U vijećnici je jutros održan sastanka o stanju i poduzetim aktivnostima vezanim za izvanrednim stanjem uzrokovanim borbom protiv epidemije.
Teme sastanka na kojem su osim općinskih službi, direktora Doma zdravlja nazočili i predstavnici stranaka, predsjednici klubova Općinskog vijeća su bile:
Funkcioniranje tijela općinske uprave
Stanje u Proračunu Općine Kiseljak
Stanje i poduzimanje mjera u Službi socijalne skrbi
Stanje i poduzimanje mjera u JU Dom zdravlja Kiseljak
Ipak, središnja tema sastanka bio je način organizacije izdavanja recepata i dostave lijekova kada su u pitanju starije osobe kojima je zabranjeno kretanje. Naime, na području općine Kiseljak se u samo jednom mjesecu propiše preko 9000 recepata.
DoneSen je zaključak da će sastanak u istom sastavu biti organiziran idući tjedan kada će se dogovirit način održavanja sjednice Općinskog vijeća, kao i zaduženja službama Općine Kiseljak da pripreme izvješća o radu u vrijeme proglašenja prirodne nesreće kako bi Općinsko vijeće moglo donijeti odgovarajuće odluke.
Predsjednici klubova vijećnika su upoznati o stanju započetih projekata, o stanu postupka javnih nabava a zaključeno je da projekti koji su započeti trebaju biti nastavljeni kao i postupci javnih nabava koji su objavljeni, otvoreni i čiji je postupak u tijeku, sve ostale Javne nabave se obustavljaju do prestanka prirodne nesreće izazvane koronavirusom i sagledavanja mogućnosti nastavka, a sukladno planu javnih nabava.
Dakle, svi projekti i javni pozivi za koje su procedure završene, moraju biti nastavljeni, međutim, pozivi (tipa onoga za sucinanciranje projekata kulture i sporta) će biti prolongirani, odnosno rok će po završetku stanja prirodne nesreće, biti produžen!
artinfo.ba