U ponedjeljak će u sjedištu Autocesta FBiH biti potpisan ugovor o izgradnji autoputa na dionici Tarčin – Konjic, odnosno poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan.
Vrijednost ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 77.903.313 eura i bit će finansiran sredstvima osiguranim kod Europske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU) u visini od 11,7 milijuna eura.
Dužina dionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan, je 4,9 kilometara. Početak ove poddionice je na kraju dionice Lepenica – Tarčin, odmah poslije petlje Tarčin. U prvom dijelu predmetne autoceste, na mjestu uklapanja u prethodnu dionicu pa sve do početka mosta M1 – Raštelica 1, u dužini od 1200 metara trasa je u dosta visokim nasipima i armiranoj zemlji.
Nakon ovog sektora trasa prelazi mostom Raštelica 1 na suprotnu padinu. Most prelazi preko magistralne ceste M17 i rijeke Kalašnice. Most ima 13 raspona i ukupne je dužine 518 m.
Zbog ograničenog prostora predviđeno je odmorište tipa 1 (odmaralište bez uslužnih objekata). Nakon lijevog odmorišta lociran je most M2 – Raštalica 2, koji premoštava magistralnu cestu i širu dolinu, tako da ovaj most ima 19 raspona i ukupnu dužinu 609 m. Bitno je napomenuti da je na ovom mjestu magistralna cesta u usponu, sa tri trake (traka za spora vozila). Desno odmorište zajedno sa uključnim i isključnim rampama locirano je na prostoru skoro od mosta M2 pa sve do ulaska u tunel Ivan.
Predviđeni rok izgradnje je 20 mjeseci. Ugovor će potpisati Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i Hamed Ramić u ime konzorcija izvođača radova Euro – Asfalt d.o.o. Sarajevo i Granit AD Skopje, te Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Almedin Husomanović u svojstvu svjedoka ispred konzorcija izvođača radova.
klix.ba