"Očekujemo poslovne akvizicije novih klijenata koji tek trebaju ući na tržište Bosne i Hercegovine, a riječ je o novih par velikih svjetskih brendova", kazao je Almir Jonuz, direktor poslovnice Gebrüder Weiss za BiH.
"Ima par novih imena svjetskih brendova o kojima će se vrlo brzo čuti, ali nemam pravo u ime njih to javno obznaniti. To su zaista veliki i poznati brendovi koji bi se trebali do kraja ove godine pojaviti na tržištu", rekao je, piše Indikator.ba.
"Nama je to u svakom slučaju važno jer su logistički jako zanimljivi i u uvozu u BiH i izvozu iz BiH. S te strane, naš cilj je što prije ići u akviziciju takvih klijenata koji će donijeti višestruku korist ne samo nama logističarima nego i nova zapošljavanja BiH, a tu je i popularizacija brendova, jer kada veliki brendovi ulaze u jednu državu podrazumijeva se da se investicijski okvir širi i da postoji pozitivan trend", rekao je za Indikator.
artinfo.ba | preuzeto s portala drukciji.ba