× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Han Ploča-Kobiljača

javna rasprava ceste kobiljaca

U organizaciji JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo danas je održana javna rasprava za zainteresirane subjekte, nevladine organizacije i stanovnike općine Kiseljak i naselja koja gravitiraju području namjeravane izgradnje trake za spora vozila na dionici Gromiljak-Blažuj.

JAVNA RASPRAVA

Riječ je je o Javnoj raspravi o nacrtima Plana upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj (Kobiljača), odnosno dokumentu koji analizira moguće utjecaje projekta na okoliš i društvo te skraćenom Akcijskom planu preseljenja za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj (Kobiljača), 1. Potez Han Ploča-Kobiljača (općina Kiseljak). Ukratko, riječ je o dokumentu koji objašnjava postupak eksproprijacije.

  Dokumenti su izrađeni za potrebu Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH prema politikama kreditora. Nacrt dokumenta

Podsjećamo, Općinsko vijeće Kiseljak je još prošle godine usvojilo  Odluku   kojom se utvrđuje da je od javnog interesa izgradnja trake za spora vozila na M5, dionica Gromiljak-Blažuj, poddionica Han Ploča-Rakovica.

Naime, JP Ceste F BiH d.o.o. Sarajevo obratile su sa zahtjevom kojim traže utvrđivanje  javnog interesa za izgradnja trake za spora vozila na spomenutoj dionici, inače poznatijoj kao uvijek sporna Kobiljača.

Urađeno je idejno rješenje a potom i glavni projekat rekonstrukcije navedene ceste i to za dionicu Lepenica-Šamin Gaj ukupne dužine cca 7.0 km koja je odabrana kao prioritet.

Investitor navedenih projekata je JP  Cesta F BiH a isti će koštati preko 2,5 milijuna eura i financirat će se stranim kreditnim sredstvima. Početak dionice na općini Kiseljak je na raskrižju sa R443a (odvajanje za Lepenicu) a kraj dionice je u naselju Šamin Gaj.

Projektom izgradnje je planirana kružna raskrsnica (odvajanje za Lepenicu, gdje dalje ide izlazu ka autoputu) sa jednom kružnom trakom, proširenje prometne trake sa lijeve i desne strane (širina prometne trake 3 m), te znatno proširenje serpentina na Kobiljači kako bi se smanjio nagib i povećala sigurnost u prometu.

Postupak eksproprijacije parcela je u tijeku a radovi bi trebali početi na proljeće.

 

80325516_863969100672543_8499358563565568000_n.jpg

 UVOD I CILJEVI ESMP-a

Projekat izgradnje trake za spora vozila na Kobiljači (Projekat) za koji je kreiran ovaj ESMP, jedan je od podprojekata u sklopu Projekta modernizacije cestovnog sektora koji zajedno financiraju Svjetska banka i EIB. Projekat izgradnje trake za spora vozila na Kobiljači, svrstan je u projekte B kategorije prema Operativnim politikama Svjetske banke (OP 4.01 o procjeni utjecaja na okoliš) kao i prema procedurama definiranim u ESMF-u specifičnom za projekat. Kao takav, ovaj projekat zahtijeva izradu ESMP-a, a prema važećoj lokalnoj legislativi ovaj
projekat ne zahtijeva vodnu i okolišnu dozvolu – niti od strane federalnog niti kantonalne razine vlasti. JP Ceste FBiH će pribaviti sve potrebne lokalne dozvole za ovaj Projekt.


OPIS LOKACIJE I PROJEKTA


Projektirane trake za spora vozila nalaze se na glavnom cestovnom pravcu od Sarajeva i
Ilidže do Kiseljaka, na magistralnoj cesti M5.
Najbliži brojač prometa relevantan za projekat izgradnje trake za spora vozila nalazi se
oko 2,5 kilometra jugoistočno niz cestu u pravcu stacionaže prema Sarajevu na magistralnoj
cesti M5 u mjestu Gladno Polje, općina Ilidža. Ovaj brojač pokazuje PGDS od 12452 vozila, pri
čemu ovaj broj u ljetnim mjesecima raste na 13976 vouzila.


OPIS PROJEKTA


Predmetni projekat sastoji se iz dvije komponente:

1. Rekonstrukcija ceste, izgradnja kružne raskrsnice i trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj, potez Han Ploča-Kobiljača, Ukupna dužina komponente iznosi 2,2 km
2. Izgradnja trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj, potez Kobiljača-Šamin Gaj, Svi zahvati na komponenti dva ukupne su dužine 3,5km
Na relaciji koja je predmet ovog projekta postoji asfaltni kolovoz sirine сса 6,0m. Cesta cijelom svojom dužinom na ovoj relaciji prolazi kroz naselje. Objekti (stambeni i poslovni) su izgrađeni s оbје strane kolovoza sa velikim brojem prilaza i priključaka.

