Poslovnica „Elektroprivede HZ HB“ u Kiseljaku potrašačima pored standardnih, nudi i račune u digitalnom obliku. Nadaju se da će njihov primjer slijediti i druge poslovnice.
Pored standardnih računa za utrošenu električnu energiju, potrošači s područja općine Kiseljak, koje električnom energijom opskrbljuje kiseljačka poslovnica Javnog poduzeća „Elektroprivreda“ HZ HB d.d. Mostar, račune mogu ubuduće dobijati i u elektronskom obliku, odnosni e-mailom. Da bi im to bilo omogućeno, u poslovnici u Kiseljaku, u odjelu opskrbe trebaju preuzeti i popuniti obrazac u kojemu će, uz ostalo, navesti i e-mail adresu na koju će dobijati račune.
Ovim malim iskorakom na planu digitalizacije, kažu nam u odjelu opskrbe kiseljačke poslovnice „Elekroprivrede HZ HB“, žele uštedjeti vrijeme potrošačima ali ih i poštedjeti neugodnosti kojima su, zbog kašnjenja u isporuci računa ili nemogućnosti njihova preuzimanja, a samim time i plaćanja na vrijeme, bili izloženi. Neke od njih su plaćanje zateznih kamata zbog kašnjenja, a u ekstremnim slučajevima i isključenja sa sustava.
U slučaju kada potrošač izgubi račun, gubi dodatno vrijeme za izdavanje novog što mnogima oduzima dragocjeno vrijeme jer put do novog primjerka vodi preko posjeta nekoliko odjela poslovnice. Elektronski računi mailom će isti dan stizati na adrese potrošača koji će ih i čak i kad su na putu moći izmiriti u roku, a ukoliko koriste usluge elektronskog bankarstva to će moći učiniti bilo kad i bilo gdje. Očekuje se da će pogodnost preuzimanja računa u digitalnom obliku posebno koristiti vlasnici nekretnina u Kiseljaku koji trenutačno rade izvan granica ove općine ili BiH i ne borave stalno u Kiseljaku.
Poslovnica u Kiseljaku prva je u sustavu „Elektroprivrede HZ HB“ d.d. Mostar koja je digitalizirala račune za utrošenu električnu energiju na području središnje Bosne. U odjelu opskrbe koji se odlučio na ovaj iskorak u suradnji s potrošačima nadaju se kako će i druge poslovnice slijediti njihov primjer. Digitalizacija računa, kažu, mali je ali značajan iskorak kojim će, nadaju se, poboljšati suradnju s potrošačima kojima je vrijeme dragocjeno, a takvih je sve više.
artinfo.ba/ap