Foto: Fena
Najbolja predstava u cjelini ovogodišnjih Pozorišnih igara Bosne i hercegovine je "Kroz proces 10-6-93" Hrvatskog narodnog kazališta iz Mostara, autorski projekt Marine Petković Liker.
Marina Petković Liker dobitnica je i nagrade za najbolju režiju za ovu predstavu kojom, kako je navedeno, propituje mogućnosti i granice teatarskog jezika.
O nagradama je ove godine odlučivao stručni žiri u sastavu Sulejman Bosto, Dubravka Zrnčić-Kulenović i Darko Cvijetić, te nakon odgledanih šest predstava izabrao najbolje na ovoj smotri bh. pozorišta.
Glumačkom ansamblu Hrvatskog narodnog kazališta Mostar pripala je nagrada za kolektivnu glumačku igru u predstavi "Kroz proces 10-6-93“
Nagrada za najboljeg mladog glumca/glumicu pripala je Nataši Perić iz predstave „Banjaluka“ Gradskog pozorišta „Jazavac“ iz Banja Luke. Pet nagrada za najbolja glumačka ostvarenja dodjeljuju se: Zlatanu Školjiću za ulogu Saše u predstavi „Kuća“ Bosanskog narodnog pozorišta Zenica, Elvisu Jahiću za ulogu Hamleta u istoimenoj predstavi Naradonog pozorišta Tuzla, Jasni Diklić za ulogu Juliane Tesman u predstavi „Hedda Gabler“ Narodnog pozorišta Sarajevo, Aldinu Omeroviću za ulogu Jurgena Tesmana u predstavi „Hedda Gabler“ Narodnog pozorišta Sarajevo.
Zlatku Pakoviću pripala je nagrada za najbolju dramaturgiju za rad na predstavi „Hamlet“ Tuzlanskog narodnog pozorišta koja je složenost Shakesperatove drame strukturirala u sažeto i moderno dramsko tkivo.
Nagrada za najbolji dramski tekst savremenog autora pripala je Benjaminu Hasiću za dramu „Kuća“ u izvođenju Bosanskog narodnog pozorišta iz Zenice. Autor autonomnim jezikom propituje dramu savremenog čovjeka i njegovu iskorijenjenost, te jednostavna priča postaje metaforom sveljudske bezdomnosti.
Nagrada za najbolju muziku dodijeljena je Mirzi Rahmanoviću (Indigo) za autorsku glazbenu realizaciju redateljske ideje u predstavi „Kuća“ Bosanskog narodnog pozorišta Zenica.
Sabina Trnka je dobila nagradu za najbolju scenografiju za rad na predstavi „Kuća“ Bosanskog narodnog pozorišta Zenica, koja je svojim scenografskim rješenjem na vrlo inovativan način doprinijela osnovnoj koncepciji predstave – nepostojanja „kuće“.
Stručni žiri nije dodijelio nagradu za najbolju kostimografiju.
Nakon dodjela nagrada u čast nagrađenih na sceni Doma kulture nastupio je ansambl Opere Narodnog pozorišta Sarajevo s komičnom operom u jednom činu "Telefon“, rađenoj na muziku Giana Carla Menottija, u režijskoj postavci Aleksandra Nikolića.
artinfo.ba