× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Budućnost je sada!

posao-buducnosti-sada.jpg

Aktualna pandemija je bez ikakve sumnje promijenila svijet u kojem živimo, vrlo vjerojatno nepovratno. U tome novom svijetu neke, do sada vrlo zastupljene profesije, polako nestaju, neke su postale relikti prošlosti, no istovremeno, neke nove profesije se tek rađaju, a biznisi cvjetaju. Rezultati analize New York Timesa u razdoblju lockdowna pokazali su da je dramatično poraslo korištenje komunikacijskih servisa u cyber prostoru. Očekivano.

Socijalna distanca kao poslovna prilika

Prema navedenom istraživanju socijalna distanca, ta nužna mjera kojoj smo izloženi zadnjih nekoliko mjeseci, nije smanjila ljudsku potrebu za komuniciranjem, informiranjem i druženjem, naprotiv čini se da ju je i povećala. Tako se ova godina pokazala poslovno vrlo unosnom za društvene mreže i društvene medije (posebice Facebook, Netflix, YouTube, Tik Tok), aplikacije za video konferencije (Google Classroom, Zoom, MS Teams), digitalne medije, posebice za etablirane news portale, ali i lokalne digitalne medije, piše portal. Index.hr.

Ljudi su se u lockdownu, čak i oni koji do tada nisu bili skloni cyber komuniciranju, gladni informacija iz svog neposrednog susjedstva i globalnog okruženja, masovno preselili u cyber prostor. Profitirali su i fact-checkeri, wikiji, te posebno, video igre. Neki od spomenutih u ovoj su godini rasli i preko 100%. Digitalne mreže i aplikacije svih vrsta postaju prenositelji, ali i producenti sadržaja u cyber prostoru.

tipkovnica- prsti.jpg

 

Nove profesije dolaze iz cyber prostora

Streloviti rast cyber komunikacija neminovno traži nove profile cyber stručnjaka - profesionalaca koji će biti kreatori i administratori sadržaja, menadžeri digitalnih medija, online urednici, cyber PRovci, community menadžeri, SEO analitičari te stručnjaci za online oglašavanje i prodaju. Kako se školovati za te profesije „sadašnje budućnosti“?

 

Digitalne komunikacije počivaju na razvoju informacijskih i komunikacijskih tehnologija, pa je tako koronakriza ubrzala i IV. industrijsku revoluciju dodatno brišući granice između fizičkog, digitalnog i biološkog svijeta. Oni koji se uspješno prilagode takvom okruženju imat će priliku sudjelovati u njegovom uzbudljivom oblikovanju.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Budućnost je sada!

posao-buducnosti-sada.jpg

Aktualna pandemija je bez ikakve sumnje promijenila svijet u kojem živimo, vrlo vjerojatno nepovratno. U tome novom svijetu neke, do sada vrlo zastupljene profesije, polako nestaju, neke su postale relikti prošlosti, no istovremeno, neke nove profesije se tek rađaju, a biznisi cvjetaju. Rezultati analize New York Timesa u razdoblju lockdowna pokazali su da je dramatično poraslo korištenje komunikacijskih servisa u cyber prostoru. Očekivano.

Socijalna distanca kao poslovna prilika

Prema navedenom istraživanju socijalna distanca, ta nužna mjera kojoj smo izloženi zadnjih nekoliko mjeseci, nije smanjila ljudsku potrebu za komuniciranjem, informiranjem i druženjem, naprotiv čini se da ju je i povećala. Tako se ova godina pokazala poslovno vrlo unosnom za društvene mreže i društvene medije (posebice Facebook, Netflix, YouTube, Tik Tok), aplikacije za video konferencije (Google Classroom, Zoom, MS Teams), digitalne medije, posebice za etablirane news portale, ali i lokalne digitalne medije, piše portal. Index.hr.

Ljudi su se u lockdownu, čak i oni koji do tada nisu bili skloni cyber komuniciranju, gladni informacija iz svog neposrednog susjedstva i globalnog okruženja, masovno preselili u cyber prostor. Profitirali su i fact-checkeri, wikiji, te posebno, video igre. Neki od spomenutih u ovoj su godini rasli i preko 100%. Digitalne mreže i aplikacije svih vrsta postaju prenositelji, ali i producenti sadržaja u cyber prostoru.

tipkovnica- prsti.jpg

 

Nove profesije dolaze iz cyber prostora

Streloviti rast cyber komunikacija neminovno traži nove profile cyber stručnjaka - profesionalaca koji će biti kreatori i administratori sadržaja, menadžeri digitalnih medija, online urednici, cyber PRovci, community menadžeri, SEO analitičari te stručnjaci za online oglašavanje i prodaju. Kako se školovati za te profesije „sadašnje budućnosti“?

 

Digitalne komunikacije počivaju na razvoju informacijskih i komunikacijskih tehnologija, pa je tako koronakriza ubrzala i IV. industrijsku revoluciju dodatno brišući granice između fizičkog, digitalnog i biološkog svijeta. Oni koji se uspješno prilagode takvom okruženju imat će priliku sudjelovati u njegovom uzbudljivom oblikovanju.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više