× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti

nevra boca

Zdrava voda - tako su vodu sa izvorišta Nevre oduvijek zvali mještanii Deževica, kraj Kreševa. Ova prirodna izvorska voda je već samim ulaskom na tržište prirodnih voda u BiH, značajno postavila stvari na svoje mjesto. Ta se činjenica ogleda u par aspekata.

Izvor: eKapija.BA

Zasigurno najvažniji od svih njih je izvorna kvaliteta vode koja dolazi iz mjesta čija priroda nikada nije dotaknuta.

Naime, izvorište Nevra nalazi se na nadmorskoj visini od 1.180 m i hipsometrijski je jedno od najviših izvorišta u Europi koje se koristi za flaširanje vode. Iznad nje ne postoji nikakvo naselje i nikakvi faktori koji bi uticali na zagađenje vode. Nalazi se na padinama planine Bitovnje i zbog prirode ovog područja radi se o vodi jednog od najkvalitetnijih izvora ne samo u BiH već i šire. Prema podacima mjerenja njegova izdašnost i kvalitet su postojani. Izvor nikada ne muti niti presušuje. Izdašnost mu je 26 L/s, a temperatura vode 6 stupnjeva celzija. Spada u kategoriju veoma hladnih voda, a najverovatnije je dobio ime po talijanskoj riječi "neve" što znači snijeg.

"S obzirom da se izdašnost izvora ne mijenja, što se tiče vode imamo tu ogromne kapacitete. Međutim, proizvodnju smo prilagodili potrebama tržišta BiH tako da možemo reći da trenutni kapaciteti prate potrebe tržišta koje se svakim danom širi što samim tim traži i povećanje proizvodnih kapaciteta. Danas sve ovisi o potražnji i prodaji, a mi smo zadovoljni", započinje priču za eKapija.ba Vedrana Miličević, većinska vlasnica i direktorica kompanije Nevra d.o.o. Kreševo.

Jedna od najvećih prednosti ove vode jeste njen sastav i niska mineralizacija od 122 mg/L. Spada među "meke" vode koje ne sadrže veće koncentracije otopljenih mineralnih (kalcijevih i magnezijevih) soli.

"Ako je prokuhate primjetit ćete da ne ostavlja nikakve bijele naslage. To je voda koja sadrži vrlo nizak stupanj natrija u sebi, skoro nikakav. Inače, takve vode su preporučljive posebno osobama sa srčanim tegobama i povišenim krvnim tlakom", ističe Miličević.

S obzirom da je Nevra jedna od rijetkih voda koje nemaju kamenca u sebi, također se preporučuje i osobama koje imaju problema sa bubrezima, jer s njom nemaju straha od dodatnog oštećenja. Kako kaže, trenutno imaju dosta kupaca koji na žalost imaju takvih problema i moraju birati što piti, a voda ovoga sastava i kvalitete je za njih najbolji odabir. Nevra potvrđuje svoju kvalitetu i analizama koje se obavljaju 4 puta mjesečno, i ISO 9001:2008 te HACCP certifikatima. Također, priznata je i od strane Agencije za sigurnost hrane.

Kada je u pitanju proizvodni portfolio kompanije Nevra, u svom asortimanu imaju prirodnu izvorsku vodu Nevra u staklenoj ambalaži od 0.25 L, PET 0.5 L, PET 1.5 L, PET 5 L . Jedan od noviteta, ne samo u njihovom asortimanu, već i na tržištu BiH, jeste PET 0.6 L prirodna izvorska voda flaširana u boce namijenjene svima kojima treba "gutljaj više" po istoj cijeni kao i 0.5 L .

"Boca je posebno dizajnirana za lakše držanje i mi je volimo isticati kao boca namijenjena prvenstveno sportistima. Također, prepoznali smo sve veći interes u aparatima za vodu tako da imamo i to u ponudi. Radi se o aparatima za vruću i hladnu vodu, na koje idu boce od 18,9 L, namijenjeni kako poduzećima tako i kućanstvima", dodaje Miličević.

