× Početna Vijesti Sport Kultura Crna kronika Politika Zanimljivosti
  • Najintenzivniji radovi na jugu zemlje

autocesta.jpg

 

Poduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine u ovoj godini namjerava dinamizirati gradnju autoceste na Koridoru Vc. Iako je na sjeveru, prvenstveno zbog nepristupačnog terena, gradnja usporena, na jugu, odnosno u Hercegovini, izgradnja se tek zahuktava.

Autoceste FBiH namjeravaju krenuti u izgradnju dionica: tunel Prenj (dužina 12,4 km), Ovčari – Prenj i Prenj – Mostar Sjever (koje treba definirati). Tenderi za ove ugovore očekuju se 31. ožujka, a tender za tunel Prenj u prvoj polovici 2020. godine.

Poduzeće Autoceste FBiH iskoristit će sredstva kredita EBRD-a u iznosu od 97,2 milijuna eura te kredita od Europske investicijske banke u istom iznosu.

Ukupan vrijednost spomenute tri dionice iznosi 540 milijuna eura.

Osim toga, očekuje se da će 16. ožujka 2020. godine biti raspisan tender za dionicu Mostar sjever – Mostar jug dužine 15 kilometara.

Financiranje ove dionice predviđeno je kreditom Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 60 milijuna eura, te kreditima komercijalnih banaka u iznosu od 137,2 milijuna eura, pa ukupni procijenjeni trošak radova i usluga nadzora iznosi 197,2 milijuna eura.

Svakako da je jedan od najvažnijih projekata za Autoceste FBiH probijanje tunela Prenj. Radi se o vrlo zahtjevnom projektu, a tender za probijanje tunela je završen u prosincu. Dužina cjelokupnog tunela Prenj iznosi više od 10 kilometara, što ga čini najdužim u regiji.

Što se tiče radova na sjeveru, odnosno radova oko Zenice, nedavno je završeno probijanje jednog dijela tunela Hum, piše Radio Sarajevo.

Svakako da je najvažniji projekat u ovoj godini i probijanje tunela Zenica, koji bi trebao skratiti put od Zenice do Žepča za pet kilometara.

Uz njega, planirano je i izgradnja potputnjaka te jednog hidrotehničkog centra za regulaciju potoka Ponirak.

NATJEČAJI RADAR OSMRTNICE MARKETING POŠALJITE VIJEST
  • Najintenzivniji radovi na jugu zemlje

autocesta.jpg

 

Poduzeće Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine u ovoj godini namjerava dinamizirati gradnju autoceste na Koridoru Vc. Iako je na sjeveru, prvenstveno zbog nepristupačnog terena, gradnja usporena, na jugu, odnosno u Hercegovini, izgradnja se tek zahuktava.

Autoceste FBiH namjeravaju krenuti u izgradnju dionica: tunel Prenj (dužina 12,4 km), Ovčari – Prenj i Prenj – Mostar Sjever (koje treba definirati). Tenderi za ove ugovore očekuju se 31. ožujka, a tender za tunel Prenj u prvoj polovici 2020. godine.

Poduzeće Autoceste FBiH iskoristit će sredstva kredita EBRD-a u iznosu od 97,2 milijuna eura te kredita od Europske investicijske banke u istom iznosu.

Ukupan vrijednost spomenute tri dionice iznosi 540 milijuna eura.

Osim toga, očekuje se da će 16. ožujka 2020. godine biti raspisan tender za dionicu Mostar sjever – Mostar jug dužine 15 kilometara.

Financiranje ove dionice predviđeno je kreditom Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 60 milijuna eura, te kreditima komercijalnih banaka u iznosu od 137,2 milijuna eura, pa ukupni procijenjeni trošak radova i usluga nadzora iznosi 197,2 milijuna eura.

Svakako da je jedan od najvažnijih projekata za Autoceste FBiH probijanje tunela Prenj. Radi se o vrlo zahtjevnom projektu, a tender za probijanje tunela je završen u prosincu. Dužina cjelokupnog tunela Prenj iznosi više od 10 kilometara, što ga čini najdužim u regiji.

Što se tiče radova na sjeveru, odnosno radova oko Zenice, nedavno je završeno probijanje jednog dijela tunela Hum, piše Radio Sarajevo.

Svakako da je najvažniji projekat u ovoj godini i probijanje tunela Zenica, koji bi trebao skratiti put od Zenice do Žepča za pet kilometara.

Uz njega, planirano je i izgradnja potputnjaka te jednog hidrotehničkog centra za regulaciju potoka Ponirak.

REDAKCIJA PORTALA

artinfo.portal@gmail.com

Marketing

marketing@artinfo.ba

Copyright 2007-2023 ART Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

Uvjeti korištenja Pravila privatnosti Kolačići Impressum

Pravila o kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće kako bi Vam omogućili bolje i ugodnije surfanje. Korištenjem web stranice slažete se sa uvjetima korištenja kolačića.