× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

vranduk radovi

Foto:klix.ba

U tijeku su posljednje pripreme za zatvaranje tunela Vranduk za putnički sptomet koji će biti preusmjeren na alternativni put, a u narednim danima se očekuje betoniranje zidova tunela i radu u noćnim satima.

U razgovoru za Klix.ba Mirza Bišćević, predstavnik nadzornog tima u tunelu Vranduk, je kazao da je veoma teško raditi u tunelu kada pored radnika voze šleperi težine 20-30 tona, ali da je ovo jedini način da se izvrši betoniranje zidova tunela.
"Moramo dozvoliti kamionima da prolaze kroz skelu u tunelu i da radimo te smo zbog toga morali postaviti konstrukciju ispred tunela. Iskoristili smo da to bude na visini od 4.20 i tri metra širine. S obzirom na to da je visina teretnih vozila blizu četiri metra, imat ćemo slobodnog profila nekih 20-30 cm u visini, a nešto više u širini kako bi ljudi mogli raditi", kazao je Bišćević.

Upravo zbog skele u tunelu promet će se odvijati sredinom tunela naizmjenično u oba smjera, a putnička vozila bi trebala, po sadašnjem planu, biti preusmjerena na alternativni put.
"Jednostavno, što se tiče same operative, pokušavamo se maksimalno prilagoditi. Radovi se izvode na kompletnoj dionici regionalne ceste. Po sadašnjim planovima, sva mala vozila će ići na obilaznicu tako da bi saobraćaj na M-17 ostao za teška vozila. Dosta bi se rasteretilo to sve, ali je sezona, ljeto, vozila je više i generalno koliko budemo mogli, nastojat ćemo što manje gužve praviti", izjavio je Bišćević za Klix.ba

 

Brojni gospodarstvenici i prijevoznici već neko vrijeme zbog radova u tunelu Vranduk trpe materijalnu štetu zbog kašnjenja isporuka naruđbi ili prijevoza putnika. U razgovoru za Klix.ba Kasim Begić, direktor Prijevoza putnika Zavidovići je kazao kako zbog radova u tunelu Vranduk ne mogu ispoštovati termine putnicima koji imaju mjesečne karte te da prijevoz u ovim mjesecima donosi više štete nego koristi.

"Situacija u Vranduku uveliko predstavlja problem svim prevoznicima. Konkretno u mom slučaju, autobusi već neko vrijeme ne mogu na vrijeme doći na svoja stajališta, a troškovi po firmu su iz dana u dan sve veći. Naše mjesečne karte već mjesecima nemaju nikakvu svrhu, a šteta je i po putnike i po prijevoznike. Sada imamo problem da su postavili na ulazu u tunel montažno mjerilo visine i širine teretnih vozila zbog čega mi s našim autobusima koji su iznad tih ograničenja moramo mijenjati rutu vožnje s čim gubimo liniju i ponovo trpimo materijalnu štetu", kaže Begić.

 

Dodao je da ih nitko nije informirao o aktivnostima koje će biti poduzete kako bi na vrijeme putnicima vratili novac i informirali ih da mjesečne karte neće imati efekta u određenom vremenskom periodu.

"S ovim nas nitko nije upoznao prije početka radova i morat ćemo poduzeti neke konkretne mjere, čak razmatramo i tužbe prema Cestama Federacije BiH jer ovakav način rekonstrukcije tunela bez sagledavanja svih okolnosti nije profesionalan već više amaterski. Neko će morati nadoknaditi štetu privrednicima i prijevoznicima", dodao je Begić.

U narednih sedam do deset dana nakon završetka hidroizolacije tunela bit će uvučena skela za oplatu, odnosno, betoniranje zidova tunela, a tada će početi i noćni radovi u tunelu u sklopu kojih će najviše posla biti urađeno.
Veća čekanja i problemi očekuju se tijekom vikenda.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

vranduk radovi

Foto:klix.ba

U tijeku su posljednje pripreme za zatvaranje tunela Vranduk za putnički sptomet koji će biti preusmjeren na alternativni put, a u narednim danima se očekuje betoniranje zidova tunela i radu u noćnim satima.

U razgovoru za Klix.ba Mirza Bišćević, predstavnik nadzornog tima u tunelu Vranduk, je kazao da je veoma teško raditi u tunelu kada pored radnika voze šleperi težine 20-30 tona, ali da je ovo jedini način da se izvrši betoniranje zidova tunela.
"Moramo dozvoliti kamionima da prolaze kroz skelu u tunelu i da radimo te smo zbog toga morali postaviti konstrukciju ispred tunela. Iskoristili smo da to bude na visini od 4.20 i tri metra širine. S obzirom na to da je visina teretnih vozila blizu četiri metra, imat ćemo slobodnog profila nekih 20-30 cm u visini, a nešto više u širini kako bi ljudi mogli raditi", kazao je Bišćević.

Upravo zbog skele u tunelu promet će se odvijati sredinom tunela naizmjenično u oba smjera, a putnička vozila bi trebala, po sadašnjem planu, biti preusmjerena na alternativni put.
"Jednostavno, što se tiče same operative, pokušavamo se maksimalno prilagoditi. Radovi se izvode na kompletnoj dionici regionalne ceste. Po sadašnjim planovima, sva mala vozila će ići na obilaznicu tako da bi saobraćaj na M-17 ostao za teška vozila. Dosta bi se rasteretilo to sve, ali je sezona, ljeto, vozila je više i generalno koliko budemo mogli, nastojat ćemo što manje gužve praviti", izjavio je Bišćević za Klix.ba

 

Brojni gospodarstvenici i prijevoznici već neko vrijeme zbog radova u tunelu Vranduk trpe materijalnu štetu zbog kašnjenja isporuka naruđbi ili prijevoza putnika. U razgovoru za Klix.ba Kasim Begić, direktor Prijevoza putnika Zavidovići je kazao kako zbog radova u tunelu Vranduk ne mogu ispoštovati termine putnicima koji imaju mjesečne karte te da prijevoz u ovim mjesecima donosi više štete nego koristi.

"Situacija u Vranduku uveliko predstavlja problem svim prevoznicima. Konkretno u mom slučaju, autobusi već neko vrijeme ne mogu na vrijeme doći na svoja stajališta, a troškovi po firmu su iz dana u dan sve veći. Naše mjesečne karte već mjesecima nemaju nikakvu svrhu, a šteta je i po putnike i po prijevoznike. Sada imamo problem da su postavili na ulazu u tunel montažno mjerilo visine i širine teretnih vozila zbog čega mi s našim autobusima koji su iznad tih ograničenja moramo mijenjati rutu vožnje s čim gubimo liniju i ponovo trpimo materijalnu štetu", kaže Begić.

 

Dodao je da ih nitko nije informirao o aktivnostima koje će biti poduzete kako bi na vrijeme putnicima vratili novac i informirali ih da mjesečne karte neće imati efekta u određenom vremenskom periodu.

"S ovim nas nitko nije upoznao prije početka radova i morat ćemo poduzeti neke konkretne mjere, čak razmatramo i tužbe prema Cestama Federacije BiH jer ovakav način rekonstrukcije tunela bez sagledavanja svih okolnosti nije profesionalan već više amaterski. Neko će morati nadoknaditi štetu privrednicima i prijevoznicima", dodao je Begić.

U narednih sedam do deset dana nakon završetka hidroizolacije tunela bit će uvučena skela za oplatu, odnosno, betoniranje zidova tunela, a tada će početi i noćni radovi u tunelu u sklopu kojih će najviše posla biti urađeno.
Veća čekanja i problemi očekuju se tijekom vikenda.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više