logonovi

 

btn facebook btn homebtn mobilni

Uglavnom Oblano

16°C

Kiseljak

Uglavnom Oblano

Cipele mlade dizajnerice Ane iz Žepča osvojile Španjolsku, Francusku i Njemačku

ana maric

 Lovidovi je ime za koje su sigurno čuli svi oni koji prate modu, modne trendove, ali žele i dobar modni savjet. Iza svega toga krije se ime mlade dizajnerice iz BiH Ane Marić koja svojim idejama laganim korakom osvaja svijet.

Ručna izrada cipela

“Daj djevojci prave cipele i osvojit će svijet”, rekla je Marilyn Monroe, a s ovom rečenicom se sigurno slaže i Ana koja je nedavno dizajnirala i plasirala svoju prvu liniju Lovidovi cipela, piše Večernji list BiH. Kako je došlo do izrade cipela, načinu izrade, materijalima koji se koriste, kako i gdje se mogu kupiti, po kojim cijenama, ali i budućim planovima razgovarali smo s Anom Marić.

-Modni influencer sam otprilike 4 godine i stvaranje vlastitih proizvoda nekako je bio logičan slijed. S obzirom na to da sam veliki zaljubljenik u modu uvijek mi je bio san imati vlastitu kolekciju bilo odjeće ili obuće, kazala nam je mlada dizajnerica na samom početku razgovora. Budući da profil na Instagramu pod nazivom Lovidovi_Ana, svakim danom ima sve više pratitelja Ana je istaknula da joj je to puno pomoglo da se odvaži na korak osnivanja svog vlastitog branda. - Profil na Instagramu mi je puno pomogao jer je to na neki način nastavak mog rada. Naravno da je lakše osnovati vlastiti brand i ponuditi ga već postojećoj publici. U razgovoru nam je otkrila i koliko je potrebno za izradu jednog para cipela. -Za izradu jednog para cipela potrebno je otprilike 2 dana, a za realizaciju jedne sezonske kolekcije u mom slučaju proljeće/ljeto potrebno je planirati već godinu dana unaprijed. Smatram da dizajneri i jesu osobe koje stvaraju nadolazeće trendove konstantnim planiranjem i osmišljavanjem novih ideja, kaže Ana. U razgovoru nam je predstavila koji se sve modeli cipela mogu pronaći u ponudi, gdje se proizvode, ali i detalje o novoj liniji koja je već u izradi. - U Lovidovi kolekciji za proljeće i ljeto su zastupljeni modeli izrađeni potpuno od kvalitetne mekane kože, zanimljivog i upečatljivog dizajna.

ana maric

Svaka cipela je ručni rad i napravljena s mnogo ljubavi. Naglasak je također i na komforu. Kolekciju čine Oxford modeli, popularne “mules” polucipele, niže štikle te ravne sandale. Kolekcija jesen/zima 2017. bit će u prodaji već pred kraje kolovoza, a očekuju vas uglavnom čizme i gležnjače tamnijih i metalik boja za hladne nadolazeće dane. Naglasak je stavljen na kvalitetu, udobnost, dizajn i naravno neizostavne detalje. Osim ovoga, Ana je kazala kako su sve Lovidovi cipele s domaćom etiketom i izrađuju se od visokokvalitetne juneće kože. - S obzirom na to da ne živim u Bosni i Hercegovini jako me veseli raditi i pridonositi svojoj zemlji. Zbog čega sam jako sretna jest da sve cipele imaju etiketu “Made in BiH”. Kazala je i kako inspiraciju može pronaći u svemu - Mislim da i ljubav prema modi također igra veliku ulogu jer kada živite modu,pratite modu ideje se jednostavno same rađaju, kazala je Ana za Večernjak. Prokomentirala je kako je “prošla” sa svojom prvom kolekcijom i odakle se kupci najviše javljaju te kako mogu doći do svog omiljenog modela Lovidovi cipela.

Kako do Lovidovi cipela?

Malo je reći da sam prezadovoljna prvom kolekcijom. Toliko pozitivnih reakcija ,čestitki i pohvala , što je za mene samo motivacija za daljnji trud i rad. Online shop je imao najviše kupaca iz Njemačke, Italije i Španjolske, a privatnom porukom na Facebooku i Instagramu je najviše cipela naručeno iz Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Modeli cipela se kreću po cijenama od 100 do 200 eura i dostupni su u veličinama od 36 do 41. Budući da je plasirala svoju prvu liniju obuće pitali smo je planira li se u skorije vrijeme odvažiti i na izradu linije odjeće. - Kolekcija odjeće mi je također velika želja, ali zbog prevelikih obveza trenutačno smo stopirani samo na izradi cipela što ne znači da se u skorijoj budućnosti neće realizirati. Dosta poznanika, prijatelja i followera su očekivali baš kolekciju odjeće kao logičan slijed, ali ipak je odluka pala na malo kompleksniji projekt, proizvodnju obuće, kaže Ana. Inače, Ana je rođena u Žepču, u Mostaru je završila studij novinarstva, a studirala je i europske studije, smjer prava i diplomacije u Baselu u Švicarskoj. Anina jednostavnost,i upornost, snalažljivost i inteligencija pomogli su joj da iz hobija i ljubavi prema modi razvije pravi mali biznis, a cipele s BiH potpisom sigurnim korakom osvajaju modni svijet.

artinfo.ba | preuzeto s portala vecernji.ba

 

 

Share

flink1flink1flink1

ARTlogofooter2015

Ovaj portal je član Vijeća internet portala u BiH

Copyright 2007-2016 ART company d.o.o. Sva prava zadržana.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

 

designer17