Iznos VBIF granta je 11.780.000 eura, a sredstva će biti implementirana putem Europske investicijske banke.
Kako je priopćeno, ukupni troškovi projekta su procijenjeni u iznosu od 58.700.000 eura (115 miliona KM), od čega je zajam EIB-a 40,42 miliona eura, zajam EBRD-a 26 miliona eura, grant VBIF-a (Investicioni fond za Zapadni Balkan) - doprinos Evropske unije u iznosu od 11,78 miliona eura, i domaća kontribucija u iznosu od 6,5 milijuna eura.
Projekat će implementirati JP Autoceste Federacije BiH. Projekt uključuje izgradnju nove dionice autoputa približne dužine 4,9 km, uključujući dva mosta i odmorište i definiran je kao 1. dio: Tarčin - ulaz u tunel Ivan, čime bi bilo znatno smanjeno vrijeme putovanja između Sarajeva i Mostara.
Očekuju se i znatne koristi u smislu smanjenja stope nesreća, ušteda u troškovima rada vozila i smanjenja lokalnog zagađenja u tom području. Takođe će se povećati pristupačnost i promovisati regionalni i lokalni ekonomski razvoj putem povećanja prosječnog godišnjeg dnevnog prometa i spojiće postojeću državnu prometnicu M-17 sa Koridorom 5C.
Ministarstvo financija i trezora će Prijedlog sporazuma, zajedno sa Osnovama za zaključivanje, dostaviti Predsjedništvu BiH u daljnu proceduru, uz prijedlog da za potpisnika Sporazuma odredi ministar financija i trezora BiH.
Kako je priopćeno, ukupni troškovi projekta su procijenjeni u iznosu od 58.700.000 eura (115 miliona KM), od čega je zajam EIB-a 40,42 miliona eura, zajam EBRD-a 26 miliona eura, grant VBIF-a (Investicioni fond za Zapadni Balkan) - doprinos Evropske unije u iznosu od 11,78 miliona eura, i domaća kontribucija u iznosu od 6,5 milijuna eura.
Projekat će implementirati JP Autoceste Federacije BiH. Projekt uključuje izgradnju nove dionice autoputa približne dužine 4,9 km, uključujući dva mosta i odmorište i definiran je kao 1. dio: Tarčin - ulaz u tunel Ivan, čime bi bilo znatno smanjeno vrijeme putovanja između Sarajeva i Mostara.
Očekuju se i znatne koristi u smislu smanjenja stope nesreća, ušteda u troškovima rada vozila i smanjenja lokalnog zagađenja u tom području. Takođe će se povećati pristupačnost i promovisati regionalni i lokalni ekonomski razvoj putem povećanja prosječnog godišnjeg dnevnog prometa i spojiće postojeću državnu prometnicu M-17 sa Koridorom 5C.
Ministarstvo financija i trezora će Prijedlog sporazuma, zajedno sa Osnovama za zaključivanje, dostaviti Predsjedništvu BiH u daljnu proceduru, uz prijedlog da za potpisnika Sporazuma odredi ministar financija i trezora BiH.