Budući da je voda je jedan od najznačajnijih potreba u čovjekovu životu, tako su i njima svi potrošači bitni. Stoga, kaže, nemaju ciljanu skupinu, već kvalitetu svog proizvoda nude apsolutno svima. Njihovi najveći potrošači su poduzeća koja su prepoznala prednost aparata za vodu, zatim i kućanstva sve više posebno u mjestima gdje je gradska voda u lošem stanju, a takvih je iz dana u dan sve više.

Među značajnijim domaćim i ino partnerima ističe veleprodaje koje rade distribuciju ove vode. Od onih manjih do većih kao i zastupnici. U Hrvatskoj imaju istoimeno poduzeće Nevra d.o.o. Zagreb koje je nastalo u svrhu uvoza vode Nevra u Republiku Hrvatsku.

Inače, radi se o jednom relativno mladom poduzeću otvorenom 2010. godine koje tek traži svoje mjesto na tržištu van BiH. Kako ističe naša sugovornica, imaju jako puno upita za izvoz, a neke su počeli već realizirati.

"Početkom ove godine smo napravili prvi izvoz na tržište Hrvatske, gdje smo još prošle godine ušli u registar prirodnih izvorskih voda. Nadamo se da je to tek početak puta kojim ćemo svojom kvalitetom preko Hrvatske ući na tržište EU, jer vrijeme je da prestanemo uvoziti toliko stranih voda pored naših mnogo kvalitetnijih", kaže ona, dodajući da je vrijeme da pokažemo svijetu jedno od najvećih prirodnih dobara BiH.

Komentirajući podatak da je samo u prošloj godini u BiH uvezeno vode u vrijednosti više od 15 miliona maraka, što je rezultat povoljnijih uslova za uvoznike vode nego za domaće proizvođače, naša sugovornica kaže da je to nimalo jednostavna borba.

"Nekad je to borba s vjetrenjačama kad razmišljate koliko je suludo da država koja ima daleko kvalitetniju vodu od toliko zemalja, uvozi tuđu. Proces našeg izlaska na Hrvatsko tržište trajao je mjesecima, toliko papirologije, analiza, detalja i ulaganja, dok je njima uvesti kod nas jednostavan postupak. Iskreno se nadamo da će i naša država jednom stati na stranu svojih proizvođača i da ne radimo ovo sve uzaludno. Mi se trudimo probuditi svijest potrošača o domaćim proizvodima, jako puno vode smo podijelili, jako puno analiza o kvaliteti vode u poznatim europskim institutima uradili da bismo uvjerili da kvaliteta nije sporna. Jer, to i jeste najveći problem našega tržišta, što kupci vjeruju da je tuđe kvalitetnije, a zapravo je to daleko od istine", naglašava ona. Također, napominje da ih koči i to što strani proizvođači imaju mnogo više sredstava za ulaganje u marketing čime razvijaju brand u pravom smjeru, dok oni jako teško u ovim uvjetima mogu osigurati sredstva da bi se marketinški, isto tako kvalitetno mogli istaknuti.

Kada su u pitanju planovi za naredni period, kompanija trenutno radi na montaži još jedne linije za punjenje čime bi proširili kapacitete proizvodnje. Jedan od prioriteta im je svakako plasiranje vode na hrvatsko tržište, a jednako tako kontinuirano rade i na osvajanju i domaćeg tržišta na području cijele države.

"Jedan od planova u bliskoj budućnosti jeste početi i sa proizvodnjom sokova i stvoriti neku paletu proizvoda kojom bi zadovoljili potrebe naših kupaca", zaključuje Miličević.

 

Porodični holding

Moderna punionica pitke vode u kreševskom selu Deževice otvorena je u junu 2010. U njenu izgradnju poznati poduzenik Zdravko Miličević uložio je 2,5 miliona KM. Osim punionice, porodica Miličević, ima koncesiju nad kamenolomom Ribnjak koji ima jedan od najkvalitetnijih krečnjaka u Bosni i Hercegovini. Uz dvije navedene imaju i građevinsku firmu, a u sve tri imaju više od stotinu zaposlenih. Radi se i malom porodičnom holdingu, gdje rade njegova supruga i četiri kćerke.

