× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Brza cesta

bager autocesta

Busovača, Vitez, Novi Travnik, Travnik, Jajce samo su neke od općina koje će u gospodarskom smislu profitirati ako se intezivira projekt brze ceste Lašva petlja – Nević Polje, kao dijela brze ceste Lašva – Donji Vakuf.

Radi se o jednom od strateških projekata čiji je dio našao svoje mjesto u Programu javnih investicija za razdoblje od 2021. do 2023. godine, a jednom kada cesta bude gotova, ona će spajati Jajce na zapadu s petljom Lašva na istoku, a u dugoročnom smislu značit će konačni prekid svojevrsne prometne izolacije u kojoj se nalazi prostor središnje Bosne i njegovo pozicioniranje na mapu velikih, europski značajnih prometnih koridora, piše Večernji list BiH.

Za izgradnju brze ceste Lašva – Nević Polje – prolaz kroz poslovnu zonu Vitez u idućoj godini, pokazuje dokument Program javnih investicija FBiH, utrošit će se 10 milijuna KM.

Strateška važnost

U kontekstu napretka na gospodarskom planu dovoljno je poći od činjenice da Lašvanska dolina i širi prostor Jajca imaju velike potencijale u kontekstu nekoliko svjetski atraktivnih industrijskih grana, poput drvno-prerađivačke, no napredak na strateškom planu koči loša infrastrukturna povezanost.

Ovo područje poznato je po brojnim vrijednim gospodarstvenicima koji su, unatoč svim izazovima, pokrenuli neke od priznatih tvrtki te će im moderna brza prometnica, koja će ih spajati na nekoliko regionalno važnih prometnih koridora, otvoriti prozor u svijet.

Bojan Domić, predsjednik Općinskog odbora HDZ-a BiH Travnik, ministar obrazovanja, znanosti, kulture i sporta u Vladi SBŽ-a i tajnik ŽO HDZ BiH SBŽ-a, ističe kako je ovo kapitalan projekt za širi prostor središnje Bosne, a čijom će realizacijom to područje u konačnici iskoristiti svoju veoma povoljnu poziciju kao prirodno čvorište važnih cestovnih pravaca koji će spajati sva veća gradska središta u regiji.

U tom kontekstu naglasio je kako je izuzetno važno da prometnica ide dalje prema Jajcu te da se paralelno s njezinom izgradnjom krene i u realizaciju projekta kupreškog ipsilona, a što će značiti da središnja Bosna dobiva modernu brzu cestu koja će se vezati na postojeći smjer Kupres – Livno i dalje prema Hrvatskoj.

Istodobno, brza cesta koja će spojiti Jajce s ostatkom središnje Bosne značit će mnogo u gospodarskom smislu za cijeli taj kraj, a otvorit će i prostor za prometno povezivanje dalje prema sjeveru.

Dvije točke

S obzirom na to da će se ova brza cesta vezati na koridor Vc, Domić ističe kako će to značiti da se prostor Lašvanske doline i nekoliko općina na tom prostoru izravno vežu na ovaj važni paneuropski koridor.

Sve navedeno značit će izuzetno mnogo za gospodarski razvoj prostora središnje Bosne, naglašava Domić, te dodaje kako su u dobroj komunikaciji riješene neke sporne stvari, poput dijela kod Nević Polja.

Kada je riječ o Travniku, cesta bi trebala prolaziti nadvožnjacima i tunelima, pa Domić kaže kako neće biti problema s naseljenim mjestima. U ovom trenutku provode se aktivnosti na dvama dijelovima – Lot 5, odnosno petlja “Vitez – izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje”, što je u nadležnosti JP Autoceste FBiH, te prolaz kroz poslovnu zonu Vitez, na čemu rade Ceste Federacije.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Brza cesta

bager autocesta

Busovača, Vitez, Novi Travnik, Travnik, Jajce samo su neke od općina koje će u gospodarskom smislu profitirati ako se intezivira projekt brze ceste Lašva petlja – Nević Polje, kao dijela brze ceste Lašva – Donji Vakuf.

Radi se o jednom od strateških projekata čiji je dio našao svoje mjesto u Programu javnih investicija za razdoblje od 2021. do 2023. godine, a jednom kada cesta bude gotova, ona će spajati Jajce na zapadu s petljom Lašva na istoku, a u dugoročnom smislu značit će konačni prekid svojevrsne prometne izolacije u kojoj se nalazi prostor središnje Bosne i njegovo pozicioniranje na mapu velikih, europski značajnih prometnih koridora, piše Večernji list BiH.

Za izgradnju brze ceste Lašva – Nević Polje – prolaz kroz poslovnu zonu Vitez u idućoj godini, pokazuje dokument Program javnih investicija FBiH, utrošit će se 10 milijuna KM.

Strateška važnost

U kontekstu napretka na gospodarskom planu dovoljno je poći od činjenice da Lašvanska dolina i širi prostor Jajca imaju velike potencijale u kontekstu nekoliko svjetski atraktivnih industrijskih grana, poput drvno-prerađivačke, no napredak na strateškom planu koči loša infrastrukturna povezanost.

Ovo područje poznato je po brojnim vrijednim gospodarstvenicima koji su, unatoč svim izazovima, pokrenuli neke od priznatih tvrtki te će im moderna brza prometnica, koja će ih spajati na nekoliko regionalno važnih prometnih koridora, otvoriti prozor u svijet.

Bojan Domić, predsjednik Općinskog odbora HDZ-a BiH Travnik, ministar obrazovanja, znanosti, kulture i sporta u Vladi SBŽ-a i tajnik ŽO HDZ BiH SBŽ-a, ističe kako je ovo kapitalan projekt za širi prostor središnje Bosne, a čijom će realizacijom to područje u konačnici iskoristiti svoju veoma povoljnu poziciju kao prirodno čvorište važnih cestovnih pravaca koji će spajati sva veća gradska središta u regiji.

U tom kontekstu naglasio je kako je izuzetno važno da prometnica ide dalje prema Jajcu te da se paralelno s njezinom izgradnjom krene i u realizaciju projekta kupreškog ipsilona, a što će značiti da središnja Bosna dobiva modernu brzu cestu koja će se vezati na postojeći smjer Kupres – Livno i dalje prema Hrvatskoj.

Istodobno, brza cesta koja će spojiti Jajce s ostatkom središnje Bosne značit će mnogo u gospodarskom smislu za cijeli taj kraj, a otvorit će i prostor za prometno povezivanje dalje prema sjeveru.

Dvije točke

S obzirom na to da će se ova brza cesta vezati na koridor Vc, Domić ističe kako će to značiti da se prostor Lašvanske doline i nekoliko općina na tom prostoru izravno vežu na ovaj važni paneuropski koridor.

Sve navedeno značit će izuzetno mnogo za gospodarski razvoj prostora središnje Bosne, naglašava Domić, te dodaje kako su u dobroj komunikaciji riješene neke sporne stvari, poput dijela kod Nević Polja.

Kada je riječ o Travniku, cesta bi trebala prolaziti nadvožnjacima i tunelima, pa Domić kaže kako neće biti problema s naseljenim mjestima. U ovom trenutku provode se aktivnosti na dvama dijelovima – Lot 5, odnosno petlja “Vitez – izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje”, što je u nadležnosti JP Autoceste FBiH, te prolaz kroz poslovnu zonu Vitez, na čemu rade Ceste Federacije.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.