× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Radovi do studenog






Koridor Vc je najambiciozniji investicijski program u Bosni i Hercegovini, koji zahtijeva značajne financijske i ljudske resurse. Korist od Koridora Vc je višestruka za građane i bh. gospodarstvo, priopćeno je iz Javnog poduzeća Autoceste Federacije BiH.

U ovom javnom poduzeću navode da svaki novi kilometer autoceste mijenja stvari nabolje i donosi koristi građanima BiH – skraćuje vrijeme putovanja, povećava sigurnost u prometu u skladu s EU standardima, smanjuje razinu zagađenosti zraka, ostvaruje bolji pristup manjim gradovima, poboljšava turističke rute te unaprjeđuje trgovinske tokove između država regije, što pozitivno utječe na ekonomiju Bosne i Hercegovine.

Šire gledano, mišljenja su, izgradnja Koridor Vc je priča o povezivanju BiH s regijom i Europskom unijom.

Do sada je izgrađeno autoceste na Koridoru Vc 102 km.

Spreman je novi investicijski ciklus vrijedan 1,6 milijardi maraka.

Pojasnili su da sada postoji zatvorena financijska konstrukcija za sve dionice koje su u planu za raditi, osim u ovoj sada fazi od Ovčara do Bradine.

Trenutno je u izgradnji 38 kilometara autoceste.

Riječ je o gradilištima Vranduk – Ponirak, Ponirak – Vraca, Vraca – Donja Gračanica, Klopče – Donja Gračanica, tunel Ivan, Buna – Počitelj i Počitelj – Zvirovići.

U završnoj fazi su radovi na zeničkoj obilaznici ukupne dužine od 11 kilometara koju čine tri dionice Drivuša – Klopče (završeni radovi), Klopče – Donja Gračanica i dio Vraca – Donja.

Radovi na ovim dionicama trebali bi biti dovršeni do kraja studenog.

U tijeku su natječajne procedure za pet dionica ukupne dužine 22,8 kilometara i to: Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Tarčin – Ivan – LOT 1 Tarčin – ulaz u tunel Ivan, Tunel Kvanj – Buna i Sarajevska obilaznica /lot 3B, prenosi bild.ba.

Evo kako izgledaju radovi na svim aktivnim gradilištima 

 

 

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Radovi do studenog






Koridor Vc je najambiciozniji investicijski program u Bosni i Hercegovini, koji zahtijeva značajne financijske i ljudske resurse. Korist od Koridora Vc je višestruka za građane i bh. gospodarstvo, priopćeno je iz Javnog poduzeća Autoceste Federacije BiH.

U ovom javnom poduzeću navode da svaki novi kilometer autoceste mijenja stvari nabolje i donosi koristi građanima BiH – skraćuje vrijeme putovanja, povećava sigurnost u prometu u skladu s EU standardima, smanjuje razinu zagađenosti zraka, ostvaruje bolji pristup manjim gradovima, poboljšava turističke rute te unaprjeđuje trgovinske tokove između država regije, što pozitivno utječe na ekonomiju Bosne i Hercegovine.

Šire gledano, mišljenja su, izgradnja Koridor Vc je priča o povezivanju BiH s regijom i Europskom unijom.

Do sada je izgrađeno autoceste na Koridoru Vc 102 km.

Spreman je novi investicijski ciklus vrijedan 1,6 milijardi maraka.

Pojasnili su da sada postoji zatvorena financijska konstrukcija za sve dionice koje su u planu za raditi, osim u ovoj sada fazi od Ovčara do Bradine.

Trenutno je u izgradnji 38 kilometara autoceste.

Riječ je o gradilištima Vranduk – Ponirak, Ponirak – Vraca, Vraca – Donja Gračanica, Klopče – Donja Gračanica, tunel Ivan, Buna – Počitelj i Počitelj – Zvirovići.

U završnoj fazi su radovi na zeničkoj obilaznici ukupne dužine od 11 kilometara koju čine tri dionice Drivuša – Klopče (završeni radovi), Klopče – Donja Gračanica i dio Vraca – Donja.

Radovi na ovim dionicama trebali bi biti dovršeni do kraja studenog.

U tijeku su natječajne procedure za pet dionica ukupne dužine 22,8 kilometara i to: Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Tarčin – Ivan – LOT 1 Tarčin – ulaz u tunel Ivan, Tunel Kvanj – Buna i Sarajevska obilaznica /lot 3B, prenosi bild.ba.

Evo kako izgledaju radovi na svim aktivnim gradilištima 

 

 

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.