S. Bijedić

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST

nevra boca

Zdrava voda - tako su vodu sa izvorišta Nevre oduvijek zvali mještanii Deževica, kraj Kreševa. Ova prirodna izvorska voda je već samim ulaskom na tržište prirodnih voda u BiH, značajno postavila stvari na svoje mjesto. Ta se činjenica ogleda u par aspekata.

Izvor: eKapija.BA

Zasigurno najvažniji od svih njih je izvorna kvaliteta vode koja dolazi iz mjesta čija priroda nikada nije dotaknuta.

Naime, izvorište Nevra nalazi se na nadmorskoj visini od 1.180 m i hipsometrijski je jedno od najviših izvorišta u Europi koje se koristi za flaširanje vode. Iznad nje ne postoji nikakvo naselje i nikakvi faktori koji bi uticali na zagađenje vode. Nalazi se na padinama planine Bitovnje i zbog prirode ovog područja radi se o vodi jednog od najkvalitetnijih izvora ne samo u BiH već i šire. Prema podacima mjerenja njegova izdašnost i kvalitet su postojani. Izvor nikada ne muti niti presušuje. Izdašnost mu je 26 L/s, a temperatura vode 6 stupnjeva celzija. Spada u kategoriju veoma hladnih voda, a najverovatnije je dobio ime po talijanskoj riječi "neve" što znači snijeg.

"S obzirom da se izdašnost izvora ne mijenja, što se tiče vode imamo tu ogromne kapacitete. Međutim, proizvodnju smo prilagodili potrebama tržišta BiH tako da možemo reći da trenutni kapaciteti prate potrebe tržišta koje se svakim danom širi što samim tim traži i povećanje proizvodnih kapaciteta. Danas sve ovisi o potražnji i prodaji, a mi smo zadovoljni", započinje priču za eKapija.ba Vedrana Miličević, većinska vlasnica i direktorica kompanije Nevra d.o.o. Kreševo.

Jedna od najvećih prednosti ove vode jeste njen sastav i niska mineralizacija od 122 mg/L. Spada među "meke" vode koje ne sadrže veće koncentracije otopljenih mineralnih (kalcijevih i magnezijevih) soli.

"Ako je prokuhate primjetit ćete da ne ostavlja nikakve bijele naslage. To je voda koja sadrži vrlo nizak stupanj natrija u sebi, skoro nikakav. Inače, takve vode su preporučljive posebno osobama sa srčanim tegobama i povišenim krvnim tlakom", ističe Miličević.

S obzirom da je Nevra jedna od rijetkih voda koje nemaju kamenca u sebi, također se preporučuje i osobama koje imaju problema sa bubrezima, jer s njom nemaju straha od dodatnog oštećenja. Kako kaže, trenutno imaju dosta kupaca koji na žalost imaju takvih problema i moraju birati što piti, a voda ovoga sastava i kvalitete je za njih najbolji odabir. Nevra potvrđuje svoju kvalitetu i analizama koje se obavljaju 4 puta mjesečno, i ISO 9001:2008 te HACCP certifikatima. Također, priznata je i od strane Agencije za sigurnost hrane.

Kada je u pitanju proizvodni portfolio kompanije Nevra, u svom asortimanu imaju prirodnu izvorsku vodu Nevra u staklenoj ambalaži od 0.25 L, PET 0.5 L, PET 1.5 L, PET 5 L . Jedan od noviteta, ne samo u njihovom asortimanu, već i na tržištu BiH, jeste PET 0.6 L prirodna izvorska voda flaširana u boce namijenjene svima kojima treba "gutljaj više" po istoj cijeni kao i 0.5 L .

"Boca je posebno dizajnirana za lakše držanje i mi je volimo isticati kao boca namijenjena prvenstveno sportistima. Također, prepoznali smo sve veći interes u aparatima za vodu tako da imamo i to u ponudi. Radi se o aparatima za vruću i hladnu vodu, na koje idu boce od 18,9 L, namijenjeni kako poduzećima tako i kućanstvima", dodaje Miličević.

