× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Busovača

pl harley birds of

Veljača je mjesec koji nam donosi mnogo dobrih filmskih naslova, a sve filmove možete pogledati u kinu „Theatre“ u Busovači.

BIRDS OF PREY I EMANCIPACIJA FAMOZNE HARLEY QUINN

(Birds of prey) – period prikazivanja od 6.2. do 12.2.2020.

Pripremite se dame, jer stiže famozna, neponovljiva i potpuno nepredvidljiva Harley Quinn. Ovaj put bez Jokera. Radnja se odvija oko grupe heroina i negativki DC-jevog univerzuma, a glavna zvijezda je Margot Robbie kao famozna Harley Quinn koju smo već imali prilike gledati u filmu Suicide Squad. Harley Quinn predvodi svoju jaku žensku ekipu koju čine: Jurnee Smollett-Bell kao Black Canary, Mary Elizabeth Winstead kao Huntress, Rosie Pere kao Renee Montoya i mlada debitantica Ella Jay Basco kao Cassandra Cain.

EMA

(Emma) – period prikazivanja od 13.2. do 19.2.2020.

EMA, omiljena komedija Džejn Ostin o potrazi za svojim savršenim parom i srećom do kraja života, stiže nam u novoj, predivnoj filmskoj adaptaciji. Lijepa, pametna i bogata, Ema Vudhaus, je kao nemirna matica za mali uspavani grad u kome živi. Ovo je blistava satira društva i odrastanja, u kojoj Ema mora proći kroz donošenje pogrešnih odluka u izboru udvarača, kako bi pronašla ljubav koja je oduvijek bila tu.

SONIKOV FILM – sinkronizirano

(Sonic the hedgehog) – period prikazivanja od 13.2. do 19.2.2020.

SONIKOV FILM je igrana, akciona avantura, komedija, inspirisana svjetski poznatom i popularnom SEGA igricom, u kojoj je glavni junak svijetloplavi jež. Radnja filma prati Sonika koji pokušava da upravlja svojim životom na Zemlji i odnosom sa novim, najboljim prijateljem, čovjekom Tomom (James Marsden). Sonik i Tom će udružiti snage u pokušaju da spriječe ozloglašenog doktora Robotnika (Jim Carrey), koji želi da uhvati Sonika i iskoristi njegove nemjerljive moći kako bi uspostavio dominaciju nad čitavim svijetom. U filmu takođe glumi i Tika Sumpter i Ben Schwartz koji je Soniku pozajmio glas.

ZOV DIVLJINE

(The call of the wild) – period prikazivanja od 20.2. do 26.2.2020.

Zov divljine je nastao prema istoimenoj noveli Jacka Londona koji više od 100 godina slavi ljepote prirode i priča o prijateljstvu čovjeka i životinja. ZOV DIVLJINE na velika platna živopisno donosi priču o Bucku, psu velikog srca čiji je život okrenut naopačke kada je iznenada izgnan iz svog doma u Kaliforniji i preseljen duboko u srce Aljaske tijekom zlatne groznice 1890-ih. Kao novajlija u ekipi pasa za dostavu - a kasnije i njihov vođa - Buck prolazi svoju životnu avanturu, konačno pronalazeći svoje pravo mjesto u svijetu i postajući gospodar vlastite sudbine. Zvijezde filma su legendarni Harrison Ford, Dan Stevens, Omar Sy, Karen Gillan, Bradley Whitford i Colin Woodell. Redatelj filma je Chris Sanders (Kako izdresirati zmaja), a scenarist Michael Green (Ubojstvo na Orient Expressu).

PATROLNE ŠAPE 2

(Paw patrol 2) – period prikazivanja od 20.2. do 26.2.2020.

Spremni, utrka, spašavanje! Hrabri psići izgradili su super trkačku stazu i bit će posada za njihovog trkačkog heroja Whoosha. Međutim, kada legendarni trkač ne može da prisustvuje na utrci, poziva svog najvećeg navijača Marshalla da vozi utrku umjesto njega. Marshall mora skupiti hrabrost i pobjediti svoju konkuretkinju Gepardicu, kako bi ostvario svoj san o najbržem trkaču ikad. Pripremite se za utrku i spašavanje! Psići spašavaju balone! Ogromni različiti baloni su poletjeli u zrak sa parade. Psići trebaju da spase gradonačelnika

Humdingera, ali i samu paradu.

K'O ŠEF

(Like a boss) – period prikazivanja od 27.2. do 4.3.2020.

Najbolje prijateljice Mia i Mel žive život iz snova vodeći vlastitu kozmetičku kompaniju koju su izgradile od početka. Nažalost, zapadaju u financijske poteškoće, a iz tih problema mogu se izvući ukoliko pristanu da ih otkupi zloglasni mogul kozmetičke industrije Claire Luna. Nova poslovna ponuda staviti će na kušnju dugogodišnje prijateljstvo Mije i Mel, a svijet ljepote više neće bit tako lijep.

Za sve informacije i rezervacije ulaznice javite se na broj 063/799-267 (Viber, WhatsApp, SMS, poziv), na FB stranicu Kino Theatre, instagram profil @kino_theatre ili na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Busovača

pl harley birds of