskih usluga i medijskih usluga radija samostalno sastavljaju programsku ponudu u skladu sa svojim komercijalnim interesima i mogućnošću pribavljanja pismenih suglasnosti o riješenim autorskim pravima nad programima.

Operater je obavijestio javnost i korisnike o izmjeni programske liste odnosno prestanku emitiranja televizijskih kanala Arena sport na svojoj službenoj stranici dana 31.prosinca, svom info kanalu te obavijestio Agenciju o navedenom dana 4.siječnja, dostavljajući Izjavu o stečenim pravima na distribuciju audiovizualnih medijskih usluga i usluga radija. Navedenim obavještenjima Operator je izvršio svoje obaveze propisane gore spomenutim Pravilom o Općim uvjetima poslovanja u slučaju izmjena programske liste.

Prijevremeni raskid ugovora

U vezi sa pitanjima o pravu korisnika na prijevremeni raskid pretplatničkog ugovora bez plaćanja naknade operateru, Agencija je ustanovila sljedeće:

U dijelu prigovora korisnika koji se odnose na primjenu odredbi člana 13.Pravila 69/2013. odnosno na pravo korisnika na prijevremeni raskid ugovora sa obaveznim trajanjem bez plaćanja naknade, ističemo da se konkretna odredba odnosi na slučaj izmjene uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga. Potpisivanjem pretplatničkog ugovora sa Operaterom korisnici prihvaćaju prava, obaveze i uvjete iz ugovora, Općih usluga i Cjenovnika Operatora u kojima je, između ostlaoga, navedeno pravo Operatora na samostalno kreiranje i izmjene programske liste. Dakle, u konkretnom slučaju se ne radi o izmjeni Općih uvjeta poslovanja niti Cjenovnika već o izmjeni sadržaja programske sheme koja nema za posljedicu pravo na raskid ugovora bez naknade.

Podsjećanja radi, opće obaveze operatora u pogledu objave uvjeta poslovanja, opisa i cijena usluga, kao i svih njihovih izmjena, te prava korisnika u slučaju izmjena, propisane su Pravilom 69/2013.

U svojim Općim uvjetima poslovanja, donesenim u skladu s članom 9. spomenutog Pravila, Operator u točki 0.14. navoda da programsku listu za uslugu osnovnih televizijskih paketa kreira u skladu sa vlastitim tehničkim mogućnostima te vlastitim procjenama poduzima aktivnosti kako bi svoju programsku listu učinio što kvalitetnijom i gledanijom. Programsku listu Operator objavljuje na svojoj službenoj internet stranici i info kanalu.

Točkom 11.9. Općih uvjeta Operator je propisao da zadržava pravo izmjene sadržaja programskih paketa kao i pravo izmjena naknada navedenih u Cjenovniku. Nadalje, članom 5. Ugovora o zasnivanju pretplatničkog odnosa Operator utvrđuje da će u slučaju promjene Uvjeta poslovanja ili Cjenovnika, Telemach obavijestiti Pretplatnika 30 dana unaprijed i to slanjem pisane obavijesti uz ispostavljeni račun ili na ispostavljenom računu preko web stranice te putem dnevnih novina. U razdoblju od navedenog obavještenja, pa do stupanja na snagu izmjena koje bitno mijenjaju uvjete pod kojima je Ugovor zaključen na način koji nije na korist Pretplatnika, isti ima pravo raskinuti Ugovor uz izmirenje svih dospjelih obaveza osim u slučajevima definiranim Uvjetima poslovanja. Telemach zadržava pravo izmjene programa i programskih paketa.

Žalbe

U skladu sa navedenim, Agencija konstatira da su u konkretnom slučaju primijenjena relevantna pravila i propisi Agencije te da predmetni prigovori ne sadrže elemente koji bi ukazali na potrebu pokretanja postupka protiv Operatera te, kako stoji u odgovoru, Agencija u ovom dijelu neće poduzimati dalje korake.

Ukoliko korisnik ima namjeru zatražiti pokretanje postupka pred Agencijom, dužan je da se prigovorom prvo obrati Operatoru sa kojim je zaključen ugovor. Nakon što dobije odgovor (koji je operater dužan poslati u pisanoj formi), može se ponovno obratiti Agenciji.

 

artinfo.ba

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više