Budući da je voda je jedan od najznačajnijih potreba u čovjekovu životu, tako su i njima svi potrošači bitni. Stoga, kaže, nemaju ciljanu skupinu, već kvalitetu svog proizvoda nude apsolutno svima. Njihovi najveći potrošači su poduzeća koja su prepoznala prednost aparata za vodu, zatim i kućanstva sve više posebno u mjestima gdje je gradska voda u lošem stanju, a takvih je iz dana u dan sve više.

Među značajnijim domaćim i ino partnerima ističe veleprodaje koje rade distribuciju ove vode. Od onih manjih do većih kao i zastupnici. U Hrvatskoj imaju istoimeno poduzeće Nevra d.o.o. Zagreb koje je nastalo u svrhu uvoza vode Nevra u Republiku Hrvatsku.

Inače, radi se o jednom relativno mladom poduzeću otvorenom 2010. godine koje tek traži svoje mjesto na tržištu van BiH. Kako ističe naša sugovornica, imaju jako puno upita za izvoz, a neke su počeli već realizirati.

"Početkom ove godine smo napravili prvi izvoz na tržište Hrvatske, gdje smo još prošle godine ušli u registar prirodnih izvorskih voda. Nadamo se da je to tek početak puta kojim ćemo svojom kvalitetom preko Hrvatske ući na tržište EU, jer vrijeme je da prestanemo uvoziti toliko stranih voda pored naših mnogo kvalitetnijih", kaže ona, dodajući da je vrijeme da pokažemo svijetu jedno od najvećih prirodnih dobara BiH.

Komentirajući podatak da je samo u prošloj godini u BiH uvezeno vode u vrijednosti više od 15 miliona maraka, što je rezultat povoljnijih uslova za uvoznike vode nego za domaće proizvođače, naša sugovornica kaže da je to nimalo jednostavna borba.

"Nekad je to borba s vjetrenjačama kad razmišljate koliko je suludo da država koja ima daleko kvalitetniju vodu od toliko zemalja, uvozi tuđu. Proces našeg izlaska na Hrvatsko tržište trajao je mjesecima, toliko papirologije, analiza, detalja i ulaganja, dok je njima uvesti kod nas jednostavan postupak. Iskreno se nadamo da će i naša država jednom stati na stranu svojih proizvođača i da ne radimo ovo sve uzaludno. Mi se trudimo probuditi svijest potrošača o domaćim proizvodima, jako puno vode smo podijelili, jako puno analiza o kvaliteti vode u poznatim europskim institutima uradili da bismo uvjerili da kvaliteta nije sporna. Jer, to i jeste najveći problem našega tržišta, što kupci vjeruju da je tuđe kvalitetnije, a zapravo je to daleko od istine", naglašava ona. Također, napominje da ih koči i to što strani proizvođači imaju mnogo više sredstava za ulaganje u marketing čime razvijaju brand u pravom smjeru, dok oni jako teško u ovim uvjetima mogu osigurati sredstva da bi se marketinški, isto tako kvalitetno mogli istaknuti.

Kada su u pitanju planovi za naredni period, kompanija trenutno radi na montaži još jedne linije za punjenje čime bi proširili kapacitete proizvodnje. Jedan od prioriteta im je svakako plasiranje vode na hrvatsko tržište, a jednako tako kontinuirano rade i na osvajanju i domaćeg tržišta na području cijele države.

"Jedan od planova u bliskoj budućnosti jeste početi i sa proizvodnjom sokova i stvoriti neku paletu proizvoda kojom bi zadovoljili potrebe naših kupaca", zaključuje Miličević.

 

Porodični holding

Moderna punionica pitke vode u kreševskom selu Deževice otvorena je u junu 2010. U njenu izgradnju poznati poduzenik Zdravko Miličević uložio je 2,5 miliona KM. Osim punionice, porodica Miličević, ima koncesiju nad kamenolomom Ribnjak koji ima jedan od najkvalitetnijih krečnjaka u Bosni i Hercegovini. Uz dvije navedene imaju i građevinsku firmu, a u sve tri imaju više od stotinu zaposlenih. Radi se i malom porodičnom holdingu, gdje rade njegova supruga i četiri kćerke.

S. Bijedić

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više