× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Od Christiana Diora do Valentina

pariz moda model

Foto: Ilustracija

Pariz je početkom srpnja obično užurban zbog održavanja najluksuznijeg tjedna visoke mode, hoteli su puni gostiju koji rade za modnu industriju, novinara i paparazza, a pariški spomenici i povijesna mjesta pretvaraju se u modne piste.

No zbog pandemije koronavirusa, vrhunski dizajneri idući će tjedan svoje 'haute couture' kolekcije predstaviti u internetskim modnim izlozima, nastojeći na taj način zadržati bogate klijente.

Od Christiana Diora do Valentina, modni brandovi ubrzano rade na novim kolekcijama kako bi ih mogli predstaviti na digitalnim platformama od 6. do 8 srpnja. U video snimke će biti uvršten dodatni sadržaj, a raspored će biti sličan kao kad se revije održavaju u stvarnosti.

Po procjeni udruga 'haute couture' brandova, tjedni mode gradu Parizu godišnje donesu oko 1,2 milijarde eura.

"Na moje je poslovanje virtualni tjedan visoke mode u Parizu utjecao jako negativno jer ovaj put nema klijenata koje obično vozim", kaže Guillaume Connan, koji u svojoj limuzini s revije na reviju najčešće prevozi modne urednike i bogate uzvanike modnih revija.

"Nedostajat će mi publika, nedostajat će mi prijatelji", kazao je jedan od sudionika pariškog Tjedna visoke mode, Stephane Rolland. No Christophe Josse, koji se bavi istim poslom kaže da je uživao u drukčijem načinu predstavljanja modnih tkanina i dizajna.

"U početku sam malo oklijevao, pitajući se što se uopće može predstaviti klijentima na digitalan način", rekao je Josse.

Šetnja stvarnim modnim pistama do rujna bi se trebala vratiti na dnevni red pariških modnih događanja, a 'haute couture' brandovi već rezerviraju mjesta, kaže Frederic Hocquard, gradski vijećnik zadužen za turizam i kulturne događaje u glavnome francuskom gradu.

Vjeruje da će ovaj prekid imati i neke pozitivne učinke, unatoč ekonomskom udaru, poput nadahnuća za 'zeleniju' modu koja iza sebe neće ostavljati toliko otpada, prenosi Hina.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Od Christiana Diora do Valentina

pariz moda model

Foto: Ilustracija

Pariz je početkom srpnja obično užurban zbog održavanja najluksuznijeg tjedna visoke mode, hoteli su puni gostiju koji rade za modnu industriju, novinara i paparazza, a pariški spomenici i povijesna mjesta pretvaraju se u modne piste.

No zbog pandemije koronavirusa, vrhunski dizajneri idući će tjedan svoje 'haute couture' kolekcije predstaviti u internetskim modnim izlozima, nastojeći na taj način zadržati bogate klijente.

Od Christiana Diora do Valentina, modni brandovi ubrzano rade na novim kolekcijama kako bi ih mogli predstaviti na digitalnim platformama od 6. do 8 srpnja. U video snimke će biti uvršten dodatni sadržaj, a raspored će biti sličan kao kad se revije održavaju u stvarnosti.

Po procjeni udruga 'haute couture' brandova, tjedni mode gradu Parizu godišnje donesu oko 1,2 milijarde eura.

"Na moje je poslovanje virtualni tjedan visoke mode u Parizu utjecao jako negativno jer ovaj put nema klijenata koje obično vozim", kaže Guillaume Connan, koji u svojoj limuzini s revije na reviju najčešće prevozi modne urednike i bogate uzvanike modnih revija.

"Nedostajat će mi publika, nedostajat će mi prijatelji", kazao je jedan od sudionika pariškog Tjedna visoke mode, Stephane Rolland. No Christophe Josse, koji se bavi istim poslom kaže da je uživao u drukčijem načinu predstavljanja modnih tkanina i dizajna.

"U početku sam malo oklijevao, pitajući se što se uopće može predstaviti klijentima na digitalan način", rekao je Josse.

Šetnja stvarnim modnim pistama do rujna bi se trebala vratiti na dnevni red pariških modnih događanja, a 'haute couture' brandovi već rezerviraju mjesta, kaže Frederic Hocquard, gradski vijećnik zadužen za turizam i kulturne događaje u glavnome francuskom gradu.

Vjeruje da će ovaj prekid imati i neke pozitivne učinke, unatoč ekonomskom udaru, poput nadahnuća za 'zeleniju' modu koja iza sebe neće ostavljati toliko otpada, prenosi Hina.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.

Saznajte više