× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

gradiska most sastanak

'Konačno potpisujemo ovaj ugovor', skoro je pa uskliknuo ministar prometa Oleg Butković jučerRiječ je o četverotračnom mostu dužine 462 metra, a gradit će ga konzorcij: Integral Inženjering iz BiH, Đuro Đaković Montaža i Zagreb-Montaža. Vrijednost radova je 19,5 milijuna eura, a rok izgradnje 30 mjeseci. Troškove izgradnje dvije države dijele po pola. Naručitelji radova su Hrvatske ceste i Ministarstvo prometa Bosne i Hercegovine. Ugovor o izgradnji potpisali su danas u Zagrebu predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, Saša Dalipagić, zamjenik ministra prometa BiH i Dragan Jertović, direktor tvrtke Integral Inženjering ispred odabranog konzorcija. Nakon stavljenog potpisa Škorić je kazao kako će natječaj za izgradnju pristupne ceste od Okučana do mosta biti raspisan do kraja godine te očekuje da će u spomenutih 30 mjeseci cjelokupni projekt biti završen. U sklopu projekta morat će se izgraditi i novi granični prijelaz prema BiH što je u domeni Ministarstva financija.

Lokacija novog mosta preko Save nalazi se oko 4 kilometra zapadnije od sadašnjeg mosta Gradiška i budužnom novom cestom trebao bi se spajati sa autocestom Zagreb -Lipovac. Sa bosanske strane kod lokacije budućeg mosta već je izgrađen novi veliki granični prijelaz te spoj na autocestu prema Banja Luci. Ovaj most od velike je prometne važnosti za Bosnu i Hercegovinu. Da je tome tako potvrđuju i riječi pomoćnika ministra prometa BiH Dalipagića koji kaže da će ovaj most biti glavna poveznica BiH sa Europskom unijom. Na izgradnji ovog mosta godinama inzistira i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik koji je ugovaranje izgradnje ovog mosta uvjetovao podrškom Hrvatskoj u Parlamentu BiH te onemogućavanje namjera SDA da zaustavi izgradnju mosta Pelješac.

Izgradnja mosta Gradiška znači i ulazak tvrtke Integral na velika vrata na hrvatsko tržište. Naima, nakon više bezuspješnih pokušaja most Gradiška je prvi posao koji je Integral dobio putem natječaja. Integral sada kao podizvođač hrvatskog konzorcija izvodi radove na pruzi Dugo Selo -Križevci, ali u taj su projekt ušli naknadno nakon što je iz njega ispala Hidroelektra. Direktor Integrala Dragan Jertović danas je izrazio nadu da će se Integral uspjeti pozicionirati u Hrvatskoj i pobijediti na još nekim natječajima na koje su dali ponude. pred potpisivanje Ugovora o izgradnji mosta preko rijeke Save kod Gradiške u sklopu I faze projekta Okučani – granica Bosne i Hercegovine. Riječ je o projektu čija čiju su realizaciju predstavnici Hrvatske i Bosne i Hercegovine dogovorili još 2011. godine ali tek je jučer ugovorena njegova izgradnja.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

gradiska most sastanak

'Konačno potpisujemo ovaj ugovor', skoro je pa uskliknuo ministar prometa Oleg Butković jučerRiječ je o četverotračnom mostu dužine 462 metra, a gradit će ga konzorcij: Integral Inženjering iz BiH, Đuro Đaković Montaža i Zagreb-Montaža. Vrijednost radova je 19,5 milijuna eura, a rok izgradnje 30 mjeseci. Troškove izgradnje dvije države dijele po pola. Naručitelji radova su Hrvatske ceste i Ministarstvo prometa Bosne i Hercegovine. Ugovor o izgradnji potpisali su danas u Zagrebu predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić, Saša Dalipagić, zamjenik ministra prometa BiH i Dragan Jertović, direktor tvrtke Integral Inženjering ispred odabranog konzorcija. Nakon stavljenog potpisa Škorić je kazao kako će natječaj za izgradnju pristupne ceste od Okučana do mosta biti raspisan do kraja godine te očekuje da će u spomenutih 30 mjeseci cjelokupni projekt biti završen. U sklopu projekta morat će se izgraditi i novi granični prijelaz prema BiH što je u domeni Ministarstva financija.

Lokacija novog mosta preko Save nalazi se oko 4 kilometra zapadnije od sadašnjeg mosta Gradiška i budužnom novom cestom trebao bi se spajati sa autocestom Zagreb -Lipovac. Sa bosanske strane kod lokacije budućeg mosta već je izgrađen novi veliki granični prijelaz te spoj na autocestu prema Banja Luci. Ovaj most od velike je prometne važnosti za Bosnu i Hercegovinu. Da je tome tako potvrđuju i riječi pomoćnika ministra prometa BiH Dalipagića koji kaže da će ovaj most biti glavna poveznica BiH sa Europskom unijom. Na izgradnji ovog mosta godinama inzistira i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik koji je ugovaranje izgradnje ovog mosta uvjetovao podrškom Hrvatskoj u Parlamentu BiH te onemogućavanje namjera SDA da zaustavi izgradnju mosta Pelješac.

Izgradnja mosta Gradiška znači i ulazak tvrtke Integral na velika vrata na hrvatsko tržište. Naima, nakon više bezuspješnih pokušaja most Gradiška je prvi posao koji je Integral dobio putem natječaja. Integral sada kao podizvođač hrvatskog konzorcija izvodi radove na pruzi Dugo Selo -Križevci, ali u taj su projekt ušli naknadno nakon što je iz njega ispala Hidroelektra. Direktor Integrala Dragan Jertović danas je izrazio nadu da će se Integral uspjeti pozicionirati u Hrvatskoj i pobijediti na još nekim natječajima na koje su dali ponude. pred potpisivanje Ugovora o izgradnji mosta preko rijeke Save kod Gradiške u sklopu I faze projekta Okučani – granica Bosne i Hercegovine. Riječ je o projektu čija čiju su realizaciju predstavnici Hrvatske i Bosne i Hercegovine dogovorili još 2011. godine ali tek je jučer ugovorena njegova izgradnja.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više