Artinfo.ba

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Han Ploča-Kobiljača

javna rasprava ceste kobiljaca

U organizaciji JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo danas je održana javna rasprava za zainteresirane subjekte, nevladine organizacije i stanovnike općine Kiseljak i naselja koja gravitiraju području namjeravane izgradnje trake za spora vozila na dionici Gromiljak-Blažuj.

JAVNA RASPRAVA

Riječ je je o Javnoj raspravi o nacrtima Plana upravljanja okolišem i društvenim aspektima za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj (Kobiljača), odnosno dokumentu koji analizira moguće utjecaje projekta na okoliš i društvo te skraćenom Akcijskom planu preseljenja za projekat izgradnje trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj (Kobiljača), 1. Potez Han Ploča-Kobiljača (općina Kiseljak). Ukratko, riječ je o dokumentu koji objašnjava postupak eksproprijacije.

  Dokumenti su izrađeni za potrebu Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH prema politikama kreditora. Nacrt dokumenta

Podsjećamo, Općinsko vijeće Kiseljak je još prošle godine usvojilo  Odluku   kojom se utvrđuje da je od javnog interesa izgradnja trake za spora vozila na M5, dionica Gromiljak-Blažuj, poddionica Han Ploča-Rakovica.

Naime, JP Ceste F BiH d.o.o. Sarajevo obratile su sa zahtjevom kojim traže utvrđivanje  javnog interesa za izgradnja trake za spora vozila na spomenutoj dionici, inače poznatijoj kao uvijek sporna Kobiljača.

Urađeno je idejno rješenje a potom i glavni projekat rekonstrukcije navedene ceste i to za dionicu Lepenica-Šamin Gaj ukupne dužine cca 7.0 km koja je odabrana kao prioritet.

Investitor navedenih projekata je JP  Cesta F BiH a isti će koštati preko 2,5 milijuna eura i financirat će se stranim kreditnim sredstvima. Početak dionice na općini Kiseljak je na raskrižju sa R443a (odvajanje za Lepenicu) a kraj dionice je u naselju Šamin Gaj.

Projektom izgradnje je planirana kružna raskrsnica (odvajanje za Lepenicu, gdje dalje ide izlazu ka autoputu) sa jednom kružnom trakom, proširenje prometne trake sa lijeve i desne strane (širina prometne trake 3 m), te znatno proširenje serpentina na Kobiljači kako bi se smanjio nagib i povećala sigurnost u prometu.

Postupak eksproprijacije parcela je u tijeku a radovi bi trebali početi na proljeće.

 

80325516_863969100672543_8499358563565568000_n.jpg

 UVOD I CILJEVI ESMP-a

Projekat izgradnje trake za spora vozila na Kobiljači (Projekat) za koji je kreiran ovaj ESMP, jedan je od podprojekata u sklopu Projekta modernizacije cestovnog sektora koji zajedno financiraju Svjetska banka i EIB. Projekat izgradnje trake za spora vozila na Kobiljači, svrstan je u projekte B kategorije prema Operativnim politikama Svjetske banke (OP 4.01 o procjeni utjecaja na okoliš) kao i prema procedurama definiranim u ESMF-u specifičnom za projekat. Kao takav, ovaj projekat zahtijeva izradu ESMP-a, a prema važećoj lokalnoj legislativi ovaj
projekat ne zahtijeva vodnu i okolišnu dozvolu – niti od strane federalnog niti kantonalne razine vlasti. JP Ceste FBiH će pribaviti sve potrebne lokalne dozvole za ovaj Projekt.


OPIS LOKACIJE I PROJEKTA


Projektirane trake za spora vozila nalaze se na glavnom cestovnom pravcu od Sarajeva i
Ilidže do Kiseljaka, na magistralnoj cesti M5.
Najbliži brojač prometa relevantan za projekat izgradnje trake za spora vozila nalazi se
oko 2,5 kilometra jugoistočno niz cestu u pravcu stacionaže prema Sarajevu na magistralnoj
cesti M5 u mjestu Gladno Polje, općina Ilidža. Ovaj brojač pokazuje PGDS od 12452 vozila, pri
čemu ovaj broj u ljetnim mjesecima raste na 13976 vouzila.


OPIS PROJEKTA


Predmetni projekat sastoji se iz dvije komponente:

1. Rekonstrukcija ceste, izgradnja kružne raskrsnice i trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj, potez Han Ploča-Kobiljača, Ukupna dužina komponente iznosi 2,2 km
2. Izgradnja trake za spora vozila na magistralnoj cesti M5, dionica Gromiljak-Blažuj, potez Kobiljača-Šamin Gaj, Svi zahvati na komponenti dva ukupne su dužine 3,5km
Na relaciji koja je predmet ovog projekta postoji asfaltni kolovoz sirine сса 6,0m. Cesta cijelom svojom dužinom na ovoj relaciji prolazi kroz naselje. Objekti (stambeni i poslovni) su izgrađeni s оbје strane kolovoza sa velikim brojem prilaza i priključaka.

Artinfo.ba

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više